Stratený v hmle (už naozaj)

Body: 142.33    Videnia: 2439    Páči sa: 0

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
sunajn
2011-01-15 03:38:19
Každý tu múdry o konci sveta a každý je vedľa, jak tá jedľa. Tu je to presne ozrejmené odborníkom, na slovo vzatým. - https://www.youtube.com/watch?v=5MaMLtvtIHk Fotka skoro šumná
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
paoravec
2011-01-14 20:12:55
paci sa
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2011-01-13 21:24:32
Marcel, nebyť ešte možnosti zatiaľ zistiť autora, tak si netypnem ani za frasa, že je to Tvoje a to som včera diskutoval, ako viem kopec autorov rozoznať.... také až príliš mierumilovné to je na Teba :), žiadna otorená ruka alebo zaťatá päsť, cepín...:) fajn hmlenie
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
miklian
2011-01-13 19:19:47
príspevok od: JaroD.
Martin, Stano Stratený ti to vysvetlil veľmi dobre, nie sme tu na mieste činu, aby si zdokumentoval nejaký trestný čin a zachytil všetky detaily, skutočná realita nie je potrebná, fotografia sa riadi určitými zákonitosťami, kedy pôsobí na zmysly diváka najlepšie, určité sprahľadnenie a zjednodušenie kompozície a vyčistenie bordelu obvyklé podstatne vylepší celkový dojem, samozrejme ak je robené tak aby nebolo nič poznať.
Stano je v tomto veľký majster /možno niekedy až priveľky / a veľa som sa od neho naučil. S ním by som sa priveľmi nehádal.
ok, vobec neslo o hadanie, len som povedal svoj nazor. inak ja by som toto necvakol, mna ta fotka neoslovila, skor som bol zvedavy preco tolko komentatov
 
mkosztura
2011-01-13 19:01:15
pekné , páči
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
JaroD.
2011-01-13 18:49:10
Priznám sa, že najprv som za autora tipoval Ariel, ktorá tu posledný čas pridávala podobné zábery, na mrca som fakt nepomyslel, trochu preťažená ľavá strana motív taký obyčajný, spravil by som paru krokov vpravo a viac tam dostal do pozornosti tie kamene, aby sa malo oko o čo oprieť.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 5 | Impakt: 5 | Priemer: 5.67
 
JaroD.
2011-01-13 18:38:15
príspevok od: miklian
tak som to znova čítal a podľa teba by ani nemusel nikam chodit a rovno si tu fotku vyrobit za compom, rozumne mi pride ako pises o ustriehnuti kompozicie uz v hladaciku, ale autorom je on a ja osobne
nesuhlasim s pozmenovanim reality ako mu tam radis, lebo keby som prisiel na to miesto vobec
by som nevidel to co bolo na jeho fotke, a tazko by ma o tom presviedcal, ze to miesto je totozne
Martin, Stano Stratený ti to vysvetlil veľmi dobre, nie sme tu na mieste činu, aby si zdokumentoval nejaký trestný čin a zachytil všetky detaily, skutočná realita nie je potrebná, fotografia sa riadi určitými zákonitosťami, kedy pôsobí na zmysly diváka najlepšie, určité sprahľadnenie a zjednodušenie kompozície a vyčistenie bordelu obvyklé podstatne vylepší celkový dojem, samozrejme ak je robené tak aby nebolo nič poznať.
Stano je v tomto veľký majster /možno niekedy až priveľky / a veľa som sa od neho naučil. S ním by som sa priveľmi nehádal.
 
wake
2011-01-13 16:17:44
pre mna OKO
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-01-13 14:36:55
príspevok od: miklian
tak som to znova čítal a podľa teba by ani nemusel nikam chodit a rovno si tu fotku vyrobit za compom, rozumne mi pride ako pises o ustriehnuti kompozicie uz v hladaciku, ale autorom je on a ja osobne
nesuhlasim s pozmenovanim reality ako mu tam radis, lebo keby som prisiel na to miesto vobec
by som nevidel to co bolo na jeho fotke, a tazko by ma o tom presviedcal, ze to miesto je totozne
Autor foto v kategóriách neuvádza, že sa jedná o dokumentárnu fotografiu a preto sa domnievam, že môžem vyjadriť svoj názor, ako by sa to ináč páčilo mne.
Pokiaľ je on autor, ja teda nemôžem pod jeho foto uvažovať...?
Pokiaľ tam niekedy zafúka vietor a vyvráti strom, naozaj ťa ťažko bude presviedčať, že to miesto je totožné. A aj hmla sa môže rozplynúť, ukáže sa pozadie a už to bude zasa čosi iné...

Ja si myslím, že krajinkárska foto nie je o tom, aby som ako autor niekoho niekam vodil a ukazoval mu - Aha, tak tu som stál a tým smerom som fotil a tento pohľad sa musí zhodovať s tým na fotke. Opakujem - u dokumentu je to iné.
U mňa je hlavný princíp záberu - už nikto také isté nesmie odfotiť. A aj preto musia zo záberu zmiznúť všetky drôty, stĺpy a iné nedokonalosti. V tom sa naše zmýšľanie o dosť líši...

A ak si si nevšimol, to presádzanie stromu radí niekto iný a zrejme sa jedná o paródiu na môj komentár...
 
radovanb
2011-01-13 14:08:42
libi se mi to tak jak to je
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Nico 1
2011-01-13 13:11:58
príspevok od: Stratený Stano
Nie, Zola si len robí prču zo mňa, ale ja si to značím, budem na to pamätať...
Sakra no vidíš,tak treba pre menej chápavejších ako príklad ja dodať že je to len psina .Ja reku už prdám foťák a začnem sa na plno venovať grafike
 
miklian
2011-01-13 12:54:59
príspevok od: Stratený Stano
Nože si ešte raz prečítaj - radím odstrániť detaily kvôli čistote. O absolútnom pozmeňovaní reality asi nemáš predstavu, tak nepoužívaj termíny, ktorým dobre nerozumieš...
tak som to znova čítal a podľa teba by ani nemusel nikam chodit a rovno si tu fotku vyrobit za compom, rozumne mi pride ako pises o ustriehnuti kompozicie uz v hladaciku, ale autorom je on a ja osobne
nesuhlasim s pozmenovanim reality ako mu tam radis, lebo keby som prisiel na to miesto vobec
by som nevidel to co bolo na jeho fotke, a tazko by ma o tom presviedcal, ze to miesto je totozne
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-01-13 12:12:32
príspevok od: miklian
moc by ti z tej fotky uz potom nezostalo, to mi pride uz ako absolutne pozmenovanie reality
Nože si ešte raz prečítaj - radím odstrániť detaily kvôli čistote. O absolútnom pozmeňovaní reality asi nemáš predstavu, tak nepoužívaj termíny, ktorým dobre nerozumieš...
 
miklian
2011-01-13 12:09:20
príspevok od: Nico 1
No čo som čítal čo tu chce každý zmeniť,tak som usúdil že sa ani moc neoplatí fotiť ale rovno fotku vyrobiť vo fotoshope.Ešte tak niečo retušnúť ako napr.drúty a pod.alebo trochu stmaviť,to áno ale otáčať a presúvať je podla mňa už trochu moc!Podla takto pozmenenej fotky by som to miesto asi ťažko niekedy našiel.Foto sa mi páči.má to atmošku a jedine tie drôty by som dal preč.Sto ludí,sto chutí
toto sedí
 
miklian
2011-01-13 12:07:17
príspevok od: Stratený Stano
Aha, asi sa nekoná žiadny pohár či súťaž v karate a autora svrbí prst, čo spúšť stláča... Poznal som ho podľa popisu k foto, ak bude hodnotenie anonymné, o čom sa teraz intenzívne diskutuje, tak aj to budú musieť zakázať. Lenže potom o zaujímavé čítanie prídu náhodní diváci, ktorí nie sú registrovaní. Nuž, je to dilema... Ale už k foto. Ako krajinkár si pozorne všímam detaily a tak vidím naťahané drôty na stĺpikoch vľavo. Určite by som ich odstránil a ten jeden samostatný stĺpčok medzi dvomi kmeňmi by som presunul do jednej línie k ostatným, aby aspoň čo-to smerovalo diagonálne a vytváralo hĺbkový dojem. Aj kamene vpravo sú príliš pri okraji, aj tie by šlo presunúť, i keď by s tým bolo viac práce. Najlepšie je ustriehnúť si kompozíciu už v hľadáčiku... A keďže viem, že ak ja budem nejaké karate fotiť, že sa mi dostane od autora tejto foto svoje, tak si ešte pomudrujem - pre čistejší záber by sa u mňa stratili aj konáre pri spodných častiach kmeňov, ktoré sa dotýkajú zeme a svetlá plocha asi pníka pri tých stĺpikoch. A už naozaj nakoniec - vhodne nastaveným, rozostretým a akurátne priesvitným, samozrejme i citlivo farebne zvoleným štetcom odpovedajúcej veľkosti by som tam slniečko niekam do pravého horného rohu ťukol, lebo prázdno tam...
moc by ti z tej fotky uz potom nezostalo, to mi pride uz ako absolutne pozmenovanie reality
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-01-13 11:59:43
príspevok od: Nico 1
No čo som čítal čo tu chce každý zmeniť,tak som usúdil že sa ani moc neoplatí fotiť ale rovno fotku vyrobiť vo fotoshope.Ešte tak niečo retušnúť ako napr.drúty a pod.alebo trochu stmaviť,to áno ale otáčať a presúvať je podla mňa už trochu moc!Podla takto pozmenenej fotky by som to miesto asi ťažko niekedy našiel.Foto sa mi páči.má to atmošku a jedine tie drôty by som dal preč.Sto ludí,sto chutí
Nie, Zola si len robí prču zo mňa, ale ja si to značím, budem na to pamätať...
 
Nico 1
2011-01-13 11:45:08
No čo som čítal čo tu chce každý zmeniť,tak som usúdil že sa ani moc neoplatí fotiť ale rovno fotku vyrobiť vo fotoshope.Ešte tak niečo retušnúť ako napr.drúty a pod.alebo trochu stmaviť,to áno ale otáčať a presúvať je podla mňa už trochu moc!Podla takto pozmenenej fotky by som to miesto asi ťažko niekedy našiel.Foto sa mi páči.má to atmošku a jedine tie drôty by som dal preč.Sto ludí,sto chutí
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
andy3128
2011-01-13 11:09:11
prekny koniec sveta 8)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
stteffi
2011-01-13 10:55:38
pekné , takéto zahmlené ja rád...
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
zola
2011-01-13 10:55:32
príspevok od: Marcel Rebro
... uff ... no dobre, brnknem Cakovi a skusim(e) fotku upravit aj Tebe na lezanie ...

... je to fotene v hmle, z ruky a s prazdnym zaludkom ... ako polahcujuce okolnosti. Mam ju zatial cvicne vytlacenu na A4, tam je kvalita jedla
este ze s praznym zaludkom...odpustene!
 
Marcel Rebro
2011-01-13 10:50:21
príspevok od: zola
pekne je to, ja by som este presunul tu borovicu uplne doprava a zaroven ju otocil o 180° aby ramovala obrazok aj z tejto strany, dalej by bolo vhodne vyretusovat vodorovne konariky nevhodne zasahujuce do obrazku z lavej strany, kaziace vertikalnu kompoziciu. Taktiez stebla travy uprostred sa zdaju nedostatocne huste, je potrebne ich naklovovat a trocha ich povytiahnut vozvysok (aka do vysky). Inak kvalitou snimok velmi zaostava za tvojim vysokym standardom. A to myslim vazne. Fotil so mobilom? A este nakoniec - jedna mensia skala vpravo velmi svieti, mohol by si ju stmavit alebo prevzorkovat travou? Vyzera ako turisticky papier z Ost. Tageblatt. Inak sa mi Tvoj obrazok paci. :))))))
... uff ... no dobre, brnknem Cakovi a skusim(e) fotku upravit aj Tebe na lezanie ...

... je to fotene v hmle, z ruky a s prazdnym zaludkom ... ako polahcujuce okolnosti. Mam ju zatial cvicne vytlacenu na A4, tam je kvalita jedla
 
zola
2011-01-13 10:45:28
pekne je to, ja by som este presunul tu borovicu uplne doprava a zaroven ju otocil o 180° aby ramovala obrazok aj z tejto strany, dalej by bolo vhodne vyretusovat vodorovne konariky nevhodne zasahujuce do obrazku z lavej strany, kaziace vertikalnu kompoziciu. Taktiez stebla travy uprostred sa zdaju nedostatocne huste, je potrebne ich naklovovat a trocha ich povytiahnut vozvysok (aka do vysky). Inak kvalitou snimok velmi zaostava za tvojim vysokym standardom. A to myslim vazne. Fotil so mobilom? A este nakoniec - jedna mensia skala vpravo velmi svieti, mohol by si ju stmavit alebo prevzorkovat travou? Vyzera ako turisticky papier z Ost. Tageblatt. Inak sa mi Tvoj obrazok paci. :))))))
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 5.67
 
mrazik1
2011-01-13 10:17:27
hmmm .. vratil si sa k bielym ramikom? ale sem pasuje
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Koma
ocenenie redakciou 2011-01-13 10:10:19
príspevok od: arpi
zaciatok sveta je na konci a koniec na zaciatku - za tou nojkouvou tabulou je hmla a za nou skala co mrco odfotil z druhej strany
aháá....takže vlastne tá noikova tabuľa bude ten plot za treťou vodou čo Pacho spomínal ..prčic...šak tam už nemalo byť nič
 
arpi
2011-01-13 09:52:52
príspevok od: Koma
Kurňa autore ..ja som si doteraz myslel že ten koniec sveta vyzerá trochu ináč, cca. - tak ako je o ňom hovorené od 1.15

https://www.youtube.com/watch?v=5MaMLtvtIHk&playnext=1&list=PL081A31E5DB499ED3&index=23

ale už viem čím to je....musí byť aj druhý koniec... Ty si našiel jeden a Noik zas ten druhý koniec....no a teraz neviem ktorý z tých dvoch koncov je vlastne... začiatok sveta

www.ephoto.sk/uzivatel/uzivatel-491193331730/fotografie/103307/a-ked-ma-naseru-aj-ten-plot-im-p/
zaciatok sveta je na konci a koniec na zaciatku - za tou nojkouvou tabulou je hmla a za nou skala co mrco odfotil z druhej strany
 
Koma
ocenenie redakciou 2011-01-13 09:45:32
Kurňa autore ..ja som si doteraz myslel že ten koniec sveta vyzerá trochu ináč, cca. - tak ako je o ňom hovorené od 1.15

https://www.youtube.com/watch?v=5MaMLtvtIHk&playnext=1&list=PL081A31E5DB499ED3&index=23

ale už viem čím to je....musí byť aj druhý koniec... Ty si našiel jeden a Noik zas ten druhý koniec....no a teraz neviem ktorý z tých dvoch koncov je vlastne... začiatok sveta

www.ephoto.sk/uzivatel/uzivatel-491193331730/fotografie/103307/a-ked-ma-naseru-aj-ten-plot-im-p/
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-01-13 09:19:25
príspevok od: Lagac

Ved potom to uz nebude ani fotka, ale malba
Tvoj názor, máš naň právo...
 
Lagac
2011-01-13 09:13:55
príspevok od: Stratený Stano
Aha, asi sa nekoná žiadny pohár či súťaž v karate a autora svrbí prst, čo spúšť stláča... Poznal som ho podľa popisu k foto, ak bude hodnotenie anonymné, o čom sa teraz intenzívne diskutuje, tak aj to budú musieť zakázať. Lenže potom o zaujímavé čítanie prídu náhodní diváci, ktorí nie sú registrovaní. Nuž, je to dilema... Ale už k foto. Ako krajinkár si pozorne všímam detaily a tak vidím naťahané drôty na stĺpikoch vľavo. Určite by som ich odstránil a ten jeden samostatný stĺpčok medzi dvomi kmeňmi by som presunul do jednej línie k ostatným, aby aspoň čo-to smerovalo diagonálne a vytváralo hĺbkový dojem. Aj kamene vpravo sú príliš pri okraji, aj tie by šlo presunúť, i keď by s tým bolo viac práce. Najlepšie je ustriehnúť si kompozíciu už v hľadáčiku... A keďže viem, že ak ja budem nejaké karate fotiť, že sa mi dostane od autora tejto foto svoje, tak si ešte pomudrujem - pre čistejší záber by sa u mňa stratili aj konáre pri spodných častiach kmeňov, ktoré sa dotýkajú zeme a svetlá plocha asi pníka pri tých stĺpikoch. A už naozaj nakoniec - vhodne nastaveným, rozostretým a akurátne priesvitným, samozrejme i citlivo farebne zvoleným štetcom odpovedajúcej veľkosti by som tam slniečko niekam do pravého horného rohu ťukol, lebo prázdno tam...

Ved potom to uz nebude ani fotka, ale malba
 
kristinas
2011-01-13 09:09:05
tajomna atmosfera ale vesely pribeh :D
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Erny
2011-01-13 09:00:36
ked naozaj tak naozaj :) fajne
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Marcel Rebro
2011-01-13 08:55:45
príspevok od: Stratený Stano
Aha, asi sa nekoná žiadny pohár či súťaž v karate a autora svrbí prst, čo spúšť stláča... Poznal som ho podľa popisu k foto, ak bude hodnotenie anonymné, o čom sa teraz intenzívne diskutuje, tak aj to budú musieť zakázať. Lenže potom o zaujímavé čítanie prídu náhodní diváci, ktorí nie sú registrovaní. Nuž, je to dilema... Ale už k foto. Ako krajinkár si pozorne všímam detaily a tak vidím naťahané drôty na stĺpikoch vľavo. Určite by som ich odstránil a ten jeden samostatný stĺpčok medzi dvomi kmeňmi by som presunul do jednej línie k ostatným, aby aspoň čo-to smerovalo diagonálne a vytváralo hĺbkový dojem. Aj kamene vpravo sú príliš pri okraji, aj tie by šlo presunúť, i keď by s tým bolo viac práce. Najlepšie je ustriehnúť si kompozíciu už v hľadáčiku... A keďže viem, že ak ja budem nejaké karate fotiť, že sa mi dostane od autora tejto foto svoje, tak si ešte pomudrujem - pre čistejší záber by sa u mňa stratili aj konáre pri spodných častiach kmeňov, ktoré sa dotýkajú zeme a svetlá plocha asi pníka pri tých stĺpikoch. A už naozaj nakoniec - vhodne nastaveným, rozostretým a akurátne priesvitným, samozrejme i citlivo farebne zvoleným štetcom odpovedajúcej veľkosti by som tam slniečko niekam do pravého horného rohu ťukol, lebo prázdno tam...
... žiaden strach ... cez víkend je GP Croatia, tak už budú zas len karatofky

... každopádne ďakujem za krajinkárske postrehy. Skúsim zapracovať ...
 
Helen1
2011-01-13 08:55:43
Srnec sa iste poteší a dá si opekané rebierka :)...takýto koniec sveta sa mi viac páči ako ten, o ktorom nás informujú médiá ;)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-01-13 08:49:04
príspevok od: Marcel Rebro
Pozdravuj švagrynú
Tentokrát som (bol) stratený ja a ja som podľa vzoru dub a teda s tvrdým Y.

Na \"ospravedlnenie\" kapurky : najskôr som pridal fotu a až potom popis, takže nemohla vedieť kto, s kým a za koho ...
Týmto sa Kapurke hlboko a úctivo ospravedlňujem. Celkom vážne...
 
kapurka
2011-01-13 08:47:55
príspevok od: Stratený Stano
Nehnevaj sa za mentorovanie - ak má na konci v slove Stratený tvrdé y, myslí buď mňa alebo niečo, čo je len jedno, preto sa oni nenájdu, ale len on...
Moja švagriná slovenčynárka by mala zo mňa takú radosť...
jasne, oni sa nehnevajú, keďte to je on, čo je stratený .... ! \".......ynárka\" by mala iste radosť koľkokrát aj zo mňa
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-01-13 08:47:28
Aha, asi sa nekoná žiadny pohár či súťaž v karate a autora svrbí prst, čo spúšť stláča... Poznal som ho podľa popisu k foto, ak bude hodnotenie anonymné, o čom sa teraz intenzívne diskutuje, tak aj to budú musieť zakázať. Lenže potom o zaujímavé čítanie prídu náhodní diváci, ktorí nie sú registrovaní. Nuž, je to dilema... Ale už k foto. Ako krajinkár si pozorne všímam detaily a tak vidím naťahané drôty na stĺpikoch vľavo. Určite by som ich odstránil a ten jeden samostatný stĺpčok medzi dvomi kmeňmi by som presunul do jednej línie k ostatným, aby aspoň čo-to smerovalo diagonálne a vytváralo hĺbkový dojem. Aj kamene vpravo sú príliš pri okraji, aj tie by šlo presunúť, i keď by s tým bolo viac práce. Najlepšie je ustriehnúť si kompozíciu už v hľadáčiku... A keďže viem, že ak ja budem nejaké karate fotiť, že sa mi dostane od autora tejto foto svoje, tak si ešte pomudrujem - pre čistejší záber by sa u mňa stratili aj konáre pri spodných častiach kmeňov, ktoré sa dotýkajú zeme a svetlá plocha asi pníka pri tých stĺpikoch. A už naozaj nakoniec - vhodne nastaveným, rozostretým a akurátne priesvitným, samozrejme i citlivo farebne zvoleným štetcom odpovedajúcej veľkosti by som tam slniečko niekam do pravého horného rohu ťukol, lebo prázdno tam...
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
Marcel Rebro
2011-01-13 08:37:58
príspevok od: Stratený Stano
Nehnevaj sa za mentorovanie - ak má na konci v slove Stratený tvrdé y, myslí buď mňa alebo niečo, čo je len jedno, preto sa oni nenájdu, ale len on...
Moja švagriná slovenčynárka by mala zo mňa takú radosť...
Pozdravuj švagrynú
Tentokrát som (bol) stratený ja a ja som podľa vzoru dub a teda s tvrdým Y.

Na \"ospravedlnenie\" kapurky : najskôr som pridal fotu a až potom popis, takže nemohla vedieť kto, s kým a za koho ...
 
snooker
2011-01-13 08:34:46
paradna hmlovka
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-01-13 08:33:16
príspevok od: kapurka
:) neboj, oni sa určite nájdu
Nehnevaj sa za mentorovanie - ak má na konci v slove Stratený tvrdé y, myslí buď mňa alebo niečo, čo je len jedno, preto sa oni nenájdu, ale len on...
Moja švagriná slovenčynárka by mala zo mňa takú radosť...
 
kapurka
2011-01-13 08:23:38
:) neboj, oni sa určite nájdu
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
 
Pridané: 2011-01-13 08:20:18
Na kritiku: 2011-01-13 08:20:29
Miesto:Hohe Wande / AT
Témy: hory, krajina, príroda
Albumy: Krajina
Po tom čo som nafotil svet svet stratený v hmle


www.ephoto.sk/fotogaleria/fotografie/166066/strateny-v-hmle/

som pocítil ukrutný hlad. Riešením bolo najlepšie srnčie ragú na celom Hohe Wande, ktoré varia v Hutte čo si nikdy neviem spomenúť ako sa volá ale zato presne viem kde je ... teda myslel som si.

Z miesta kde som fotil stačí kráčať po okraji náhornej plošiny plošiny a ona sa vynorí po ľavej ruke. Tak som teda kráčal, kráčal a namieto hutte sa vynoril "koniec sveta" ... tri stromy a za nimy už nič, len 100 metrová skala :(

Urobil som teda cvak konca sveta a vyrazil späť ... hutte som nakoniec našiel, ale mali zavrené, takže aj srnec ostal celý a ja hladný ...