hmmm si fakt dobrý :)
dík za super koment, ale ja nie som až taký fotograf, neviem skladat fotky ani sa mi to nechce, fotím to čo vidím a čo sa mi páči.
máš pravdu ale ja som spokojný z tým čo cvaknem, inak díky...
Nazdar Luke, keďže sa ti autor nedal presvedčiť, skúsim ešte raz ja, trpezlivosť ruže prináša :-))) Veď autor sám vidí, vidí ... život nepoložil, ale ani foto dňa nebolo :-)) A je len doplním, že kompozičné lahôdky idú robiť aj bez nasadzovania života, pokúsim sa miesto jeho života risknúť ten môj :-)))
Zachovať uhol fotenia (nechať vrch rebríka minimálne tak ako teraz) a po tejto foto čo tu práve už hotové vidíme pokračujeme... mierne z toho istého miesta otáčame uhol snímania smerom dole na vodu a jej vodný kotol kde to vrie a... druhý kárt CVAK!
Vrátime sa s uhlom fotenia(výrezu) nazad do prvej pozície, zachováme pôvodný uhol fotenia a kus sa zodvihneme (oči, foťák, či aj zadok?) vyššie aby rebrík nebol plocho zboku, ale sa jemne zhora dostal do pekneho priestorovej dimenzie a zahrala na nom štruktúra ošlapaného dreva, skontrolujeme zas pozíciu horného okraja výrezu s rebríkom či je v poriadku a začiíname novú, druhú kompozíciu ... CVAK, potom už známy postup sklápania výrezu na vodný kotol a ... zas CVAK.
Suma sumárum, 4 zábery = 2 rôzne kompozície, matreiál na skladačku po 2 záberoch :-) S rebríkom zboku aj rebríkom zhora. Tá prvá s rebríkom zboku má výhodu lepšieho a rozsiahlejšieho podhľadu spod rebríka (nezavadzia na boku) na vodný kotol dole... tá druhá zas možno zaujímavejší výrez s priestorvým rebríkom.
Doma zalezieme do tmavej komory, namiešame vývojky a vo fotoeditore zábery pospájame a vyberiemme ľúbivejšiu komplexnú fotokompozíciu. Pokračujeme v úpravách vybranej kompo ako u ktorejkoľvek foto inokedy ... živý a zdravý :-))) A dáme ráno na ephoto keď tam práve nebudú fotky ala Playboy či Izinova špliechajúca jahoda a už na obed sa tešíme z foto dňa :-)))
V prípade úspechu na môj účet 900 Eur za poradensku službu :-))))))))))))))
Naspamäť si napamätám a nechce sa mi hľadať, ktorá roklina?
zaregistrujte sa a presvedčte o mnohých z výhod byť členom
Komentáre a hodnotenia
Zoradiť od najstaršíchAsta Kutya, ale to co som ja chcel vediet si nenapisal ani jednym slovom? :-)))
Ze KTORA ROKLINA?
dík za super koment, ale ja nie som až taký fotograf, neviem skladat fotky ani sa mi to nechce, fotím to čo vidím a čo sa mi páči.
máš pravdu ale ja som spokojný z tým čo cvaknem, inak díky...
Zachovať uhol fotenia (nechať vrch rebríka minimálne tak ako teraz) a po tejto foto čo tu práve už hotové vidíme pokračujeme... mierne z toho istého miesta otáčame uhol snímania smerom dole na vodu a jej vodný kotol kde to vrie a... druhý kárt CVAK!
Vrátime sa s uhlom fotenia(výrezu) nazad do prvej pozície, zachováme pôvodný uhol fotenia a kus sa zodvihneme (oči, foťák, či aj zadok?) vyššie aby rebrík nebol plocho zboku, ale sa jemne zhora dostal do pekneho priestorovej dimenzie a zahrala na nom štruktúra ošlapaného dreva, skontrolujeme zas pozíciu horného okraja výrezu s rebríkom či je v poriadku a začiíname novú, druhú kompozíciu ... CVAK, potom už známy postup sklápania výrezu na vodný kotol a ... zas CVAK.
Suma sumárum, 4 zábery = 2 rôzne kompozície, matreiál na skladačku po 2 záberoch :-) S rebríkom zboku aj rebríkom zhora. Tá prvá s rebríkom zboku má výhodu lepšieho a rozsiahlejšieho podhľadu spod rebríka (nezavadzia na boku) na vodný kotol dole... tá druhá zas možno zaujímavejší výrez s priestorvým rebríkom.
Doma zalezieme do tmavej komory, namiešame vývojky a vo fotoeditore zábery pospájame a vyberiemme ľúbivejšiu komplexnú fotokompozíciu. Pokračujeme v úpravách vybranej kompo ako u ktorejkoľvek foto inokedy ... živý a zdravý :-))) A dáme ráno na ephoto keď tam práve nebudú fotky ala Playboy či Izinova špliechajúca jahoda a už na obed sa tešíme z foto dňa :-)))
V prípade úspechu na môj účet 900 Eur za poradensku službu :-))))))))))))))
Naspamäť si napamätám a nechce sa mi hľadať, ktorá roklina?