Evolve

Body: 115.67    Videnia: 3689    Páči sa: 1

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
Mel
2011-06-29 11:23:54
super
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Cako
ocenenie redakciou 2011-05-18 09:16:23
príspevok od: tibenska
a aj keď som blond - viem že sú body len do 7 a práve preto máš 9
dokelu tam, je tam kategoria montaz kolaz!
Malovat neviem... skusal som nieco a celkom som bol spokojny, ale boli to len jednoduche prace. Vytvarna mi nikdy nesla...
 
tibenska
2011-05-18 00:05:54
a aj keď som blond - viem že sú body len do 7 a práve preto máš 9
 
tibenska
2011-05-18 00:05:12
si úžasný umelec. REŠPEKT a klobúk dole a fakt si mal byť maliarom ako tu veľa krát ľudia spomenuli už predomnou... máš u mňa 9 9 a 9 bodov ale nie za fotografiu - lebo toto fotka nie je.... a neviem kde sa hodnotí tento štýl SI FAKT SKVELÝ!!!!!
 
sunajn
2011-02-06 12:14:32
Šumný slimakoidnýorechoid
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2011-02-01 22:07:20
veľmi zaujímavé a nápadom opäť originál, spracovanie je u Teba perfekt stále
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.67
 
Koma
ocenenie redakciou 2011-01-29 20:01:04
príspevok od: SteveS
S týmto plný súhlas ... a dodávam že sa stáva tiež že pustím kritiku tam kde každý len chváli a potom niektorý autor oponuje ako teraz ty že aha, koľkým sa to páči ... a pohľadá v mojom komente nasilu moju osobnú zaujatosť ... a tým akoby dal najavo že som napísal hlúposť a len preto, aby som mohol skritizovať a zhodiť ho ... ale prečo, načo? Tak ako Stano teraz, síce prejavil nesúhlas s fotkou, ale žiadne výsmešné slovo ani dehonestujuce urážky nenapísal, ako inak má formulovať slušnejšie negatívnu kritiku či navrhnúť cestu na možné zlepšenie? A myslím že ako spätná väzba to je fajn ... trošku priestoru aj pre negatívne komenty a bez odsudzovania ich autorov by si si mohol nechať v rezerve ;- ).
.
V skutočnosti je problém v tom ako píše Stano ... že ak by napr. akúkoľvek dobrú fotku daný autor urobil ešte lepšiu, hocičo fajnové plus navyše ( tu spomínal význam, symboliku), okruh nenáročného diváka a tých čo v nej už teraz našli aj pozitívum by sa nezmenšil, naopak! Všetci čo tvrdia že im to už sedí dobre aj takto, teda pre teba tí pôvodní dobrí diváci a komentátori by tlieskali zas a opäť, ale pridali sa ešte aj ďalší, náročnejší... a to ja sám, u tejto foto dnes ako ten tvoj dobrý a málo náročný divák priamo potvrdzujem a už v prvom komente som na konci napísal... a len malá spätná väzba aj viď. Koma, ten nájde príbeh a pozitívum naozaj v skoro všetkom a hľa, napísal že táto foto mu nič nevraví, ja by som už z toho vyvodzoval pre seba závery.
,,Koma, ten nájde príbeh a pozitívum naozaj v skoro všetkom a hľa, napísal že táto foto mu nič nevraví, ja by som už z toho vyvodzoval pre seba závery,,

Števo...napísal som ,, nejako moc na prvý pohľad neoslovila, nezapôsobila ,, ....nehovorím, že sa mi určitou podstatnou časťou nepáči technické prevedenie Cakovej foto .....páči sa mi dosť ako
,, namaľoval,, toho slimáka....celá tá časť fotky + tie otvory – vzletové a pristávacie otvory
( zasypané pneumatiky + tiene)...ktoré vytvárajú dojem , že tade vedia cesta von a zas dnu do podzemia....a páči sa mi ako si Cako poradil s tým naozaj krásnym jemným úúúplne nebadaným prechodom z modrej do bielej. Niečo podstatné mi na fotke ( mne ) pocitovo neštimuje a aj viem čo, a aj viem čo mi na nej kole oko...viem aj to čo by som skúsil inak vykumštovať, aby sa zvýšil jej impakt aby bola možno čitateľnejšia aj pre ostatných - aby mala čitateľnejšiu pointu, zmysel a dávala ešte dostaok priestoru na fantáziju a predstavy...úplne menšie veci v určitých detailoch – ktoré by zmenili ten prvý rozhodujúci dojem -pohľad na ňu...a bola by tak možno ináč vnímaná, inak by zapôsobila ( ale to už ju pretváram na svoj obraz, na svoju fantáziu – aj keď by tie zmeny neboli zas až tak veľké ) a pri tej príležitosti len ako argument že viem čo píšem - chcem napísať aby to náhodou nebolo brané ako chválenkárstvo , prosím: ........takže: som v minulosti ako dieťa, mládežník - intenzívne maľoval ( počítače vtedy neboli) a venoval sa tomu skoro každý deň, na strednej som ilustroval 4 roky celý stredoškolský časopis...každú jednu báseň čo sme tam uverejňovali – a pri básňach...čo písali stredoškolskí študenti....musíš uznať bolo potrebné mať dosť veľkú dávku fantázie - aby všetko dokopy s písmenkami, veršami výstižne v náznakoch korešpondovalo a zároveň to bolo snivé, patrične uletené, aby to nejako fajn vyzeralo aj po umeleckej stránke a aj sa páčilo viacerým, na výške som si za dvadsať minút vykreslil skúšku z Vedeckého Komunizmu Nevedel som ani zaťať, a skúšajúci profesor hovorí: ,, Počúvajte XX, som počul že vraj Vy viete pekne kresliť ...ak mi teraz tu nakreslíte...ako si vy predstavujete Komunizmus a hneď pod tým...ako si predstavujete Kapitalizmus...a bude sa mi to páčiť, osloví ma to a zaujme - máte skúšku...ináč nech sa páči – zapíšte si dekanský termín, dúfam že sa naň pripravíte – ináč nepôjdete k štátniciam,, ...vykreslil som si DVOJKU ...výkres som musel podpísať celým menom + dátum a dotyčný profesor ho ukazoval po vysokej škole všade kade chodil Hanbil som sa jak pes
..........a mám k tejto foto aj celý príbeh....rozprávkovofantázijnorealistický o budúcnosti zeme...o novej evolúcii, o prežití, o prispôsobení sa novým životným podmienkam......z časti založený na pravdivých veciach... verejne dostupných vedeckých poznatkoch o vývoji zeme, o jej počasových historických obdobiach, poznatkoch o podmienkach vzklíčenia určitých rastlín...ktoré rastú v extrémnych podmienkach ....skrížený s fantáziou – samozrejme patrične postavenou na hlavu, hore nohami ...tak aby to dávalo ako tak zmysel aj pre ostatných. No teraz TI poviem. Viem ako Cako reaguje keď si niekto dovolí poznamenať k jeho fotke čo by na nej skúsil spraviť inak, alebo niečo mu tam na nej chýba ...a napíše že čo, ako niekedy nepatrične ,, vybuchuje ,, aj keď dá na konci smajla....pozorujem to zhruba od doby ako sa stal oceneným autor a pribudlo mu pri mene R....jednoducho tak to cez počítač a monitor vnímam. Takže nemienim strácať čas, ktorého mám fakt málo....život uteká ako voda....niekomu, kto reaguje na slušne podané návrhy, na slušne podané svoje pocity z fotky a vylepšenia, iné pohľady, iné fantázie ...ktoré môžu byť pre samotného autora, pre Caka... naozaj aj do budúcna inšpirujúce...spôsobom:

,,Ak este mozem napisat, paci sa mi kritika (kompozicia, TK atd.) ale nepaci sa mi ked ludia pisu hento a toto by tam mohlo este byt. Uz je lahke byt mudry, ale nevymyslel by to nikto ,,

Je to jeho fantázia, jeho sny, jeho prevedenie, jeho zručnosti....jeho myšlienky ktoré sa možno do svojich obrázkov snaží vkladať – nebudem ich dotvárať, zdokonaľovať, možno aj kaziť - podľa svojho videnia a fantázie, pretvárať ich na svoj obraz...a nebudem mu o tom písať, lebo: jemu sa TO nepáči. Rešpektujem ich také aké sú ako ich vyhotovil...,,zapôsobia – nezapôsobia,, Bodka...viac sa nebudem k tomu vyjadrovať.
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-01-29 03:03:59
S týmto plný súhlas ... a dodávam že sa stáva tiež že pustím kritiku tam kde každý len chváli a potom niektorý autor oponuje ako teraz ty že aha, koľkým sa to páči ... a pohľadá v mojom komente nasilu moju osobnú zaujatosť ... a tým akoby dal najavo že som napísal hlúposť a len preto, aby som mohol skritizovať a zhodiť ho ... ale prečo, načo? Tak ako Stano teraz, síce prejavil nesúhlas s fotkou, ale žiadne výsmešné slovo ani dehonestujuce urážky nenapísal, ako inak má formulovať slušnejšie negatívnu kritiku či navrhnúť cestu na možné zlepšenie? A myslím že ako spätná väzba to je fajn ... trošku priestoru aj pre negatívne komenty a bez odsudzovania ich autorov by si si mohol nechať v rezerve ;- )
.
V skutočnosti je problém v tom ako píše Stano ... že ak by napr. akúkoľvek dobrú fotku daný autor urobil ešte lepšiu, hocičo fajnové plus navyše ( tu spomínal význam, symboliku), okruh nenáročného diváka a tých čo v nej už teraz našli aj pozitívum by sa nezmenšil, naopak! Všetci čo tvrdia že im to už sedí dobre aj takto, teda pre teba tí pôvodní dobrí diváci a komentátori by tlieskali zas a opäť, ale pridali sa ešte aj ďalší, náročnejší... a to ja sám, u tejto foto dnes ako ten tvoj dobrý a málo náročný divák priamo potvrdzujem a už v prvom komente som na konci napísal... a len malá spätná väzba aj viď. Koma, ten nájde príbeh a pozitívum naozaj v skoro všetkom a hľa, napísal že táto foto mu nič nevraví, ja by som už z toho vyvodzoval pre seba závery.
.
A o tom to tu predsa je, sme už nejakí a niekde, naše fotky sa už niekomu páčia, ale ambície sú vyššie ako mať foto dńa s 20 hodnoteniami a komentármi ... skutočne dobrá a vynikajúca fotka má 80 ba 100 komentárov, tam sa už nedá hovoriť len o fanklube... a ak sa chceme ešte viac zlepšiť a osloviť širšie a hlavne(!) náročnejšie a odbornejšie publikum, musíme dbať aj na najmenšie drobnosti a maličkosti ktoré si taký divák všimne a hšadá vo fotke, v špičkovej fotke.
.
Ja by som tiež strašne rád robil koláže montáže ale ešte aj u svojich mnohých prvoplánových foto mám z titulu nedostatku času problém venovať sa im až tak do dôsledku ako by bolo vhodné a potrebné v duchu ako spomínam. Kdeže sa potom pustiť do montáže ... ale láka ma to práve preto ako spomenul Stano ... že by som si to mohol poskladať presne podľa svojich predstáva réžie a snov ... a takých predstavovaných projektov by sa už aj hneď teraz našlo v hlave hodne, ale nemám na to podmienky a ešte tiež ani tvoju zdatnosť grafika.
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-01-29 03:03:49
príspevok od: Stratený Stano
Práve preto, že tie montáže sám montuješ, dávaš im dušu, máš preto fantastickú možnosť poslať niekam a niekom posolstvo, myšlienku. My jednocvakisti to máme podstatne ťažšie.
Nič ti nechcem dať silou-mocou najavo a už tobôž nie, že robíš somariny, to si zasa vypustil do vzduchu peknú cakovinu...

Mne sa páčia mladé dievčatá, také oku lahodiace a často sa prihovorím (podotýkam, bez postranných úmyslov...). A o čo lepšie padne, keď sa máš s ňou o čom porozprávať, ako keď sa ukáže, že bábika je síce krásna, ale v hlave prázdna. Chcem ti tým povedať, že tvoje diela zanechajú o hodne lepší a trvácnejší dojem, keď sa k nim bude viazať nejaká moja myšlienka, keď zažijem v živote situáciu, ktorá mi pripomenie tvoj výtvor. Ak tam tá myšlienka nie je, dielo zapadne prachom...

Škoda, že ma nechceš pochopiť a tvoja častá odpoveď je - pozvali ma do fotoklubov, uverejnil mi to 1x.com... Akoby sme tí, ktorí nie sme takí úspešní na 1x.com boli v tvojich očiach akýsi menejcenní a nestáli ti za vypočutie...
S týmto plný súhlas ... a dodávam že sa stáva tiež že pustím kritiku tam kde každý len chváli a potom niektorý autor oponuje ako teraz ty že aha, koľkým sa to páči ... a pohľadá v mojom komente nasilu moju osobnú zaujatosť ... a tým akoby dal najavo že som napísal hlúposť a len preto, aby som mohol skritizovať a zhodiť ho ... ale prečo, načo? Tak ako Stano teraz, síce prejavil nesúhlas s fotkou, ale žiadne výsmešné slovo ani dehonestujuce urážky nenapísal, ako inak má formulovať slušnejšie negatívnu kritiku či navrhnúť cestu na možné zlepšenie? A myslím že ako spätná väzba to je fajn ... trošku priestoru aj pre negatívne komenty a bez odsudzovania ich autorov by si si mohol nechať v rezerve ;- ).
.
V skutočnosti je problém v tom ako píše Stano ... že ak by napr. akúkoľvek dobrú fotku daný autor urobil ešte lepšiu, hocičo fajnové plus navyše ( tu spomínal význam, symboliku), okruh nenáročného diváka a tých čo v nej už teraz našli aj pozitívum by sa nezmenšil, naopak! Všetci čo tvrdia že im to už sedí dobre aj takto, teda pre teba tí pôvodní dobrí diváci a komentátori by tlieskali zas a opäť, ale pridali sa ešte aj ďalší, náročnejší... a to ja sám, u tejto foto dnes ako ten tvoj dobrý a málo náročný divák priamo potvrdzujem a už v prvom komente som na konci napísal... a len malá spätná väzba aj viď. Koma, ten nájde príbeh a pozitívum naozaj v skoro všetkom a hľa, napísal že táto foto mu nič nevraví, ja by som už z toho vyvodzoval pre seba závery.
 
ksindy
2011-01-29 00:39:22
príspevok od: Cako
Dakujem, najblizsie by mala byt technicka, mozno aj biotechnicka
...no, na tu biotechnicku som velmi zvedavy
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-01-29 00:07:07
P.S. Diskusiu so slečnami oku lahodiacimi vždy načne môj pes Hery, ja sa len pridávam...
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-01-28 23:27:19
príspevok od: Cako
A ako som uz ja velakrat pisal, moje montaze zmysel nemusia mat, predsa ide o sen, fantaziu, a velakrat sen (skoro vzdy) nema vyznam. Ja neviem, mne to pripada ako keby si robil pri mojej fotke zbytocnu vedu. Akoby chces silou mocou mi dat najavo ze ja robim somariny aby som s tym prestal....veru neprestanem...
Kvoli mojim fotkam som bol aj pozvany do fotoklubov... Takze je to cisto len Vas nazor, Tvoj... Niektorym sa paci, niektorym nie, pre niektorych ma aj zmysel, pre niektorych nie Ani abstrakcia nema zmysel, ale ide o to aby bola pekna, oku lahodiaca. Prave to chcem montazou docielit, preto sa aj snazim aby bola spravena co najviac dokonale...
Práve preto, že tie montáže sám montuješ, dávaš im dušu, máš preto fantastickú možnosť poslať niekam a niekom posolstvo, myšlienku. My jednocvakisti to máme podstatne ťažšie.
Nič ti nechcem dať silou-mocou najavo a už tobôž nie, že robíš somariny, to si zasa vypustil do vzduchu peknú cakovinu...

Mne sa páčia mladé dievčatá, také oku lahodiace a často sa prihovorím (podotýkam, bez postranných úmyslov...). A o čo lepšie padne, keď sa máš s ňou o čom porozprávať, ako keď sa ukáže, že bábika je síce krásna, ale v hlave prázdna. Chcem ti tým povedať, že tvoje diela zanechajú o hodne lepší a trvácnejší dojem, keď sa k nim bude viazať nejaká moja myšlienka, keď zažijem v živote situáciu, ktorá mi pripomenie tvoj výtvor. Ak tam tá myšlienka nie je, dielo zapadne prachom...

Škoda, že ma nechceš pochopiť a tvoja častá odpoveď je - pozvali ma do fotoklubov, uverejnil mi to 1x.com... Akoby sme tí, ktorí nie sme takí úspešní na 1x.com boli v tvojich očiach akýsi menejcenní a nestáli ti za vypočutie...
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-01-28 23:10:46
príspevok od: SteveS
Ja zareagujem Stano, práve sme asi súčasne písali a ja som sa snažil nájsť ten zmysel v prípade že to nemá zmysel :- ) Viem, šalamúnske, ale nejaklo tak ako som to napísal mi to sedí. Fantázia má krídla a niekedy snívame kraásny sen kde je všetko proti logike a nemá to hlavu a pätu, preto sa snažím neškatuľkovať a nepristupovať k foto podľa svojich presných predstáv a anin nehľadať v každej foto zm,ysel a symboliku. Stačí mi ak je fotka ľúbivá. Ale plne ťa chápem, poslednou vetpou som tiež napísal že symbolika a idea vo foto sú pre mńa ešte viac.
.
A dúfam že nakoľko si len slušne vyjadril názor, i keď negatívny, že to nebude mať od autora na teba pimpongový dopad. Peťo síce nepatrí k ľuďom čo by mali radi negatívnu kritiku a k iným pristupovali rovnako ohľaduplne ako očakávajú od iných, ale veď každý máme svoje muchy a všetci máme radšej chválu ako kritiku ;- )))
Aby som nevyzeral ako skostnatelý ujko, čo v kuse frfle a myslí tak akurát na to, ako si večer bude konskou masťou natierať kolená...

Ja rád snívam, možno na svoj vek až pričasto a bláznivo. Ale moje sny sú vždy také konkrétne - o lesnej víle, ktorá ma pohladí a vráti mladosť, o škriatkovi, ktorý mi ukáže, kde rastú hríby, o orlovi, ktorý mi požičia krídla a ja nafotím Lomničák tak, ako nikto...

Pri tomto žánri, ktorý prezentuje Cako, ma láka oprieť sa do kresla a pustiť tátoša fantázie do rozletu, predstaviť si v tom deji seba ako hocičo, len nech ma to vtiahne do deja... No ale neviem, tu sa mi to nedarí...

Sú pritom podobné fotografie, resp. montáže, lebo lepšie im svedčí tento termín, kde tento pocit príde okamžite a často na také čosi hľadím i pol hodiny a naozaj snívam. Prajem Cakovi, aby i u jeho diel podobné nálady vznikli a svojou \"kritikou\" ho chcem k tomu vyprovokovať. Žiadna závisť, žiadne podrážanie, len pohľad aj z druhej strany...
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-01-28 22:57:18
príspevok od: Cako
presne tak ale uz to tak nie, tak celkom ako hovoris, uz sa snazim cosi vymyslat, tie pneumatiky zasnezene som sa vybral z umyslom odfotit ze to bude na tuto montaz. Mam tablet, tak skusam uz aj nacrty a nazvy dopredu...
No vidíš, toto som ti radil už dávno a keď ti niečo poradím, tak sa durdíš, že ty to najlepšie vieš...
 
cathrin
2011-01-28 21:57:55
Mať tak tvoju fantáziu - fakt ti ju závidím.... Vo svete fantázie by mali z teba určite veľkú radosť;-)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Cako
ocenenie redakciou 2011-01-28 20:59:30
príspevok od: SteveS
No to by som si rád prečítal aj ja, ale už dávnejšie mi Peťo raz odpísal že on dopredu nerobí nijakú réžiu (čo ma dosť sklamalo) a skúša všeličo až vtedy keď to dáva dokopy... a že potom ako na to pozerá dodatočne vymýšľa názvy... na druhej strane ako u abstraktu, je páčivý a harmonický a vkusný alebo nie a tam to končí...
.
A ak to nemá osobitný zmysel a symboliku, v tom prípade mi je jedno či bolo skôr vajce alebo kura ... aj napriek tomu ako sa vyjadril (ze to neplánuje vopred) majú mnohé jeho veci aj dej, zmysel, pointu ... a v konečnom dôsledku je jedno aká bola cesta, podstatný je výsledok.
presne tak ale uz to tak nie, tak celkom ako hovoris, uz sa snazim cosi vymyslat, tie pneumatiky zasnezene som sa vybral z umyslom odfotit ze to bude na tuto montaz. Mam tablet, tak skusam uz aj nacrty a nazvy dopredu...
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-01-28 20:51:55
príspevok od: rbr69
Ja osobne seba radim k vecnym optimistom, viem podporovat snami vlastnu fantaziu, skoro kazdu noc mam sny, ktore si pamaetam (co napriklad mnohi nezazivaju lebo bud sny nemaju alebo si ich nepamaetaju) ... no moja fantazia nie je az taka kreativna ako Cakova a nenuti ma obcasne snove ulety davat na obraz - ak je to avsak teda tak, ze svoje sny Cako realizuje v tychto podobach a nie je to len cielene vytvaranie obrazov ...
... pri tychto formach vyjarovania sa, kedze nejde o fotografiu v beznom zmysle slova, by som ocakaval / privital pri teda nasich niektorych \"opozicnych\"komentaroch asistenciu autora vo forme mozno nejakeho sprievodcu obrazom ...
... takze typu: preco slimak? preco styri orechy? a podobne ... je to jeho dielo, obcas by ma impulz jeho napadov zaujimal
No to by som si rád prečítal aj ja, ale už dávnejšie mi Peťo raz odpísal že on dopredu nerobí nijakú réžiu (čo ma dosť sklamalo) a skúša všeličo až vtedy keď to dáva dokopy... a že potom ako na to pozerá dodatočne vymýšľa názvy... na druhej strane ako u abstraktu, je páčivý a harmonický a vkusný alebo nie a tam to končí...
.
A ak to nemá osobitný zmysel a symboliku, v tom prípade mi je jedno či bolo skôr vajce alebo kura ... aj napriek tomu ako sa vyjadril (ze to neplánuje vopred) majú mnohé jeho veci aj dej, zmysel, pointu ... a v konečnom dôsledku je jedno aká bola cesta, podstatný je výsledok.
 
Koma
ocenenie redakciou 2011-01-28 20:38:38
Ozaj Peter, zabudol som....asi mi neuveríš....šak keď budeš niekedy v NR sa ozvi ... dójdi kuknúť..najlepší čas je na jeseň....počúúvaj, fakt mi neuveríš.....mi Ti normálne máme doma na záhrade lietajúce orechy , pĺžov bez ulity – takých hnedých čo ani kačice nechcú a dokonca aj slimákov...fakt.
 
Koma
ocenenie redakciou 2011-01-28 20:37:37
Ja len toľko som chcel....k tomu čo bolo vyššie nadhodené....ten zmysel, význam a tak. Myslím že ono je to už tak v ľudskej živočíšnej ríši raz dané.....že vo všetkom ľudia hľadajú zmysel, každá činnosť čo nás sprevádza musí mať nejaký zmysel....význam... prečo tak konáme, prečo idem spraviť to a nie ono, prečo mi je sympatický ten a ten nie...atď. Myslím, že je to svet dospelých a samozrejme potom hľadáme zmysel vo všetkom...nie len v činnosti ale aj v obraze, v hudbe ..vo filme...na fotke .. vo vzťahoch....atď. Veď koľkokrát sme si každý z nás už aspoň raz v živote pri nejakej činnosti povedali: ,, Kašlem na to, nemá to význam,, .....v detskom svete – v tom naj naj detskom - niečo také neexistuje si myslím...alebo lepšie povedané nie je to také markantné, viditeľné....hrajú sa - robia veci spontánne...nezamýšľajú sa že prečo. A príde určitý vek...kedy sa začnú vypytovať. A prečo je to tak?....a prečo to neni hentak?....a prečo, a prečo, a prečo ......určite Tí z vás čo majú deti alebo mali deti viete o čom hovorím. A do nekonečna : Oci a prečo?...mami a prečo?
Myslím, že nie je treba za všetkým hľadať zmysel a príčinu a význam....niektoré veci treba nechať pôsobiť tak ako sú...bez otázok. A buď zaujmú , páčia sa alebo nie...tak ako sú bez symbolu...významu. Mňa konkrétne táto nejako moc na prvý pohľad neoslovila, nezapôsobila...a sme doma...a už si kladiem otázku , že prečóóóó
 
rbr69
2011-01-28 20:04:20
príspevok od: SteveS
Ja zareagujem Stano, práve sme asi súčasne písali a ja som sa snažil nájsť ten zmysel v prípade že to nemá zmysel :- ) Viem, šalamúnske, ale nejaklo tak ako som to napísal mi to sedí. Fantázia má krídla a niekedy snívame kraásny sen kde je všetko proti logike a nemá to hlavu a pätu, preto sa snažím neškatuľkovať a nepristupovať k foto podľa svojich presných predstáv a anin nehľadať v každej foto zm,ysel a symboliku. Stačí mi ak je fotka ľúbivá. Ale plne ťa chápem, poslednou vetpou som tiež napísal že symbolika a idea vo foto sú pre mńa ešte viac.
.
A dúfam že nakoľko si len slušne vyjadril názor, i keď negatívny, že to nebude mať od autora na teba pimpongový dopad. Peťo síce nepatrí k ľuďom čo by mali radi negatívnu kritiku a k iným pristupovali rovnako ohľaduplne ako očakávajú od iných, ale veď každý máme svoje muchy a všetci máme radšej chválu ako kritiku ;- )))
Ja osobne seba radim k vecnym optimistom, viem podporovat snami vlastnu fantaziu, skoro kazdu noc mam sny, ktore si pamaetam (co napriklad mnohi nezazivaju lebo bud sny nemaju alebo si ich nepamaetaju) ... no moja fantazia nie je az taka kreativna ako Cakova a nenuti ma obcasne snove ulety davat na obraz - ak je to avsak teda tak, ze svoje sny Cako realizuje v tychto podobach a nie je to len cielene vytvaranie obrazov ...
... pri tychto formach vyjarovania sa, kedze nejde o fotografiu v beznom zmysle slova, by som ocakaval / privital pri teda nasich niektorych \"opozicnych\"komentaroch asistenciu autora vo forme mozno nejakeho sprievodcu obrazom ...
... takze typu: preco slimak? preco styri orechy? a podobne ... je to jeho dielo, obcas by ma impulz jeho napadov zaujimal
 
Cako
ocenenie redakciou 2011-01-28 19:52:36
príspevok od: Stratený Stano
Poteším ťa, nie si sám... Dnes sme nad touto foto sedeli viacerí z fotoklubu, aj starí skúsení borci a neprišli sme na myšlienku, ktorú chcel autor týmto dielom vyjadriť. Ak na to prišiel niekto z portálu, prosím, napíšte pointu, rozšíriť si obzor by som rád nielen ja...

Tak ako je autor úprimný ku mne, budem i ja k nemu - niekedy a aj pri tejto foto mám dojem, že je poskladaná z toho, čo je \"na sklade\", bez uváženia...
Na nete je podobných autorov viacero a ak bude potrebné, rád pridám link na niektoré ich diela, ktoré sú zrozumiteľné, vyjadrujú ideu a je poznať, že autor si koncepciu premyslel.

Obdivovať technickú zručnosť pri skladaní tejto koláže je pre mňa málo... Očakávam, ako je zvykom po mojich nechváliacich komentároch, slabobodovú návštevu pod niektorou mojou foto s komentárom \"Nepáči\", ale čo už...
A este mi povedz aku ma zmysel moja fotke ktoru som vlozil pre touto \"Pod snehom\" takisto ziadny akurat ze to nie je montaz... Ludom sa pacila, aspon niektorym, a o to ide... Najst, spravit nieco zaujimave...
 
Cako
ocenenie redakciou 2011-01-28 19:49:19
príspevok od: Stratený Stano
Poteším ťa, nie si sám... Dnes sme nad touto foto sedeli viacerí z fotoklubu, aj starí skúsení borci a neprišli sme na myšlienku, ktorú chcel autor týmto dielom vyjadriť. Ak na to prišiel niekto z portálu, prosím, napíšte pointu, rozšíriť si obzor by som rád nielen ja...

Tak ako je autor úprimný ku mne, budem i ja k nemu - niekedy a aj pri tejto foto mám dojem, že je poskladaná z toho, čo je \"na sklade\", bez uváženia...
Na nete je podobných autorov viacero a ak bude potrebné, rád pridám link na niektoré ich diela, ktoré sú zrozumiteľné, vyjadrujú ideu a je poznať, že autor si koncepciu premyslel.

Obdivovať technickú zručnosť pri skladaní tejto koláže je pre mňa málo... Očakávam, ako je zvykom po mojich nechváliacich komentároch, slabobodovú návštevu pod niektorou mojou foto s komentárom \"Nepáči\", ale čo už...
A ako som uz ja velakrat pisal, moje montaze zmysel nemusia mat, predsa ide o sen, fantaziu, a velakrat sen (skoro vzdy) nema vyznam. Ja neviem, mne to pripada ako keby si robil pri mojej fotke zbytocnu vedu. Akoby chces silou mocou mi dat najavo ze ja robim somariny aby som s tym prestal....veru neprestanem...
Kvoli mojim fotkam som bol aj pozvany do fotoklubov... Takze je to cisto len Vas nazor, Tvoj... Niektorym sa paci, niektorym nie, pre niektorych ma aj zmysel, pre niektorych nie Ani abstrakcia nema zmysel, ale ide o to aby bola pekna, oku lahodiaca. Prave to chcem montazou docielit, preto sa aj snazim aby bola spravena co najviac dokonale...
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-01-28 19:32:48
príspevok od: Stratený Stano
Poteším ťa, nie si sám... Dnes sme nad touto foto sedeli viacerí z fotoklubu, aj starí skúsení borci a neprišli sme na myšlienku, ktorú chcel autor týmto dielom vyjadriť. Ak na to prišiel niekto z portálu, prosím, napíšte pointu, rozšíriť si obzor by som rád nielen ja...

Tak ako je autor úprimný ku mne, budem i ja k nemu - niekedy a aj pri tejto foto mám dojem, že je poskladaná z toho, čo je \"na sklade\", bez uváženia...
Na nete je podobných autorov viacero a ak bude potrebné, rád pridám link na niektoré ich diela, ktoré sú zrozumiteľné, vyjadrujú ideu a je poznať, že autor si koncepciu premyslel.

Obdivovať technickú zručnosť pri skladaní tejto koláže je pre mňa málo... Očakávam, ako je zvykom po mojich nechváliacich komentároch, slabobodovú návštevu pod niektorou mojou foto s komentárom \"Nepáči\", ale čo už...
Ja zareagujem Stano, práve sme asi súčasne písali a ja som sa snažil nájsť ten zmysel v prípade že to nemá zmysel :- ) Viem, šalamúnske, ale nejaklo tak ako som to napísal mi to sedí. Fantázia má krídla a niekedy snívame kraásny sen kde je všetko proti logike a nemá to hlavu a pätu, preto sa snažím neškatuľkovať a nepristupovať k foto podľa svojich presných predstáv a anin nehľadať v každej foto zm,ysel a symboliku. Stačí mi ak je fotka ľúbivá. Ale plne ťa chápem, poslednou vetpou som tiež napísal že symbolika a idea vo foto sú pre mńa ešte viac.
.
A dúfam že nakoľko si len slušne vyjadril názor, i keď negatívny, že to nebude mať od autora na teba pimpongový dopad. Peťo síce nepatrí k ľuďom čo by mali radi negatívnu kritiku a k iným pristupovali rovnako ohľaduplne ako očakávajú od iných, ale veď každý máme svoje muchy a všetci máme radšej chválu ako kritiku ;- )))
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-01-28 19:21:06
Aj mne by to, ak by som v tom hľadal logiku pripadalo ako blbosť, ale svet fantázie je neraz krajší a zaujímavejší ako realita, tak prečo fantáziu tlmiť a nevymýšľať blbosti? Veď najkrajšie zážitky zo života si pamätáme neraz práve z chvíľ, keď sme vystrájali blbosti... ja fantáziu a kreativitu podporujem a toto je graficky pekné a aj kompozične mi to sedí, zmysel mi v tom nechýba. Ale napriek tomu taký tvoj Klone inginiering so symbolikou a logickým zmyslom je pre samozrejme ešte viac :- )
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-01-28 19:17:20
príspevok od: rbr69
ved prave preto ... neberu ma taketo haluze, aj ked dokonale spracovane ... mam asi malo vyvinuteho umeleckeho ci avandgardneho ducha , ale mnohi sa nadchynaju surrealizmom z dovodu, ze tento smer umenia existuje a taketo \"ich citenie podobnej tvorby\" ich silne odlisuje od beznych komercnych prudov ... tym nenarazam na Tvoje vnimanie surrealiznu alebo Cakove zameranie a schopnosti vyjarovania sa ... len mi prichodi dost zvlastne, kolko sa amaterskej foto verejnosti na portali fotiacej bezne amaterske fotky a nesnazice sa o podobne ulety vo vyjadrovani sa, ako sa teda takemu mnozstvu ludi s vlastnou schopnostou fotografovania, vyjadrovania sa a realizacie toto paci ... chapem tych, ktori v tomto duchu si zariauju aj interier a doplnky ... ja by som si takyto obraz na stenu nedal, preto vyjavujem otvorene svoj nazor ... myslim, ze je to o diskusii k tvorbe alebo o Like or Dislike
Poteším ťa, nie si sám... Dnes sme nad touto foto sedeli viacerí z fotoklubu, aj starí skúsení borci a neprišli sme na myšlienku, ktorú chcel autor týmto dielom vyjadriť. Ak na to prišiel niekto z portálu, prosím, napíšte pointu, rozšíriť si obzor by som rád nielen ja...

Tak ako je autor úprimný ku mne, budem i ja k nemu - niekedy a aj pri tejto foto mám dojem, že je poskladaná z toho, čo je \"na sklade\", bez uváženia...
Na nete je podobných autorov viacero a ak bude potrebné, rád pridám link na niektoré ich diela, ktoré sú zrozumiteľné, vyjadrujú ideu a je poznať, že autor si koncepciu premyslel.

Obdivovať technickú zručnosť pri skladaní tejto koláže je pre mňa málo... Očakávam, ako je zvykom po mojich nechváliacich komentároch, slabobodovú návštevu pod niektorou mojou foto s komentárom \"Nepáči\", ale čo už...
 
scoty
2011-01-28 18:33:42
skor k grafike ako foto
 
mkosztura
2011-01-28 18:09:49
páči , svet ticha afantázie
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Lacus78
2011-01-28 15:56:39
nie je to môj svet, ale páči sa my to, pekná práca
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
Mikonaut
2011-01-28 15:44:05
Dobre spracované
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 5 | Priemer: 6.00
 
tino8
2011-01-28 14:33:55
po stranke technickej kvality je to spcikove, ale obsahovo ma to nieak neoslovuje
 
beholder
2011-01-28 12:44:17
príspevok od: rbr69
ved prave preto ... neberu ma taketo haluze, aj ked dokonale spracovane ... mam asi malo vyvinuteho umeleckeho ci avandgardneho ducha , ale mnohi sa nadchynaju surrealizmom z dovodu, ze tento smer umenia existuje a taketo \"ich citenie podobnej tvorby\" ich silne odlisuje od beznych komercnych prudov ... tym nenarazam na Tvoje vnimanie surrealiznu alebo Cakove zameranie a schopnosti vyjarovania sa ... len mi prichodi dost zvlastne, kolko sa amaterskej foto verejnosti na portali fotiacej bezne amaterske fotky a nesnazice sa o podobne ulety vo vyjadrovani sa, ako sa teda takemu mnozstvu ludi s vlastnou schopnostou fotografovania, vyjadrovania sa a realizacie toto paci ... chapem tych, ktori v tomto duchu si zariauju aj interier a doplnky ... ja by som si takyto obraz na stenu nedal, preto vyjavujem otvorene svoj nazor ... myslim, ze je to o diskusii k tvorbe alebo o Like or Dislike
....ja Ťa chápem.....aby to zas nevyznelo ,že nie: )...

...mám podobný názor na zašumenú čiernobielu športovú fotografiu: ) : )....
 
andrejgrznar
2011-01-28 11:31:43
Spracovanie je fajn, myšlienkovo ma až tak neoslovila. Ale dobrá práca.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 5 | Priemer: 6.33
 
rbr69
2011-01-28 11:00:42
príspevok od: beholder
.....hľadáš zmysel v surrealizme?: )

....ale pocity Ti neberiem....len som sa zamyslel....


k foto: Tvoje technické motívy ma berú trochu viac.....tieto biologické haluze ma až tak neoslovujú....i keď to je spracovaním bezpochyby opäť takmer dokonalé...
ved prave preto ... neberu ma taketo haluze, aj ked dokonale spracovane ... mam asi malo vyvinuteho umeleckeho ci avandgardneho ducha , ale mnohi sa nadchynaju surrealizmom z dovodu, ze tento smer umenia existuje a taketo \"ich citenie podobnej tvorby\" ich silne odlisuje od beznych komercnych prudov ... tym nenarazam na Tvoje vnimanie surrealiznu alebo Cakove zameranie a schopnosti vyjarovania sa ... len mi prichodi dost zvlastne, kolko sa amaterskej foto verejnosti na portali fotiacej bezne amaterske fotky a nesnazice sa o podobne ulety vo vyjadrovani sa, ako sa teda takemu mnozstvu ludi s vlastnou schopnostou fotografovania, vyjadrovania sa a realizacie toto paci ... chapem tych, ktori v tomto duchu si zariauju aj interier a doplnky ... ja by som si takyto obraz na stenu nedal, preto vyjavujem otvorene svoj nazor ... myslim, ze je to o diskusii k tvorbe alebo o Like or Dislike
 
Helen1
2011-01-28 10:24:08
;)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Helen1
2011-01-28 10:23:47
príspevok od: rbr69
asi nikdy nebudem vediet \"spravne citat\" taketo prace ... pre mna ee ... co sa tyka prace v APS, isto mas svoje kvality a aj na vymyslanie a nachadzanie tychto \"napadov\" ... sorry, pre mna nezmyslov, vo vyzname = nenachadzam v nich zmysel
nevraví sa takýmto krásnym nezmyslom svet fantázie?....jeden by nepovedal, čo sa môže vyvinúť zo zasneženej pneumatiky
 
ajkabajka
ocenenie redakciou 2011-01-28 10:16:05
paradne ;-)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
beholder
2011-01-28 09:35:33
príspevok od: Cako
Dakujem, najblizsie by mala byt technicka, mozno aj biotechnicka
....no na tu biotechniku sa teda teším: )
 
Cako
ocenenie redakciou 2011-01-28 09:33:48
príspevok od: beholder
.....hľadáš zmysel v surrealizme?: )

....ale pocity Ti neberiem....len som sa zamyslel....


k foto: Tvoje technické motívy ma berú trochu viac.....tieto biologické haluze ma až tak neoslovujú....i keď to je spracovaním bezpochyby opäť takmer dokonalé...
Dakujem, najblizsie by mala byt technicka, mozno aj biotechnicka
 
beholder
2011-01-28 09:23:49
príspevok od: rbr69
asi nikdy nebudem vediet \"spravne citat\" taketo prace ... pre mna ee ... co sa tyka prace v APS, isto mas svoje kvality a aj na vymyslanie a nachadzanie tychto \"napadov\" ... sorry, pre mna nezmyslov, vo vyzname = nenachadzam v nich zmysel
.....hľadáš zmysel v surrealizme?: )

....ale pocity Ti neberiem....len som sa zamyslel....


k foto: Tvoje technické motívy ma berú trochu viac.....tieto biologické haluze ma až tak neoslovujú....i keď to je spracovaním bezpochyby opäť takmer dokonalé...
 
j.a.r.o.
2011-01-28 09:11:38
Pekná práca!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
rbr69
2011-01-28 07:19:35
asi nikdy nebudem vediet \"spravne citat\" taketo prace ... pre mna ee ... co sa tyka prace v APS, isto mas svoje kvality a aj na vymyslanie a nachadzanie tychto \"napadov\" ... sorry, pre mna nezmyslov, vo vyzname = nenachadzam v nich zmysel
 
slawmi
2011-01-28 01:42:46
vyborne, neviem preco mi to pripomenulo ice age :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
paldixy
2011-01-28 00:19:54
Jasné uhádol som. Perfekt vytvorené.
 
paldixy
2011-01-28 00:18:36
Toto nesie rukopis Cako. Body pridám po tomto hodnotení. Som zvedavý, či som trafil. Nedá sa to tak som hneď pripočítal body.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
 


Technika: Sony A7 III, Canon EOS 6D,

Príslušenstvo: Stativ: Velbon Sherpa Batoh: Vanguard Up- Rise 45 Filter: Hoya pro1 DIGITAL CPL Samospust, objektivy a photoshop...

Fotoaparát: Canon EOS 450D
Pridané: 2011-01-28 00:06:12
Na kritiku: 2011-01-28 00:06:24
Miesto:
Témy: montáž / koláž, umelecká fotografia
...


Pri tejto pesnicke vznikala fotka:

http://www.youtube.com/watch?v=AlV_Kd5Pc7w

(hrala dokola)