Podčiarnutá maličkosť...

Body: 250.33    Videnia: 3628    Páči sa: 1

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
kulkovsky
2011-07-25 16:49:35
super atmosféra škoda že nie je lepšie TK
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-01-01 17:38:07
príspevok od: soms
Prečítal som si niektoré komentáre až teraz a zistil som že Stano je podobného názoru. Čítal som aj tvoju(e) odpoveď-e. Osobne ma na tej foto upútalo-zaujalo-oslovilo niečo iné, ak farebné podanie.
Vdaka za zastavenie, hlavne za kazdeho aspon daco :- ) mna aj farebne podanie ale nie celej fotografie, iba tej casti o ktorej si uz vyssie cital :- )
 
soms
2011-01-01 13:39:22
Prečítal som si niektoré komentáre až teraz a zistil som že Stano je podobného názoru. Čítal som aj tvoju(e) odpoveď-e. Osobne ma na tej foto upútalo-zaujalo-oslovilo niečo iné, ak farebné podanie.
 
soms
2011-01-01 13:33:08
Bolo treba sa Ti tam štverať??? A teraz sa sťažuješ. Správaš sa ako fotograf. Tu postavu by so retušol, zbytočne ukazuje kontrast a naznačuje veľkosť a rozsiahlosť scenérie(priestoru). PS: Teraz vážne. Hoci farebne je to zaujímavé, kvôli nepeknému() podaniu tmavých partií by sa hodila ČB verzia.
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
andrish
2010-12-31 16:17:29
Nadherna linia svetla. magicka foto....caro prirody vs. clovek. Stastny Novy rok zelam:-)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
javelin
2010-12-31 16:02:11
príspevok od: SteveS
Á nech nepreháńajú pán kolega, má to chyby, nuž ale čo už. Ale potešilo že športovca potešilo :- )
Nerád im oponujem kolega , no podľa mňa je na fotografii všetko v najlepšom poriadku.....

 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-12-31 14:52:44
príspevok od: javelin
špica kolega, špica....
Á nech nepreháńajú pán kolega, má to chyby, nuž ale čo už. Ale potešilo že športovca potešilo :- )
 
javelin
2010-12-31 10:55:44
špica kolega, špica....
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
fando
2010-12-30 14:43:33
fajn
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-12-29 06:51:12
príspevok od: Jerry C.
keby si mal lepší foťák s vyšším dynamickym rozsahom ,alebo keby sa dalo urobiť HDR ,tak by to podľa mňa bolo minimálne na foto dňa !!! Prezraď,kde sa dajú nájsť v takej nadmorskej výške takéto vodorovné plochy. Impaktovo úžasné - chcelo by to možno prísť ešte raz s lepším náradím...
Vdaka za zastavenie.
Kde sú take rovné plochy je uvedené v kolonke Miesto fotenia :- ) Glacier znamená ľadovec, lyžuje sa tam. Nie je to rovná plocha, je to len vrchol mierneho oblúka na jednom z akoby rebier ladovca a tým ze to je nazoomované vidno len kúsok rovného úseku ktorý vzápätí klesá nadol.
.
Opakovanie ... no nie je to kvázy popisná krajinka, ale atmosferická situácia a to sa nedá zopakovať, každá chvíľa je celkom iná :- )
.
HDR ... Ten foťák nemal až taký problém s DR svetla, tmavé časti mám zámerne tmavé. Na origináli sú dostatočne svetlé a prekreslené aj partie v tieni, ale nemá to tú atmosféru. Nevyniká veterný pás v strede. Tiene som stmavil celkom do tmava úrovńami pre vyniknutie kontrastu s pásom v strede ... a stmavením vybehla obloha do odtiena aký sami celkom nepáči a tiez v páse kvázy slnečného lúča vidno zostatky šumu.
.
Ale napr. rozmuchlané hory v pozadi pod najvyšším horizontom sú také nielen odšumovaním či len horšou tk, ale aj tým že to je fotené v pozemnom silnom vetre so snehom a závoje snehu niekde zahalovali povrch a vrcholy a niekde ich az celkom prekrývali. Naopak, niekde zas na chvílku celkom ustal ako v mieste odkial prave fotím. Boli momenty ze som nevidel pred seba a myslel ze nas za minutu zaveje :- ) Ťažko hladať brilantnú ostrosť v pozadí fotenom cez sneh či dážď Naviac som mal na fotenie ako uvádzam v popise len pár sekund a fotil len a len z ruky čo vzdialene horizonty tiez rozkývalo a aj horný ostrý horizont som zuial musel radikalnejšie doostrovat v PP čím na ňom vznikli ďobky čo spomína Koma.
.
Ale tým neospravedlńujem TK, je aká je a skúsim realizovať aj inú verziu PP jemnejšieho na problémové partie, toto má ešte stále rezervy na lepšie spracovanie ako som ho realizoval tu.
 
Jerry C.
2010-12-28 23:02:25
keby si mal lepší foťák s vyšším dynamickym rozsahom ,alebo keby sa dalo urobiť HDR ,tak by to podľa mňa bolo minimálne na foto dňa !!! Prezraď,kde sa dajú nájsť v takej nadmorskej výške takéto vodorovné plochy. Impaktovo úžasné - chcelo by to možno prísť ešte raz s lepším náradím...
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
sunajn
2010-12-28 03:39:47
Šumné. Mne sa nebo páči
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
Nico 1
2010-12-27 22:19:13
príspevok od: SteveS
Ahoj, díky ... mňa to netankuje až tak tragicky, veď nejde o život, ba ani o peniaze :- ) Som si vedomý tk ale mńa viac interesuje emocionálny odkaz a atmosféra :- ))) a s tým som u tejto foto spokojný a som s nou na dane podmienky spokojny. Samozrejme som za to, ze sa terba snazit kym to len ide. Teda nemierim tym na to ze som nerad kritike ci ze nie je opodstatnena, to ano.
.
Divé farby a ich intenzita je aj vec monitorov, nie sú zriedkavé prekontrastné vyumelkované farby a tam vybehnú a zvýraznia sa aj divoké farby ešte viac ako na fotke sú... ja to nevidím az tak neznesitelne Už si chcem kvôli tomu aby som bol v optime kúpiť nejaký poriadny kalibrovateľný monitor aleani doteraz som nikdy nekupoval najlacnejšie veci, za PC techniku som stále obetoval cca dvojnásobný obnos ako boli v danom čase najviac kupované lacnejšie produkty. Z originálu ktorý je svetlý a neťahá do nepríjemných tónov sa dá ešte tvoriť nanovo dalej, aj obloha vymeniť za bezzelený nádych, len času treba :- )
S týmto s Tebou naprosto súhlasím,veď to hlavné o čo ide vo fotografii Ti fakticky vyšlo priam perfektne.Stačí len pozrieť koľko ľudí to tu oslovilo a nie vždy je TK na prvom mieste.Akurát včera som študoval knihu od známeho a uznávaného fotografa Michaela Freemena.Je tam hodne atmosférou podobná foto tejto,ibaže tam sú v krátery kde vyviera horúci prameň namočené opice a všade okolo zúry veterná smršť len tie opice sú v úplnej pohode namočené v teplej vode.Kvalita toho celého pozadia akokeby až zašumená.Prvé čo ma napadlo že na ephoto by s pri hodnotení tejto foto niektorý doslova zgustli.No ale píše tam tiež že nie vždy je prvoradá kvalita a niekedy ju treba obetovať pre určitý okamih alebo dej ktorý nám chce fotograf prezentovať.Nenapísal som to presne po lopate ale obsah mi utkvel v pameti.Toto by mohol biť Tvoj prípad.Tú celú atmosféru ktoé naznačuje táto foto svoj účel naprosto splnila do poslednej bodky!!!
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-12-27 19:38:35
príspevok od: Nico 1
Tej TK je fakt velká škoda lebo čo sa týka kompozície je to perfektné a najviac tomu dodáva ten človek.Z takéhoto čosi ma ide poraziť keď niečo cvaknem,vo foťáku to vizerá dobre a na monitore zistím že kvalitou je to mimo.Tak to ťažko rozdychávam.Nachodených kylometrov a nič z toho neni.Keby sa dal ten záber aspom na druhý deň opakovať.:-))
Ahoj, díky ... mňa to netankuje až tak tragicky, veď nejde o život, ba ani o peniaze :- ) Som si vedomý tk ale mńa viac interesuje emocionálny odkaz a atmosféra :- ))) a s tým som u tejto foto spokojný a som s nou na dane podmienky spokojny. Samozrejme som za to, ze sa terba snazit kym to len ide. Teda nemierim tym na to ze som nerad kritike ci ze nie je opodstatnena, to ano.
.
Divé farby a ich intenzita je aj vec monitorov, nie sú zriedkavé prekontrastné vyumelkované farby a tam vybehnú a zvýraznia sa aj divoké farby ešte viac ako na fotke sú... ja to nevidím az tak neznesitelne Už si chcem kvôli tomu aby som bol v optime kúpiť nejaký poriadny kalibrovateľný monitor aleani doteraz som nikdy nekupoval najlacnejšie veci, za PC techniku som stále obetoval cca dvojnásobný obnos ako boli v danom čase najviac kupované lacnejšie produkty. Z originálu ktorý je svetlý a neťahá do nepríjemných tónov sa dá ešte tvoriť nanovo dalej, aj obloha vymeniť za bezzelený nádych, len času treba :- )
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-12-27 19:14:51
príspevok od: Stratený Stano
Pohral som sa aj s farebnými úpravami, čaká ťa ťažká práca... Dovolil som si bez tvojho zvolenia, ale po úprave som vymazal, neskúšal som predať...
No zas ty si nemal svetly original, tam tu zelenu este vobec nevidiet, az stmavenim to vybehlo, takze z originálu verím ze to pojde aj inac a lepsie, z tohto uz ziadna sanca. Alebo len vlozim ako rucne hdr povodne svetlu oblohu, jak som na nu kukal nie je zla, ma dokonca slaboruzovu farbu, ovela lepsia ako toto. Len dajak casu nemam hrat sa s fotkami a ked je malo, somar radsej pridem omrknut co je nove a pokomentujem dajak som si tu na vas zvykol
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2010-12-27 18:42:30
príspevok od: SteveS
Vďaka Stano za toľko námahy čo si si dal, je to to najviac čo človek vôbec môže pre iného urobiť, cením si to.
Už som vyššie spomínal, že som zaťažený na zlaté odtiene a nechcel som sa vzdať pásu v strede a preto som zatiaľ prevod BW neriešil napriek tomu že z hľadiska TK by sa eliminoval nepríjemný odtien oblohy po jej stmavení. Pre mňa osobne je tu farba dôležitejšia, ale samozrejme sám mám záujem na doladení fotografie. Skúsim na nej popracovat tak farebne ako aj previesť ju do BW. Díky ešte raz.
Pohral som sa aj s farebnými úpravami, čaká ťa ťažká práca... Dovolil som si bez tvojho zvolenia, ale po úprave som vymazal, neskúšal som predať...
 
Nico 1
2010-12-27 18:38:16
Tej TK je fakt velká škoda lebo čo sa týka kompozície je to perfektné a najviac tomu dodáva ten človek.Z takéhoto čosi ma ide poraziť keď niečo cvaknem,vo foťáku to vizerá dobre a na monitore zistím že kvalitou je to mimo.Tak to ťažko rozdychávam.Nachodených kylometrov a nič z toho neni.Keby sa dal ten záber aspom na druhý deň opakovať.:-))
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-12-27 18:31:58
príspevok od: suzana
krásna hra svetla.
ďakujem
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-12-27 18:31:36
príspevok od: čvirik
Nádherné
Potešilo
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-12-27 18:31:16
príspevok od: Stratený Stano
Môj dlhší časový výpadok už asi nedoženiem, ale aspoň dačo... Komentárov a kritiky už zaznelo toľko, že by som asi nosil vodu do mora, keby som mudroval. Ale jednako, zamyslím sa nad tým, čo som akosi nepostrehol pri ostatných komentároch - čo keď v rámci úplnej anonymity, ktorá by vraj mala byť prínosom k objektivite hodnotení a komentárov, zakážu i popisy k foto. Potom si málokto všimne exif a techniku (ak vôbec bude i exif viditeľný), ktorou bol záber fotený a domnievam sa, že sa na to nebude brať ohľad. Previedol som foto do BW, urobil som nejaké úpravy a preto si myslím, že foto má potenciál zaujať i bez popisu a tak trochu ospravedlňovania sa k otázke technickej kvality z dôvodu použitej techniky. Upravená foto mi pripomína fotky starých dobrých tatranských fotografov (napr. Milan Legutky - zajtra bude 1 rok od jeho úmrtia - spomínam) a preto by som celkom doporučil túto úpravu, lebo farby sú také, nazvem ich zúrivé...
Vďaka Stano za toľko námahy čo si si dal, je to to najviac čo človek vôbec môže pre iného urobiť, cením si to.
Už som vyššie spomínal, že som zaťažený na zlaté odtiene a nechcel som sa vzdať pásu v strede a preto som zatiaľ prevod BW neriešil napriek tomu že z hľadiska TK by sa eliminoval nepríjemný odtien oblohy po jej stmavení. Pre mňa osobne je tu farba dôležitejšia, ale samozrejme sám mám záujem na doladení fotografie. Skúsim na nej popracovat tak farebne ako aj previesť ju do BW. Díky ešte raz.
 
suzana
2010-12-27 16:51:17
krásna hra svetla.
 
Koma
ocenenie redakciou 2010-12-26 23:07:48
príspevok od: SteveS
Ej veru, taká lupa môže byť nebezpečná, ale v tomto pripade slnko svieti od fotky, to by bol účinok opačný, pozor na oko Chico ! :- ))))

A pozdrav pána, že dnes som bol tam hore, kde bol so mnou a kde vylihoval na velku noc, na tej skale :- ) ... a že som si na neho spomenul.
Čiko je nejaký znavený...a nedostane sa k počítaču teraz moc....sú zimné prázdniny....tak sme na počítač traja....sa ukradomky striedame...on, ja, syn....a z času na čas manželka......takže pozdram príjmam sám A náhodička veliká....zrovna včera som Tú Veľkú noc spomínal....chalanov , kamošov sa pýtal....že čo a ako v 2011..či ideme, či čo
Do prčic Števo...ale ,, to,, uletelo...ten čas beží nenormálne...
 
čvirik
2010-12-26 22:35:18
Nádherné
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2010-12-26 21:16:06
Môj dlhší časový výpadok už asi nedoženiem, ale aspoň dačo... Komentárov a kritiky už zaznelo toľko, že by som asi nosil vodu do mora, keby som mudroval. Ale jednako, zamyslím sa nad tým, čo som akosi nepostrehol pri ostatných komentároch - čo keď v rámci úplnej anonymity, ktorá by vraj mala byť prínosom k objektivite hodnotení a komentárov, zakážu i popisy k foto. Potom si málokto všimne exif a techniku (ak vôbec bude i exif viditeľný), ktorou bol záber fotený a domnievam sa, že sa na to nebude brať ohľad. Previedol som foto do BW, urobil som nejaké úpravy a preto si myslím, že foto má potenciál zaujať i bez popisu a tak trochu ospravedlňovania sa k otázke technickej kvality z dôvodu použitej techniky. Upravená foto mi pripomína fotky starých dobrých tatranských fotografov (napr. Milan Legutky - zajtra bude 1 rok od jeho úmrtia - spomínam) a preto by som celkom doporučil túto úpravu, lebo farby sú také, nazvem ich zúrivé...
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-12-26 19:06:21
príspevok od: Iwn*
Krása! Aj s tým podčiarknutím
Teším sa, dík :- )
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-12-26 19:05:46
príspevok od: Anastasia
Myslím, že zámer je výstižne vyjadrený, mne v tej nadmorskej výške stačila aj letná vychádzka.
Veru, veru, oblečená si len letne, zima by ti mohla ublížiť :- )
A kde si to bola? (Vďaka za pozastavenie)
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-12-26 19:04:28
príspevok od: Chico
Mňam, mňam...sa zalizujem, dúfam - že to bude kostička plochá , mäkká....že mi žalúdok a črievka zvnútra nedoškrabká...nerád by som na Vás v zlom spomínal. Pre gazdíčka bolestné by malo byť čo najtvrdšie, podľa možnosti. A ozaj ešte taká drobnosť...môj gazda vie, že obrášteky neslobodno s lupou obzerať...môže sa vtedy ukázať aj ,,drobný,, prepal....pustite si prosím videjko, stačí od 4.40 aby ste chápali aké také videjkové súvislosti ( tam dole je taká lištička a šipečkou sa na tento časový údaj – ktorý sa automaticky zobrazí v takom malom okienku.. posuniete ) No a ak vydržíte tých pár minút...presne v 8.56 si videjko zastavte...a tam sa dozviete čo sa môže naozaj stať, ak si niekto – napr. nejaký technokratický Magor - prezerá fotečky a obrášteky lupou. Príjemnú zábavu Vám želám...a pohodu do zvyšku Vianočných sviatkov prajem, nebehajte - nelietajte.

https://www.youtube.com/watch?v=32U4N3I6rX8
Ej veru, taká lupa môže byť nebezpečná, ale v tomto pripade slnko svieti od fotky, to by bol účinok opačný, pozor na oko Chico ! :- ))))

A pozdrav pána, že dnes som bol tam hore, kde bol so mnou a kde vylihoval na velku noc, na tej skale :- ) ... a že som si na neho spomenul.
 
Iwn*
ocenenie redakciou 2010-12-26 15:25:55
Krása! Aj s tým podčiarknutím
 
Anastasia
2010-12-26 10:41:14
Myslím, že zámer je výstižne vyjadrený, mne v tej nadmorskej výške stačila aj letná vychádzka.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Chico
2010-12-25 21:14:45
príspevok od: SteveS
Óooooj Chico môj zlatý nahnevaný, vidím že ti je pána ľúto a že najradšej by si ma dohrýzol :- ))) Ale odkáž pánovi že to len cez sviatky bol taký citlivý a zabudol čo mi už raz dakde minule napísal, že on vie že mne môže napísať všetko a aj podpichnúť aj skritizovať. A že ja naozaj nevisím ďobky, lebo nemám taký dobrý monitor ako tvoj pán a že som si preto mohol jedine domyslieť že on to zvätšil, ale aj tak že to čo som mu napísal bolo písané so smiechom a určite nie riadnou výčitkou. Odkáž mu že ja ho mám rád, ba aj tú jeho celú zoo, kravu aj zúrivého psiska čo ho statočne bráni :- ))) a že mu vás závidím. A aj že sa ospravedlńujem že som videjko naozaj nepozeral a len veľmi narýchlo prebehoval komenty aj narýchlo reagoval a ani nezbadal že tam bol link, aj mu už predtým povedal že ja linky vôbec nestíham púšťať a nepúšťam, že on to dobre vie. A keď chce aby som si niečo pozrel, že mi to dal osobitne vedieť a vtedy som si vždy pozrel. Povedz že mu nalejem bolestné a tebe odložím kostičku. Aj že si veľmi vážim že si dal tak záležať a že to videjko je bombové, že som len tak čumel. Haf, haf !
Mňam, mňam...sa zalizujem, dúfam - že to bude kostička plochá , mäkká....že mi žalúdok a črievka zvnútra nedoškrabká...nerád by som na Vás v zlom spomínal. Pre gazdíčka bolestné by malo byť čo najtvrdšie, podľa možnosti. A ozaj ešte taká drobnosť...môj gazda vie, že obrášteky neslobodno s lupou obzerať...môže sa vtedy ukázať aj ,,drobný,, prepal....pustite si prosím videjko, stačí od 4.40 aby ste chápali aké také videjkové súvislosti ( tam dole je taká lištička a šipečkou sa na tento časový údaj – ktorý sa automaticky zobrazí v takom malom okienku.. posuniete ) No a ak vydržíte tých pár minút...presne v 8.56 si videjko zastavte...a tam sa dozviete čo sa môže naozaj stať, ak si niekto – napr. nejaký technokratický Magor - prezerá fotečky a obrášteky lupou. Príjemnú zábavu Vám želám...a pohodu do zvyšku Vianočných sviatkov prajem, nebehajte - nelietajte.

https://www.youtube.com/watch?v=32U4N3I6rX8
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-12-25 19:41:41
príspevok od: falatka
hm naozaj je to podčiarknuté:), oceňujem vytrvalosť ísť do takej "kosy"..., fotografia -super
Vdaka
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-12-25 19:41:24
príspevok od: zolec
paci, az na tu kompaktovu TK :-)
Díky za zastavenie
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-12-25 19:40:48
príspevok od: Jozef Krajčo
stevko keby to bolo na zufanie, urcite by si o tom vedel..

Prajem krasne a pozehnane sviatky..
Beriem Ťa za slovo a budem dúfať že mi to dáš naozaj vedieť, lebo tvoje oko je ako rontgen na maliarske obvrazy ;- )
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-12-25 19:38:27
príspevok od: Chico
Pán Fotograf...gazda stále dumá, že ako ste to mysleli...no lebo sa nevie cez Vaše slovká prelúsknuť , že či je ...umelecký pozerač emócií.....alebo....umelecký požierač emócíí....no ale aj tak sem tam prehodí a splieta , že ste si pravdepodobne nepustili ten linčík krátky...to videjko, ktoré on tak dlho a precízne hľadal ...aby vám vyjadril svoje emócie, ktoré ho pri Vašej fotečke ovládajú....skúste To ešte raz...a skúste či cítite aj Vy to čo on....tú úchvatnú silu , zemskú silu...uchvacujúci živel...čo vytvára atmosféru....aj sa bojíte aj po tom túžite to zažiť...dám Vám sem znova ten link...môžte si ho aj stopnúť tak cca okolo 0,42...dám ho tak osve aby sa ...nezlial s písmenkami ako tá vlna a ste ho náhodou neprehliadli, a Vášmu pajkovi z fotečky chýba už len snowbord ,, doska,, v ruke....a bol by ako surfer na vlne. Toľko k otázke emócii. P.s. Bol som dneska s gazdom ešte v práci...a viete čo, neberte to že podpichujem...potajme som sa pripojil....a tie bodečky, a čiarky na horizonte línií štítov vidieť aj na kancelárskej telke View Sonic VA1916w ktorá má sýtejšie a živšie farby ako notbukáč náš domáci...Príjemné Vianočné sviatky Vám želám.
Óooooj Chico môj zlatý nahnevaný, vidím že ti je pána ľúto a že najradšej by si ma dohrýzol :- ))) Ale odkáž pánovi že to len cez sviatky bol taký citlivý a zabudol čo mi už raz dakde minule napísal, že on vie že mne môže napísať všetko a aj podpichnúť aj skritizovať. A že ja naozaj nevisím ďobky, lebo nemám taký dobrý monitor ako tvoj pán a že som si preto mohol jedine domyslieť že on to zvätšil, ale aj tak že to čo som mu napísal bolo písané so smiechom a určite nie riadnou výčitkou. Odkáž mu že ja ho mám rád, ba aj tú jeho celú zoo, kravu aj zúrivého psiska čo ho statočne bráni :- ))) a že mu vás závidím. A aj že sa ospravedlńujem že som videjko naozaj nepozeral a len veľmi narýchlo prebehoval komenty aj narýchlo reagoval a ani nezbadal že tam bol link, aj mu už predtým povedal že ja linky vôbec nestíham púšťať a nepúšťam, že on to dobre vie. A keď chce aby som si niečo pozrel, že mi to dal osobitne vedieť a vtedy som si vždy pozrel. Povedz že mu nalejem bolestné a tebe odložím kostičku. Aj že si veľmi vážim že si dal tak záležať a že to videjko je bombové, že som len tak čumel. Haf, haf !
 
om7aqa
2010-12-25 17:50:36
príspevok od: SteveS
To nic zue body nedas, staci ak nalejes nejake pivo ked sa stretneme ;- ) Alebo naopak? ja tebe ze si sa zastavil :- ) A bez srandy, podobne krasne a stastne sviatky ... a cim skor ta hore nasat ten ozon ... :- )
Čo sa týka piva a stretnutia - už sa teším teraz už len termín a miesto treba dohodnúť ... ... bohužiaľ počasie (a môj synček) nepraje takže hory sa zatiaľ nekonajú, no dúfam, že s príchodom ochladenia sa to vylepší - ozón bude musieť počkať.
 
falatka
2010-12-25 16:18:42
hm naozaj je to podčiarknuté:), oceňujem vytrvalosť ísť do takej "kosy"..., fotografia -super
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
zolec
ocenenie redakciou 2010-12-24 14:17:28
paci, az na tu kompaktovu TK :-)
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
Chico
2010-12-24 12:16:37
https://www.youtube.com/watch?v=AlPqL7IUT6M&feature=related
 
Chico
2010-12-24 12:16:14
príspevok od: SteveS
To ked sa zmenis na datla, aby si si mal do coho dobnut :- ))) ale uz sa velmi horsis, uz nie si ten umelecky pozioerac emocii, uz sa menis na technokrata co si fotky ktore su optimalizovane pre zobrazenie vo svojej nahratej 100% velkosti zobrazujes a skumas pod lupou a studujes jednotlive pixely :- )))) Paradoxne prave vcera som niekomu pisal sukromne a povzbudzoval ho ohladne TK a nazval tych co tieto fotky uz zmensovane a sprznene zmnesenim znovu nazad zvatsuju a studuju pod lupou za technokratickych magorov :- ) ja som to zas robil naopka, predtym davno sem tam zvatsil ale uz davno davno nie, na vystave tiez nesom lupu aby som obraz ci papierovu zavesenu foto pozeral pod mikroskopom ;-O
Pán Fotograf...gazda stále dumá, že ako ste to mysleli...no lebo sa nevie cez Vaše slovká prelúsknuť , že či je ...umelecký pozerač emócií.....alebo....umelecký požierač emócíí....no ale aj tak sem tam prehodí a splieta , že ste si pravdepodobne nepustili ten linčík krátky...to videjko, ktoré on tak dlho a precízne hľadal ...aby vám vyjadril svoje emócie, ktoré ho pri Vašej fotečke ovládajú....skúste To ešte raz...a skúste či cítite aj Vy to čo on....tú úchvatnú silu , zemskú silu...uchvacujúci živel...čo vytvára atmosféru....aj sa bojíte aj po tom túžite to zažiť...dám Vám sem znova ten link...môžte si ho aj stopnúť tak cca okolo 0,42...dám ho tak osve aby sa ...nezlial s písmenkami ako tá vlna a ste ho náhodou neprehliadli, a Vášmu pajkovi z fotečky chýba už len snowbord ,, doska,, v ruke....a bol by ako surfer na vlne. Toľko k otázke emócii. P.s. Bol som dneska s gazdom ešte v práci...a viete čo, neberte to že podpichujem...potajme som sa pripojil....a tie bodečky, a čiarky na horizonte línií štítov vidieť aj na kancelárskej telke View Sonic VA1916w ktorá má sýtejšie a živšie farby ako notbukáč náš domáci...Príjemné Vianočné sviatky Vám želám.
 
Koma
ocenenie redakciou 2010-12-23 22:34:19
príspevok od: SteveS
To ked sa zmenis na datla, aby si si mal do coho dobnut :- ))) ale uz sa velmi horsis, uz nie si ten umelecky pozioerac emocii, uz sa menis na technokrata co si fotky ktore su optimalizovane pre zobrazenie vo svojej nahratej 100% velkosti zobrazujes a skumas pod lupou a studujes jednotlive pixely :- )))) Paradoxne prave vcera som niekomu pisal sukromne a povzbudzoval ho ohladne TK a nazval tych co tieto fotky uz zmensovane a sprznene zmnesenim znovu nazad zvatsuju a studuju pod lupou za technokratickych magorov :- ) ja som to zas robil naopka, predtym davno sem tam zvatsil ale uz davno davno nie, na vystave tiez nesom lupu aby som obraz ci papierovu zavesenu foto pozeral pod mikroskopom ;-O
Nuž ....Tvoj názor na čo a ako sa mením Ti brať samozrejme nebudem....snažil som sa Ti len pravdivo napísať , opísať ....ako to vidím ja na mojom počítači notbukovom po rozkliku...ja neviem o čom to točíš - to zväčšovanie či čo to pletieš...písal som to preto, že to tam vidím, a hlavne preto že hore vyššie bola diskusia pár komentov o tom kto to ako vidí na akom monitore...dokoncas Ty sám si sa pýtal mrca ako to vidí na kancelárskej telke.....myslel som , že Ti to pomôže.....že keď budeš vedieť ako to vidím na monitore notbuka. Žiadnu lupu v tom nehľadaj...
 
Jozef Krajčo
externý redaktor 2010-12-23 21:09:26
príspevok od: SteveS
dufam ze to bolo slastne hmkanie, ci len povzdych zufania? :- ))))))))
stevko keby to bolo na zufanie, urcite by si o tom vedel..

Prajem krasne a pozehnane sviatky..
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-12-23 20:56:29
príspevok od: Jozef Sádecký
paradny moment ++
Diky, potesilo
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-12-23 20:56:09
príspevok od: Peter Svoboda
som rád,že si po dlhšej dobe pridal...a nehovoriac o žánri, to asi nemusím ani písať...:), veľmi scénericky a atmosféricky pekne sfotené, jasné je že na mašinka, s ktorou si fotil má svoje limity, ale pre mňa osobne je oveľa podstatnejší výsledok, čiže hlavne impakt, čo je top.Slnečné lúče a kráčajúca postava , horná časť s ženúcim sa snehom a to ešte parádne nasvietené, spravili perfektnú robotu, možno paradoxne, ak by v snímke bolo ešte viac šumu, pôsobilo by to ako z publikácií zo 70ych rokov o dobývaní strechy sveta. Fotka potešila myslím všetkých milovníkov hôr Prajem Ti krásne a pohodové Vianoce Peter
Vdaka Peto ze si si nasiel cas, ty take miesta poznas doverne, myslim ze hodne viac ako ja
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-12-23 20:55:26
príspevok od: Anena
Zaujala, uzasne miesto, ten cloviecik je dobrym benefitom.
Díky Anka
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-12-23 20:55:11
príspevok od: mato73
veľmi pekná hra svetla
Díky Mato
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-12-23 20:54:51
príspevok od: drecpy©photo
Hneď ráno som si pozeral nové fotečky a táto ma obzvlášť zaujala. Keď je teraz trochu viac času, vraciam sa k nej. Pripomína mi zážitok z Marmolady a tvoj popis ho ešte umocňuje. Fotografie vnímam skôr pocitovo, až v neskoršom slede registrujem technickú a iné kvality diela. Taktiež sa snažím vžiť do situácie autora, jeho rozpoloženia v okamihu, keď stlačil spúšť. Mám rád aj text a názov k dielu, pretože v mnohých prípadoch umocní dojem z diela samotného. To, čo je na tejto fotografii a ako to na mňa pôsobí, sa len ťažko vyjadruje slovami. Kontrast drobnej postavičky s mohutnosťou prírody, kontrast svetla a tieňa, zimy a "horúceho" svetla slnka. Sila!!!. Aj v tomto prípade si dovolím autorovi zaželať DOBRÉ SVETLO tam, kde ho všetci najviac potrebujeme - V SRDCI. / A v tvojom prípade myslím, že už teraz je ho tam dostatok/
Vdaka za mile slovicka a tak podrobný a milý koment
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-12-23 20:54:24
príspevok od: RomanF
Technicky slabšie foto ako tu bolo mnoho krát spomenuté... Ale impakt to vďaka človiečikovi a osvetlenému temenu protiľahlého kopca rozhodne má!
Diky za nákuk
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-12-23 20:53:17
príspevok od: Koma
Akoby čakal na vytúženú...tú pravú....svoju vlnu...a tá sa práve zdvíha a zdvíha ...v plnej sile prichádza.. https://www.youtube.com/watch?v=AlPqL7IUT6M&feature=related Pozerám to na notbuku, línia štítov – najmä vľavo, akoby bola obtiahnutá tenkou ceruzkou...tak vyďobkovaná...jedna bodka tesne vedľa druhej..
To ked sa zmenis na datla, aby si si mal do coho dobnut :- ))) ale uz sa velmi horsis, uz nie si ten umelecky pozioerac emocii, uz sa menis na technokrata co si fotky ktore su optimalizovane pre zobrazenie vo svojej nahratej 100% velkosti zobrazujes a skumas pod lupou a studujes jednotlive pixely :- )))) Paradoxne prave vcera som niekomu pisal sukromne a povzbudzoval ho ohladne TK a nazval tych co tieto fotky uz zmensovane a sprznene zmnesenim znovu nazad zvatsuju a studuju pod lupou za technokratickych magorov :- ) ja som to zas robil naopka, predtym davno sem tam zvatsil ale uz davno davno nie, na vystave tiez nesom lupu aby som obraz ci papierovu zavesenu foto pozeral pod mikroskopom ;-O
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-12-23 20:49:10
príspevok od: Jozef Krajčo
mmmmm.....
dufam ze to bolo slastne hmkanie, ci len povzdych zufania? :- ))))))))
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-12-23 20:48:32
príspevok od: om7aqa
...body nedám, ale komentáru sa nezdržím - za daných okolností pri akých to bolo fotené je to BOMBA FOTO! Má to správnu atmosféru - na hrane (či už techniky, alebo človeka)... o horách tiež viem svoje - našťastie omrzlinám som sa doteraz úspešne vyhýbal. ... Tento rok som HORE ešte nebol - rodinné dôvody to zatiaľ neumožnili, ale akonáhle sa bude dať, tak zbalím synčeka do vaku a šľapem na Ďumbier - predtým si však ešte trochu poliečim rozbité kríže aby som s ním aj domov došiel - samozrejme foťák sa bude brať tiež (a ak budem mať šťastie tak aj niečo odfotím). ....AAAA aby som nezabudol - PRAJEM PRÍJEMNÉ A POŽEHNANÉ PREŽITIE VIANOC!!!
To nic zue body nedas, staci ak nalejes nejake pivo ked sa stretneme ;- ) Alebo naopak? ja tebe ze si sa zastavil :- ) A bez srandy, podobne krasne a stastne sviatky ... a cim skor ta hore nasat ten ozon ... :- )
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-12-23 20:46:57
príspevok od: Imiy
ano ,,,
Diky maestro, potesil si moju malickost svojou navstevou
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-12-23 20:46:21
Vdaka za zastavenie, potesilo
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-12-23 20:45:49
Thank You
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-12-23 20:45:03
príspevok od: Matt83
zaujimava fotka, ma to impakt.brr riadna zima.Skoda TK.
Dík
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-12-23 20:44:46
Vdaka za zastavenie, cením si aj ked ta fotka nenadchla ;- )
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-12-23 20:43:44
príspevok od: walde
Berúc do úvahy použitý fotoaparát aj podmienky v ktorých fotografia vznikala môžem tuná zanechať len pozitívnu reakciu: chápem prečo si foto pridal a to aj s vedomím že PP už nevie zachrániť to čo nestíha foťák. Fotografia je výborne komponovaná, ale hlavne má atmosféru, ktorá stojí za sprostredkovanie. Diky za zdieľanie zážitku.
Vdaka Vlado, rád ta vidím
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-12-23 20:43:13
príspevok od: maTTo_corp
:-O
Hi, vdaka
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-12-23 20:42:31
príspevok od: majster333
++
Vdaka za zastavenie
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-12-23 20:42:05
príspevok od: imageilus
fajn záber:))
Díky
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-12-23 20:41:36
príspevok od: miro simko
...zaujímavá krajinka so sendvičovou štruktúrou ...mal si skutočne ťažké svetelné podmienky ...ten tenký pásik svetla mi vyvoláva dojem vodnej hladiny a priestor nad a pod hladinou ...asi som zaťažený na more
Miro díky, sme dvaja, ja na more, aj na hory
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-12-23 20:41:01
príspevok od: worker
mne sa to paci
Díky, potešilo
 
Jozef Sádecký
ocenenie redakciou 2010-12-23 19:51:45
paradny moment ++
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2010-12-23 14:30:33
som rád,že si po dlhšej dobe pridal...a nehovoriac o žánri, to asi nemusím ani písať...:), veľmi scénericky a atmosféricky pekne sfotené, jasné je že na mašinka, s ktorou si fotil má svoje limity, ale pre mňa osobne je oveľa podstatnejší výsledok, čiže hlavne impakt, čo je top.Slnečné lúče a kráčajúca postava , horná časť s ženúcim sa snehom a to ešte parádne nasvietené, spravili perfektnú robotu, možno paradoxne, ak by v snímke bolo ešte viac šumu, pôsobilo by to ako z publikácií zo 70ych rokov o dobývaní strechy sveta. Fotka potešila myslím všetkých milovníkov hôr Prajem Ti krásne a pohodové Vianoce Peter
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
Anena
2010-12-23 11:32:16
Zaujala, uzasne miesto, ten cloviecik je dobrym benefitom.
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.00
 
mato73
2010-12-23 11:31:12
veľmi pekná hra svetla
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
drecpy©photo
2010-12-23 09:46:17
Hneď ráno som si pozeral nové fotečky a táto ma obzvlášť zaujala. Keď je teraz trochu viac času, vraciam sa k nej. Pripomína mi zážitok z Marmolady a tvoj popis ho ešte umocňuje. Fotografie vnímam skôr pocitovo, až v neskoršom slede registrujem technickú a iné kvality diela. Taktiež sa snažím vžiť do situácie autora, jeho rozpoloženia v okamihu, keď stlačil spúšť. Mám rád aj text a názov k dielu, pretože v mnohých prípadoch umocní dojem z diela samotného. To, čo je na tejto fotografii a ako to na mňa pôsobí, sa len ťažko vyjadruje slovami. Kontrast drobnej postavičky s mohutnosťou prírody, kontrast svetla a tieňa, zimy a "horúceho" svetla slnka. Sila!!!. Aj v tomto prípade si dovolím autorovi zaželať DOBRÉ SVETLO tam, kde ho všetci najviac potrebujeme - V SRDCI. / A v tvojom prípade myslím, že už teraz je ho tam dostatok/
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
RomanF
2010-12-23 09:38:54
Technicky slabšie foto ako tu bolo mnoho krát spomenuté... Ale impakt to vďaka človiečikovi a osvetlenému temenu protiľahlého kopca rozhodne má!
Tech. kvalita: 4 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 5.67
 
Koma
ocenenie redakciou 2010-12-22 23:20:59
fakt nerozumiem....veď už Betka odseky robila...odstavce ....raz tak, na druhý deň tak...
 
Koma
ocenenie redakciou 2010-12-22 23:19:37
Akoby čakal na vytúženú...tú pravú....svoju vlnu...a tá sa práve zdvíha a zdvíha ...v plnej sile prichádza.. https://www.youtube.com/watch?v=AlPqL7IUT6M&feature=related Pozerám to na notbuku, línia štítov – najmä vľavo, akoby bola obtiahnutá tenkou ceruzkou...tak vyďobkovaná...jedna bodka tesne vedľa druhej..
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
Jozef Krajčo
externý redaktor 2010-12-22 22:58:03
mmmmm.....
 
om7aqa
2010-12-22 22:52:57
...body nedám, ale komentáru sa nezdržím - za daných okolností pri akých to bolo fotené je to BOMBA FOTO! Má to správnu atmosféru - na hrane (či už techniky, alebo človeka)... o horách tiež viem svoje - našťastie omrzlinám som sa doteraz úspešne vyhýbal. ... Tento rok som HORE ešte nebol - rodinné dôvody to zatiaľ neumožnili, ale akonáhle sa bude dať, tak zbalím synčeka do vaku a šľapem na Ďumbier - predtým si však ešte trochu poliečim rozbité kríže aby som s ním aj domov došiel - samozrejme foťák sa bude brať tiež (a ak budem mať šťastie tak aj niečo odfotím). ....AAAA aby som nezabudol - PRAJEM PRÍJEMNÉ A POŽEHNANÉ PREŽITIE VIANOC!!!
 
Imiy
2010-12-22 22:44:11
ano ,,,
 
Matt83
ocenenie redakciou 2010-12-22 21:30:32
zaujimava fotka, ma to impakt.brr riadna zima.Skoda TK.
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 5.67
 
walde
ocenenie redakciou 2010-12-22 18:53:44
Berúc do úvahy použitý fotoaparát aj podmienky v ktorých fotografia vznikala môžem tuná zanechať len pozitívnu reakciu: chápem prečo si foto pridal a to aj s vedomím že PP už nevie zachrániť to čo nestíha foťák. Fotografia je výborne komponovaná, ale hlavne má atmosféru, ktorá stojí za sprostredkovanie. Diky za zdieľanie zážitku.
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
maTTo_corp
2010-12-22 17:07:17
:-O
Tech. kvalita: 4 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.00
 
majster333
 
imageilus
2010-12-22 15:12:55
fajn záber:))
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
brki
2010-12-22 13:27:00
príspevok od: SteveS
Je to hlavne použitým fotoaparátom v kombinácii s protisvetlom, stačilo vzniknutý nádych len jemne stmaviť a už výrazne vybehol tento tón, s oblohou nie som ani ja spokojný, ale som rád že to mám aspoň také aké to je :- ) Skúšal som to meniť ale aj PP tu má svoje hranice a bolo to stale len horšie. Naviac možno ak má niekto sýtejší kontrastnejší monitor, môže to vybehnúť možno ešte viac.
to je pravda, v práci používam notebook a doma 22 palcový kvalitný monitor, fotky sa niekedy zobrazujú úplne ináč. Teraz kukám cez NB a je to lepšie, na kvalitnejšom monitore vidieť každý nedostatok...napadá ma, ako by to vyzeralo v bw....?
 
miro simko
2010-12-22 13:01:48
...zaujímavá krajinka so sendvičovou štruktúrou ...mal si skutočne ťažké svetelné podmienky ...ten tenký pásik svetla mi vyvoláva dojem vodnej hladiny a priestor nad a pod hladinou ...asi som zaťažený na more
 
worker
2010-12-22 12:45:04
mne sa to paci
Tech. kvalita: 4 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 5.67
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-12-22 11:55:56
príspevok od: Michal Bumbera
mne sa to teda paci, farby su pre mna velke plus az na tu spominanu pblohu, kompozicne perfect
Díky, aj mne ;- ))))
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-12-22 11:55:23
príspevok od: Matúš Koprda
zabudol som: ten pás svetla horizontálne pretínajúci fotku je fenomenálny (:
Yes, tebe urobim špeci vyrez len z toho pasu ;- ) a dik za nákuk.
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-12-22 11:54:38
príspevok od: martin.rehacek
No, skoda, ze fotoaparat to nezvladol, pretoze to je velmi podareny zaber. Panacik dole nema chybu a ako uz bolo spomenute, tak tomu celemu dodava rozmer.
Diky za zastavčo
 
Michal Bumbera
2010-12-22 11:25:25
mne sa to teda paci, farby su pre mna velke plus az na tu spominanu pblohu, kompozicne perfect
 
tonyskot
2010-12-22 11:23:41
je to fajn
 
Matúš Koprda
2010-12-22 10:33:47
zabudol som: ten pás svetla horizontálne pretínajúci fotku je fenomenálny (:
 
Matúš Koprda
2010-12-22 10:32:29
wau... no má to perfektnú atmosféru, nakomponované to je pekne. Ale TK je oničom... teda vlastne priamoúmerná použitému aparátu (-) a Tvojim fotošopovacím schopnostiam (+)... Škoda, lebo mne to vadí... Takéto niečo by sa mi veľmi páčilo nádherne čisté, bez šumu, bez zelených nádychov, a s mierne jemnejším tieňom... Ešte raz, je to perfektné ale TK je na Tvoje pomery slabá... Aj keď verím Ti, že podmienky na zrkadlovku jednoducho neboli.
Tech. kvalita: 4 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 5.33
 
martin.rehacek
2010-12-22 10:23:54
No, skoda, ze fotoaparat to nezvladol, pretoze to je velmi podareny zaber. Panacik dole nema chybu a ako uz bolo spomenute, tak tomu celemu dodava rozmer.
Tech. kvalita: 4 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 5.33
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-12-22 10:03:17
príspevok od: HiddenMysterious
záber veľmi dobrý aj ,páči sa mi ten detail muža v pravom rohu
Vďaka za zastavenie
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-12-22 10:02:19
príspevok od: Martin Školiak
Dobré vyzerá to ako by človiečik kráčal po dne jazera, jeden bodík strhávam za zelenú oblohu. Ani kompo sa mi nezdá za 7.
Díky, oprávnene.
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-12-22 10:01:29
príspevok od: XDRAHUS
super
V´daka
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-12-22 10:00:53
príspevok od: kapurka
nechcela by som tam veru byť..
Dík. Ale keby si ty vedela ako tam bolo krásne, pod nabalenými vrstvami šiat úplná tepelná pohodička, v termoske čaj voňajúci za čímsi sladkastým a lahôdkovým, len lopúchy a pazúry trebalo poriadne schovávať. No to som očarený v tej kráse asi kulinko zanedbal :- ))) A to považujem toto miesto za prechádzkové pre slečinky a detičky, pravda len keď boh vetra nebesní a púšťajú lanovku a ľudí na špacír :- )
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-12-22 09:56:42
príspevok od: margon
zaujalo atmosférou,ten človiečik dáva tomu rozmer,fajn...
Ahoj Marian, díky, ešte sa tri ozvem v inej veci, verím že sa nájde čas.
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-12-22 09:54:37
príspevok od: bacil2
fajn záber... ...mne osobne tu TK moc nevadí. Možno v čb by sa s toho dalo viac vytiahnuť. :)
Vďaka, mne osobne tiež až tak veľmi nie :- ))))) Niektoré zábery som spracovával už len v ČB ale tento ma nejak ani nenapadlo, lebo som zaťažený na zlaté a metalické farby a ten pás v strede so \"zapáleným\" horizontom je pre mňa aj pre spomienku podstatný :- ) Ale určite máš pravdu, lebo nebo sa tým jednozančne prevedie do normálu z tohto nepríjemného odtieňa. Samotné nebo na mňa kus pôsobí ako starý socíkový Orwo film. Mal som ho radšej po úprave cez novú vrstvu vrátiť nazad v jemnejšom pôvodnom odtieni z originálu.
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-12-22 09:49:58
príspevok od: zola
Ako mrco, navyse siroky stredny tmavy pas az po hranicu snehu je podpal, uplne bez detailov a zasumeny - ten fotak to nemal sancu zvladnut. Silny svetelny luc akoby tam nepatril. Hory v pozadi nemaju svetlo - su nevyrazne. Fotka ma dost silny zeleny nadych (horna cast) resp fialovy (dolna cast). Najviac sa mi paci svetelny predel - pas tahajuci sa stredom fotky. Stevo, je pozoruhodne co dokazes s vystupom z toho kompaktu spravit vo fotosope. Ak pozriem Tvoju excelentnu galeriu tak po technickej stranke to povacsinou nema chybu. Tentoraz asi narazila kosa na kamen, resp. kompakt na svetlo. Ej ale som si na Tebe zgustol !
Ahoooj, díky! No oblohu a jej tón plus zbytky šumu v strede beriem, keby si videl detailne šum na origináli to by si žasol
.
Podpal, no to je asi vec monitoru, je široké spektrum monitorov a u takto tmavých polí v tieni je to stále na hrane že aký monitor čo monitor. Ja tam podpal nemám, stredný pás postupne od LHR krízom ubuda na intenzite a vsade este rozoznat detaily. Je to s horami (ktoré píšeš že nemajú svetlo) všetko v tieni z opačnej strany slnka, na ten malý kompakt som s tým až príliš spokojný. Naviac je ten tień z titulu vytiahnutia atmosféry ešte viac zámerne stmavený až po hranicu čitateľnosti, kontrastný monitor to môže číťať už ako čiernu. Naviac lúče mám plynule rozptýlene do pozadia, nepôsobia u mńa kontrastne ani neprirodzene, ale tak ako aj ten jeden v realite prechádzal a bežne prechádzajú atmosféerou. Pre zaškatuľkovanie si svojho monitora by ma zaujímalo či ak pozeráš z rovnakého uhla na svoj a pozrieš na obyčajný BW kalibračný pásik, či ešte vnímaš a čítaš predposledné okrajové polia s rovnakým odstupom od seba a zreteľne tak ako jeho stred? U mńa to vyzerá byť v pohode.
 
Ivan .
2010-12-22 09:44:46
...........zabudol som bodíky
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
lm84sk
2010-12-22 09:44:13
trochu to vyzerá ako vlna v mori, zakomponovanie postavy výborne dotvára ten pocit masívnosti :) pôsobivé.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Ivan .
2010-12-22 09:43:59
zaujalo
 
Marcel Rebro
2010-12-22 09:33:40
príspevok od: SteveS
Tak ťa ešte poprosím o recenziu a vysvetlenie, že ak máš špeciálne kalibrovaný monitor a optimalizuješ to na ňom, potom to vidíš na tej kancelárskej telke chudobnejšie alebo dostatočne sýte a živú škálu?
na kancelarskej to mam viac do chladnych odietnov . hlavne sneh dole. aj obloha je modrejsia. takze skala je, ale \"ziva\" menej
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-12-22 09:30:25
príspevok od: Marcel Rebro
na kancelárskej telke celkom OK, na grafickej to fakt vybieha ...
Tak ťa ešte poprosím o recenziu a vysvetlenie, že ak máš špeciálne kalibrovaný monitor a optimalizuješ to na ňom, potom to vidíš na tej kancelárskej telke chudobnejšie alebo dostatočne sýte a živú škálu?
 
HiddenMysterious
2010-12-22 09:03:23
záber veľmi dobrý aj ,páči sa mi ten detail muža v pravom rohu
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
bacil2
2010-12-22 08:58:30
fajn záber... ...mne osobne tu TK moc nevadí. Možno v čb by sa s toho dalo viac vytiahnuť. :)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
zola
2010-12-22 08:43:04
Ako mrco, navyse siroky stredny tmavy pas az po hranicu snehu je podpal, uplne bez detailov a zasumeny - ten fotak to nemal sancu zvladnut. Silny svetelny luc akoby tam nepatril. Hory v pozadi nemaju svetlo - su nevyrazne. Fotka ma dost silny zeleny nadych (horna cast) resp fialovy (dolna cast). Najviac sa mi paci svetelny predel - pas tahajuci sa stredom fotky. Stevo, je pozoruhodne co dokazes s vystupom z toho kompaktu spravit vo fotosope. Ak pozriem Tvoju excelentnu galeriu tak po technickej stranke to povacsinou nema chybu. Tentoraz asi narazila kosa na kamen, resp. kompakt na svetlo. Ej ale som si na Tebe zgustol !
 
Martin Školiak
2010-12-22 08:41:34
Dobré vyzerá to ako by človiečik kráčal po dne jazera, jeden bodík strhávam za zelenú oblohu. Ani kompo sa mi nezdá za 7.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
Marcel Rebro
2010-12-22 08:05:28
príspevok od: SteveS
Je to hlavne použitým fotoaparátom v kombinácii s protisvetlom, stačilo vzniknutý nádych len jemne stmaviť a už výrazne vybehol tento tón, s oblohou nie som ani ja spokojný, ale som rád že to mám aspoň také aké to je :- ) Skúšal som to meniť ale aj PP tu má svoje hranice a bolo to stale len horšie. Naviac možno ak má niekto sýtejší kontrastnejší monitor, môže to vybehnúť možno ešte viac.
na kancelárskej telke celkom OK, na grafickej to fakt vybieha ...
 
Marcel Rebro
2010-12-22 08:04:41
Šumne sa Tvoja maličkosť vysporiadala s výstupom z mydielka
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
XDRAHUS
2010-12-22 08:03:40
super
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-12-22 08:00:09
príspevok od: brki
kompozične super, ten človiečik a ten lúč zprava, rovnako zvírený sneh na "druhom poschodí" tomu vdychujú život...farba oblohy sa mi zdá trochu neprirodzená (zelený nádych)...podobne hory v pozadí...alebo je to mojim nenakalibrovaným monitorom :) ?
Je to hlavne použitým fotoaparátom v kombinácii s protisvetlom, stačilo vzniknutý nádych len jemne stmaviť a už výrazne vybehol tento tón, s oblohou nie som ani ja spokojný, ale som rád že to mám aspoň také aké to je :- ) Skúšal som to meniť ale aj PP tu má svoje hranice a bolo to stale len horšie. Naviac možno ak má niekto sýtejší kontrastnejší monitor, môže to vybehnúť možno ešte viac.
 
brki
2010-12-22 07:39:09
kompozične super, ten človiečik a ten lúč zprava, rovnako zvírený sneh na "druhom poschodí" tomu vdychujú život...farba oblohy sa mi zdá trochu neprirodzená (zelený nádych)...podobne hory v pozadí...alebo je to mojim nenakalibrovaným monitorom :) ?
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
kapurka
2010-12-22 07:14:40
nechcela by som tam veru byť..
 
margon
2010-12-22 07:07:57
zaujalo atmosférou,ten človiečik dáva tomu rozmer,fajn...
 
 


Technika: Canon EOS 40D, Sony Cyber-shot DSC-F828, Canon EOS 5D Mark II,

Objektívy: Canon EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM, Canon EF 24-105mm f/4L IS USM, Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6L IS USM,

Clona: 8
Expozícia: 1/250.00 sec
ISO: 64
Fotoaparát: Olympus SP-320
Pridané: 2010-12-22 06:43:41
Na kritiku: 2010-12-22 06:45:44
Miesto:Matterhorn glacier paradise
Témy: emócie, hory, krajina
Albumy: CH - Switzerland, Švajčiarsko,
... v majestáte hôr

.
- výška 3900m/m
- mráz -25°C
- vietor ako svi.a práve na pár sekúnd utíchol
- postavička je môj kolega z práce
- fotil som jeho kompaktíkom Olympus, z ruky
.
Lanovka nechodila a tak napriek turisticky veľmi dobre známej a dostupnému miestu ( Klein Matterhorn ), dostupnému lanovkou až do tejto výšky (v lete sa tu hojne lyžuje) sme sem šlapali cca z výšky 2800m (od medzistanice) a večer po západe slnka celkom dole až do doliny do Zermattu zbehnúť peši (pre orientáciu zrýchlený zostup po zjazdovkách trvá 4h ;- ) Tento výletík a kombinácia mrazu, silného vetra, vlhkosti a tejto výšky ma napriek dlhoročným skúsenostiam so zimnou turistikou v nižších výškach tatranských a v lete aj Alpách teraz cez zimu skoro stál uši (po návrate som mal omrzliny II.stupňa). Dodávam že napriek čiapke (nie najšťastnejšej verzii) a vyhrnutému hrubému golieru. Po každých dvoch foto som ruky min 10min musel mrviť a ohrievať pod pazuchami, preto sme sa vo fotení striedali obaja.
.
Prevedený PP:
llokálne ostraňovanie šumu, retuš tyčiek, jeden lúč bol na foto reálne viditeľný, zvyšok je dorobený, nakoniec úrovne a orez do štvorca.
.
Za návštevu a názory vopred veľmi pekne dakujem.