Jabko

Body: 47.67    Videnia: 2246    Páči sa: 0

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
adamk
2010-11-07 17:34:56
dovolim si pridat sa ... :-)
 
maity
2010-11-06 13:30:25
to je postova znamka? to usudzujem podla velkosti uploadnutej fotky, k technickej kvalite sa radsej ani nevyjadrujem, ale ako reklamna foto je ok kedze ma tolko nadsenych komentatorov :), prajem pekny den.
 
Iwn*
ocenenie redakciou 2010-11-06 13:06:15
Súhlasím s týmto názorom...
Autorovi fotky prajem, aby ho ani ´konštruktívna´ kritika nižšie v zmysle ´otrasné´, ´katastrófa´ neodradila... a nech naozaj zavesí tú hrušku, čo sľubuje :)
 
Sergy
2010-11-06 09:39:01
:DDD Kazdopadne uprimne dakujem vsetkym zucastnenym za tuto revoluciu. (Zajtra zavesim hrusku) :DDDDDD
 
Koma
ocenenie redakciou 2010-11-05 22:11:22
:-)))...a červení pójdu dole :-)
 
paldixy
2010-11-05 22:05:00
príspevok od: Marcel Rebro
Tvoje priam geniálne helmičky nepoznám a úprimne sú mi šumafuk, ale vieš mi povedať nejaké všeobecne platné, pravidlo podľa ktorého musí byť fotka ostrá? Na taký žáner že impresia si už narazil?
Ale mrco.Impresia.Mal som na nadstavbovej škole v Bratislave predmet Základy umenia z čoho som zmaturoval na chválitebný.A ja nemám vedieť čo je impresia,no to teda viem.Ak vidíš impresionistické dielo mali by sa v človeku,ktorý má zmysel pre krásno,dojem prebudiť vyššie city.Áno pravda je v tom,že ostrosť pri tom nehrá nejakú roľu,mnohé obrazy svetových velikánov pôsobia dokonca silným dojmom neostrosti až rozmazania,ale keď som sa pozrel na tie jabĺčka/môj syn také dovliekol z Rakúska/ nič sa vo mne nepohlo,pretože obsah nenaplnil moje predstavy a to už hovorím o subjektívnosti ako som aj spomenul aj Grankovi.Pri fotografii je ostrosť ako technickému žánru dôlezitá.A to že sú Tebe moje práce šumafuk je mne fuk.A pritom nehovorím po vogonský,ale to,že si z Bratislavy neznamená že máš patent na všetko.Čo sa Tebe páči nemusí vôbec vyhovovať iným a medzi nimi som asi aj ja.No je tu rušno a dusno akosi dnes.
 
soms
2010-11-05 21:31:52
Revolučná nálada pred 17.11. :)
 
fotograf11
2010-11-05 21:28:40
príspevok od: Granko
v čom je lepšia? pýtal som sa na to aj hippa, nedostal som odpoveď, tak sa pýtam opäť...
nejde o grafiku, ale nerobme z hovna na poličke tortu, preboha...
ja nevidím najmenší dôvod sem niečo dať - načo? pre koho? kto ti tu na fotku povie názor, čo ťa posunie, keď drvivá väčšina len híka a ospevuje všetko, čo vidí...tí, čo vedeli napísať fundovaný komentár buď s tým prestali (práve pre taký prístup, ako dal aj autor mne - že keď sa mi niečo nepáči, tak nemám písať) alebo odišli, lebo im tie jednoslovné komentáre nič nedávali...a body? tu sa neznesie horšia známka ako 6-tka...keď človek dá 5 a nižšie - to je doslova rituálna samovražda...keď budem chcieť počuť pochvalné ódy na všetko, tak vytlačím niečo, ukážem to rodine, susedom, v bare a ľudom, čo ani nepričuchli ku fotografovaniu a nedám ju na fotografický portál...
suhlasim s Tebou. v com je lepsia ta jablkova fotka? v nicom.maximalne v tom, ze nie je to stereotypna krajina alebo hociaka a la pokec fotka... ale o nicom jablko fotene na iso 1600.
 
Gino
2010-11-05 21:08:32
ephoto sa mení? :-(
 
beholder
2010-11-05 20:27:01
príspevok od: pistik
preto ma tolko zobrazeni, lebo v malom vyzera fotka celkom v pohode
....aha...tak tým to je teda...
 
pistik
2010-11-05 20:22:18
príspevok od: beholder
...hmmmm.....630 patologických zobrazení:D........a že sa nepáči:)
preto ma tolko zobrazeni, lebo v malom vyzera fotka celkom v pohode
 
beholder
2010-11-05 20:04:59
...hmmmm.....630 patologických zobrazení:D........a že sa nepáči:)
 
Granko
2010-11-05 19:39:08
príspevok od: walde
...len jednému nerozumiem: prečo napriek tvrdej kritike fotku hodnotíte (nevidím známky, lebo sám som nehodnotil)...lebo aj nízkymi hodnoteniami foto posúvate stále viac dopredu!
za seba môžem povedať, že fotky, ktoré sa mi nepáčia, bodovo nehodnotím bez ohľadu na to, či kritizujem alebo nie...tak je tomu i teraz...bodovo hodnotím málo, skôr sa prikláňam k slovnému komentu...
 
walde
ocenenie redakciou 2010-11-05 19:25:10
...len jednému nerozumiem: prečo napriek tvrdej kritike fotku hodnotíte (nevidím známky, lebo sám som nehodnotil)...lebo aj nízkymi hodnoteniami foto posúvate stále viac dopredu!
 
sander
2010-11-05 19:17:55
hnoj
 
Lachym
2010-11-05 19:11:18
Snimka nema v sebe stipku esteticnosti. Nepatri sem!!! Bohuzial toto je problem ephota v poslednej dobe. Ludia, preboha, dudte kriticky! Ved na kritike nie je nic zle. Preto sme davame fotky. Toto nie je Facebook.
 
kmotrík
2010-11-05 18:06:36
pridávam sa... :)
 
beholder
2010-11-05 17:50:43
...zdieľam názor instantnej kakaoidnej granuly do mlieka...
 
Koma
ocenenie redakciou 2010-11-05 17:11:20
https://www.youtube.com/watch?v=SXWVI5R2-rQ
 
Marcel Rebro
2010-11-05 15:53:34
príspevok od: paldixy
Vidíš,vidíš Granko,nakoniec budem mať predsa len pravdu so svojimi niektorými komentármi na ephoto,ešte aj tá moja kytička je lepšia ako tento zmetok.Ja tam proste nevidím ani kúsok ostrosti a moje prilbičky boli voči tomuto obrázku priam geniálne.Tým sa samozrejme nechcem chváliť,ale takéto niečo by som sa neopovážil vložiť.A natriem to aj autorovi.Všetko je subjektívne,všetko.
ERRATA... všeobecne platné pravidlo, podľa ktorého ...
 
Marcel Rebro
2010-11-05 15:52:26
príspevok od: paldixy
Vidíš,vidíš Granko,nakoniec budem mať predsa len pravdu so svojimi niektorými komentármi na ephoto,ešte aj tá moja kytička je lepšia ako tento zmetok.Ja tam proste nevidím ani kúsok ostrosti a moje prilbičky boli voči tomuto obrázku priam geniálne.Tým sa samozrejme nechcem chváliť,ale takéto niečo by som sa neopovážil vložiť.A natriem to aj autorovi.Všetko je subjektívne,všetko.
Tvoje priam geniálne helmičky nepoznám a úprimne sú mi šumafuk, ale vieš mi povedať nejaké všeobecne platné, pravidlo podľa ktorého musí byť fotka ostrá? Na taký žáner že impresia si už narazil?
 
Marcel Rebro
2010-11-05 15:49:22
Nuž priatelia. Keď si predstavím (kľudne neostré) to jabĺčko vpredu a za ním (opäť kľudne neostré) zelené pozadie, kľudne si to viem predtstaviť na stene - v kychyni. Nie mojej, ale veď sú kuchyne, kde na stene tróni trebárs pán jeleň s pani jeleňovou. Stačí zájsť do IEKAei a podobných impresií nájdete za kýbeľ.

A keď to autor chcel mať takto, má to takto. V tomto prípade rozmer nič nevyrieši. Pozeral som si aj ´originál´ na autorovom webe. Nie že by rozmer mal vlyv na kompozíciu a / alebo impakt ... ale chcel som vidieť. Dojem mám rovnaký. Neohúrilo, ale ani neurazilo ... keď sa niekomu páči, jeho problém a jeho názor.

Vytýkať niekomu za to že hodnotí ako hodnotí nepovažujem za správne. Alebo snáď má niekto univerzálny patent na ´hodnotenie hodnotení´?

Iná vec je, že (podľa mňa) si veľa ľudí fotku pri hodnotení ani nerozklikne. Hodnotí prodľa prvého dojmu - impaktu. A ten táto fotka pre niekoho mať môže ...
 
kralik_j
2010-11-05 15:34:14
príspevok od: ...Kacorka...
Granko, kebyze si zena tak ta nazvem hysterkou :). S tvojimi nazormi niekedy suhlasim a chapem o co ti ide, ale to co napr. teraz predvadzas je na pousmiatie.
ja by som to nazval triezvy pohlad na vec..
Alebo ´nalejme si cisteho vina´ :)

Nechapem ISO, nechapem kompo, nechapem TK,nahlad, nechapem myslienkove pochody autora, ked tych predoslych 4 nechapem, tak aspom autor mohol vyjadrit v texte o co slo..
 
i-cube
2010-11-05 15:07:17
este raz a inac. bude to lepsie :) takto ma to neoslovilo
Tech. kvalita: 3 | Kompozícia: 5 | Impakt: 3 | Priemer: 3.67
 
Granko
2010-11-05 14:39:22
príspevok od: ...Kacorka...
Granko, kebyze si zena tak ta nazvem hysterkou :). S tvojimi nazormi niekedy suhlasim a chapem o co ti ide, ale to co napr. teraz predvadzas je na pousmiatie.
mám rád veselé komentáre :o)
a čo predvádzam? píšem to, čo si myslím a ako si to myslím...alebo sa mám pridať buď ku stádu pritakávačov resp. tých, čo majú rovnaký názor ako ja a nenapíšu ho?
 
...Kacorka...
2010-11-05 14:19:19
Granko, kebyze si zena tak ta nazvem hysterkou :). S tvojimi nazormi niekedy suhlasim a chapem o co ti ide, ale to co napr. teraz predvadzas je na pousmiatie.
 
Koma
ocenenie redakciou 2010-11-05 14:15:21
aj mne sa tak zdalo...keď obrázok po rozkliku podskočil...no musím Ťa ,,sklamať,,... sú rovnaké...reku to predsa nie je možné, rozkliknem... a sa zmenší :-) ...normálne som premeral pravítkom :-)
 
Matúš Koprda
2010-11-05 13:59:32
tusim tu vznikla riadna diskusia, ale neviem, necital som...
Ale foto - hmmmm ako sa to sem mohlo dostat? Tuto fotku nepovazujem za hodnu TOPky. Po rozkliku je to mensie ako v náhlade... Zléé...
 
lackoma
2010-11-05 13:52:30
Ten maličký náhľad vyzeral dobre
Tech. kvalita: 2 | Kompozícia: 2 | Impakt: 4 | Priemer: 2.67
 
Granko
2010-11-05 13:47:00
príspevok od: fotograf11
Smutné na tom je, že táto fotka ešte patrí k lepším. A aspoň je to fotka a nie kompjutrgrafik... Nečudujem, že Granko nechce sem davát svoju serióznu tvorbu. Je to tu na úrovni pokecu.
v čom je lepšia? pýtal som sa na to aj hippa, nedostal som odpoveď, tak sa pýtam opäť...
nejde o grafiku, ale nerobme z hovna na poličke tortu, preboha...
ja nevidím najmenší dôvod sem niečo dať - načo? pre koho? kto ti tu na fotku povie názor, čo ťa posunie, keď drvivá väčšina len híka a ospevuje všetko, čo vidí...tí, čo vedeli napísať fundovaný komentár buď s tým prestali (práve pre taký prístup, ako dal aj autor mne - že keď sa mi niečo nepáči, tak nemám písať) alebo odišli, lebo im tie jednoslovné komentáre nič nedávali...a body? tu sa neznesie horšia známka ako 6-tka...keď človek dá 5 a nižšie - to je doslova rituálna samovražda...keď budem chcieť počuť pochvalné ódy na všetko, tak vytlačím niečo, ukážem to rodine, susedom, v bare a ľudom, čo ani nepričuchli ku fotografovaniu a nedám ju na fotografický portál...
 
Granko
2010-11-05 13:34:25
príspevok od: Sergy
Ale ved mne nevadi kritika, tej sa tesim ja sa len pozastavujem na tou tvojou nafuknutou reakciou na ciste subjektivnu vec a tvoj utocny postoj k ostatnym. Zi a nechaj zit.
nafúknutá? si ma pobavil...
je úroveň technickej kvality, ktorú vidí aj malé decko, subjektívny názor? toto mi chceš nahovoriť? som zvedavý, koľko ľudí, čo ju ospevovali či nebodaj bodovali, si ju aj rozkliklo...
áno, žijem a nechávam žiť...len ma mrzí, že iné fotky, ktoré sú ďaleko lepšie minimálne po technickej či kompozičnej stránke, ostanú nepovšimnuté a nemajú šancu byť v Top-ke a komentujú sa nepodarky, ktoré sa dokonca i bodujú...
 
fotograf11
2010-11-05 13:27:58
Smutné na tom je, že táto fotka ešte patrí k lepším. A aspoň je to fotka a nie kompjutrgrafik... Nečudujem, že Granko nechce sem davát svoju serióznu tvorbu. Je to tu na úrovni pokecu.
 
Sergy
2010-11-05 13:19:32
Ale ved mne nevadi kritika, tej sa tesim ja sa len pozastavujem na tou tvojou nafuknutou reakciou na ciste subjektivnu vec a tvoj utocny postoj k ostatnym. Zi a nechaj zit.
 
Granko
2010-11-05 13:10:49
príspevok od: Sergy
Naroky su subjektivna vec. Kazdy ma svoje. Mne nevadi sum pri vysokom ISO ani to ze to bolo fotene cez lensbaby plastovu sosovku skor to bol zamer upload nekomentujem bol to omyl. Moje naroky na fotografiu ani zdaleka nenaplnila tvoja galeria a tymto nechcem na teba utocit len nerozumiem takejto preexponovanej reakcii z tvojej strany. Ved sa na to vyser a nekukaj na to.
ani ja som nenapísal, že mi vadí ISO...len toto u mňa nie je ani zátišie, ktoré sa charakterizuje ako ´estetické zoskupenie predmetov´...tu tá estetika nie je...je to nepodarený detail...
zaujímavé, že ty riešiš moju galériu, keď ja tvoju nie :o) riešim túto konkrétnu vec...moja galéria je súbor nepodarkov, cvakov a nie fotiek...nemám ani jeden dôvod dávať sem serióznu tvorbu, nič mi to nedá...

to mi chceš povedať, že sa môžu písať iba pozitívne komentáre? že pokiaľ sa niečo nepáči, tak sa takýto názor napísať nemôže, lebo kritika je niečo zlé a to sa predsa nepíše? neuveriteľné...
 
machcho
2010-11-05 13:06:42
otrasné
 
Granko
2010-11-05 12:59:54
príspevok od: paldixy
Asi som väčšiu katastrofu na tomto serveri nevidel,nedokážem ani bodovať.
asi málo pozeráš galériu, tak je katastrof ako odpadu na smetisku :o) aj tomuto tam nájdeš konkurenciu :o) človek sa musí zahrať na kontjanermanna, aby čosi našiel...alebo ísť na istotu do toho svojho ´kontajnera´ :o)
masovosť techniky sa prejavila, ľudia strácajú/stratili súdnosť, sebareflexiu a galéria už nie je o fotkách ale o ukladacom priestore pre výstupy z fotoaparátu...bohužiaľ...a to ešte idú Vianoce, bude veselo :o)
 
Sergy
2010-11-05 12:57:04
príspevok od: Granko
môžeš mi, prosím tú priemernosť či dokonca u teba nadpriemernosť vysvetliť? rád sa nechám poučiť, čo je na tomto tu priemerné či nebodaj nadpriemerné :o)

mňa nezaujíma, či ju autor takúto malú odfotil alebo nie, či nestíhal ráno na bus alebo čokoľvek iné...nemám dôvod prihliadať či ospravedlňovať niečo...posudzujem to tak, ako to je...
o čo som sa pokúšal? si ma pobavil...ty tomu môjmu nepodarku a recesií hovoríš fotografia? máš ty ale nízke nároky :o) ach jo...
Naroky su subjektivna vec. Kazdy ma svoje. Mne nevadi sum pri vysokom ISO ani to ze to bolo fotene cez lensbaby plastovu sosovku skor to bol zamer upload nekomentujem bol to omyl. Moje naroky na fotografiu ani zdaleka nenaplnila tvoja galeria a tymto nechcem na teba utocit len nerozumiem takejto preexponovanej reakcii z tvojej strany. Ved sa na to vyser a nekukaj na to.
 
Granko
2010-11-05 12:52:52
príspevok od: paldixy
Vidíš,vidíš Granko,nakoniec budem mať predsa len pravdu so svojimi niektorými komentármi na ephoto,ešte aj tá moja kytička je lepšia ako tento zmetok.Ja tam proste nevidím ani kúsok ostrosti a moje prilbičky boli voči tomuto obrázku priam geniálne.Tým sa samozrejme nechcem chváliť,ale takéto niečo by som sa neopovážil vložiť.A natriem to aj autorovi.Všetko je subjektívne,všetko.
čo sa týka technickej kvality, tak áno, tá tvoja kytička je lepšia, ale čo sa týka obsahu, je to rovnaké...
 
paldixy
2010-11-05 12:47:58
Asi som väčšiu katastrofu na tomto serveri nevidel,nedokážem ani bodovať.
 
paldixy
2010-11-05 12:46:18
Vidíš,vidíš Granko,nakoniec budem mať predsa len pravdu so svojimi niektorými komentármi na ephoto,ešte aj tá moja kytička je lepšia ako tento zmetok.Ja tam proste nevidím ani kúsok ostrosti a moje prilbičky boli voči tomuto obrázku priam geniálne.Tým sa samozrejme nechcem chváliť,ale takéto niečo by som sa neopovážil vložiť.A natriem to aj autorovi.Všetko je subjektívne,všetko.
 
Granko
2010-11-05 12:18:26
môžeš mi, prosím tú priemernosť či dokonca u teba nadpriemernosť vysvetliť? rád sa nechám poučiť, čo je na tomto tu priemerné či nebodaj nadpriemerné :o)

mňa nezaujíma, či ju autor takúto malú odfotil alebo nie, či nestíhal ráno na bus alebo čokoľvek iné...nemám dôvod prihliadať či ospravedlňovať niečo...posudzujem to tak, ako to je...
o čo som sa pokúšal? si ma pobavil...ty tomu môjmu nepodarku a recesií hovoríš fotografia? máš ty ale nízke nároky :o) ach jo...
 
hippo
2010-11-05 11:38:22
Ja už som si dal rannú dávku, tak ti poviem, že na mňa to účinkuje pozitívne. Táto fotka je kompozične a impaktom nadpriemerná. A to, že je malá, je len chyba autora pri uploadovaní, určite ju s takýmto rozlíšením neodfotil.
O still life fotografiu si sa aj ty pokúšal (viď tvoju metaxu), preto neodsudzuj pokusy druhých...
Tie ostatné veci, čo spomínaš ohľadom tohto portálu, sú mimo mňa, k tomu sa nevyjadrujem, ale asi máš pravdu.
A dosť už, som sa veľa rozpísal, asi som si nadelil priveľa.... :O)
 
Sergy
2010-11-05 11:17:19
Ospravedlnujem sa za kvalitu uploadnuteho snimku a priznavam ze to je zle. Bolo to narychlo no nedalo mi to tu necapnut. Moja chyba. Na mojej stranke odkial som to len tak rano v praci stiahol lebo som nemam original foto po ruke to uvidite lepsie. Nemam teraz momentalne doma pripojenie na net takze preto som to takto riesil no necakal som tolko prispevkov. Napravim to. Este raz sa ospravedlnujem.
 
mrazik1
2010-11-05 10:50:48
rozklikol som .... a zaklikol som :(
 
Granko
2010-11-05 10:09:06
no nedalo mi pri zhliadnutí tejto fotky v Topke, aby som si nepozrel komentáre, lebo je pre mňa záhadou jej účasť tam, kde je...a nestačím sa diviť, aké pičoviny sa ľudom páčia a čo sa tu hodnotí vysokými známkami...lebo toto sa iným slovom ani nazvať nedá...čo sa tu dá, doriti, hodnotiť? po rozkliku 460x420 s rámikom, samotný obrázok cca 450x250...toto je podľa cteného eFoťáckeho osadenstva, dávajúceho len vysoké známky a híkajúceho na všetko, čo im človek predloží, vhodná veľkosť na známkovanie tk či kompozície? impakt je tiež pre mňa záhadou, ale asi som si nedal ešte ranný matroš...neuveriteľné...
ani sa nedivím, že ľudia si z galérky robia holubník resp. pri spomenutí eFota a systému v galérke a hodnotení sa len človeku vysmejú...veľká škoda...ale nie pre nich - pre nás, čo sme tu, že noví autori, od ktorých by sme sa mohli učiť sem neprídu, dokonca smeruje to k tomu, že rezidenti budú odchádzať resp. prestanú publikovať úplne...smutné...
 
walde
ocenenie redakciou 2010-11-05 10:03:31
u mňa je foto po rozkliku rovnako veľké ako pred...nehodnotím
 
arpi
2010-11-05 09:41:11
hmmm ... len by som sa rad spytal ci ste si niekto tu fotku aj rozklili. lebo mne sa nezmesti na monitor tak potom tazko hodnotit :)))
 
kristinas
2010-11-05 09:28:47
pekna impresia
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.67
 
krobo
2010-11-05 09:24:35
vyborne
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
adamk
2010-11-05 09:17:54
ako Andy
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Sergy
2010-11-05 09:04:13
Dakujem
 
dubacik2
2010-11-05 08:59:19
zaujala
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Anena
2010-11-05 08:56:02
Moc pekneee
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
andy3128
2010-11-05 08:50:31
zaujimave spracovanie. viem si to predstavit na stene
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
 



Príslušenstvo: NIKON D300 Nikon D70 Nikon SB-600 Nikkor AF 18-70mm f/ 1:3.5-4.5 G ED DX Nikkor AF 70-210mm f/ 1:4-5.6 D Nikkor AF 50mm f/1.4 D Nikkor MF 50mm f/ 1:1.8 E-seria Sigma AF 28-70mm f/2.8 Aspherical DF Carl Zeiss Jena Flektogon 50mm f/ 1:4 Carl Zeiss Jena Biometar 80mm f/ 1:2.8 Carl Zeiss Jena Biometar 120mm f/ 1:2.8 Carl Zeiss Jena Sonnar 180mm f/ 1:2.8 Battery grip HAHNEL HN-D70 Adapter na objektivy P6-Nikon Silicon Graphics SGI GDM-5411 21" Monitor

ISO: 1600
Fotoaparát: Nikon D70
Pridané: 2010-11-05 08:41:03
Na kritiku: 2010-11-05 08:41:03
Miesto:
Témy: zátišie