Neviem ci to bol zamer a vacsina ho nepochopila, ale podla mna ta fotka by bez tych konarov vlavo nemala zmysel taky aky ma teraz...ja by som tomu kludne dal nazov...Vysluch...alebo nieco podobne...maly strom vyzera dost vyplasene,vystrasene...hmla dodava atmosferu strachu...slnko je ako lampa pri vysluchu...a ten strom vlavo je hrozostrasny vypocuvajuci...ale to je len moja fantazia a fotka na mna takto posobi pred rozkliknutim. Ked to rozkliknem tak hladam technicku kvalitu fotky a impakt sa vytraca kedze to nie je na papieri...ale som len ucho zaciatocnicke a mozno som to nepochopil ja. Pekne
Neviem ci to bol zamer a vacsina ho nepochopila, ale podla mna ta fotka by bez tych konarov vlavo nemala zmysel taky aky ma teraz...ja by som tomu kludne dal nazov...Vysluch...alebo nieco podobne...maly strom vyzera dost vyplasene,vystrasene...hmla dodava atmosferu strachu...slnko je ako lampa pri vysluchu...a ten strom vlavo je hrozostrasny vypocuvajuci...ale to je len moja fantazia a fotka na mna takto posobi pred rozkliknutim. Ked to rozkliknem tak hladam technicku kvalitu fotky a impakt sa vytraca kedze to nie je na papieri...ale som len ucho zaciatocnicke a mozno som to nepochopil ja. Pekne
Z môjho pohľadu je dosť veľká časť plochy venovaná konárom vľavo hore, ktoré sú aj najviac ostré. Tým do určitej miery stráca na význame strom ktorý vidím celý a je v hmle. Prvé riešenie by som hľadal na mieste, zamerať sa viac na dva hlavné objekty - slnko a strom. Ísť s foťákom čo najbližšie k zemi, zobrať to viac zľava, aby sa slnko posunulo do ľavej hornej tretinkovej polohy. Ak by tam aj nejaké konáre vľavo zostali, bolo by ich menej a upriamovali by pozornosť na hlavný vzťah na fotke. Prípadne by už nebol problém konáre úplne vyretušovať, len už by to nemalo názov \"Medzi\". Ešte na strome v hmle ma ruší tenký konár, ktorý vyrastá z kmeňa vpravo dole. Druhé riešenie je z tejto fotky orez zľava i zhora, ale tam si tiež veľmi kompozične nepomôžeme. Na pozadí medzi slnkom a cestou vidím pásy, zrejme posterizačné vzniknuté v postprocese. Inak by bola tonalita fajn. Takže podľa mňa dobrý výber objektu, dobré prostredie, len kompozične a po stránke TK to nie je celkom dotiahnuté.
Súhlasím s Tebou ,ale páči sa mi tá atmosféra.Mám rád hlovky
Z môjho pohľadu je dosť veľká časť plochy venovaná konárom vľavo hore, ktoré sú aj najviac ostré. Tým do určitej miery stráca na význame strom ktorý vidím celý a je v hmle. Prvé riešenie by som hľadal na mieste, zamerať sa viac na dva hlavné objekty - slnko a strom. Ísť s foťákom čo najbližšie k zemi, zobrať to viac zľava, aby sa slnko posunulo do ľavej hornej tretinkovej polohy. Ak by tam aj nejaké konáre vľavo zostali, bolo by ich menej a upriamovali by pozornosť na hlavný vzťah na fotke. Prípadne by už nebol problém konáre úplne vyretušovať, len už by to nemalo názov \"Medzi\". Ešte na strome v hmle ma ruší tenký konár, ktorý vyrastá z kmeňa vpravo dole. Druhé riešenie je z tejto fotky orez zľava i zhora, ale tam si tiež veľmi kompozične nepomôžeme. Na pozadí medzi slnkom a cestou vidím pásy, zrejme posterizačné vzniknuté v postprocese. Inak by bola tonalita fajn. Takže podľa mňa dobrý výber objektu, dobré prostredie, len kompozične a po stránke TK to nie je celkom dotiahnuté.
Objektívy: Pentax 55mm F1.4 SDM smc DA,
Pentax smc P-DA 18-55mm f/3.5-5.6,
Pentax smc DA 55-300 mm F4,0-5,8 ED,
Sigma 70mm f/2.8 EX DG,
Tamron 10-24mm F/3.5-4.5 AF SP DI II LD,
Sigma APO 150-500mm F5-6.3 DG OS HSM,
zaregistrujte sa a presvedčte o mnohých z výhod byť členom
Komentáre a hodnotenia
Zoradiť od najstaršíchNa pozadí medzi slnkom a cestou vidím pásy, zrejme posterizačné vzniknuté v postprocese. Inak by bola tonalita fajn. Takže podľa mňa dobrý výber objektu, dobré prostredie, len kompozične a po stránke TK to nie je celkom dotiahnuté.
Na pozadí medzi slnkom a cestou vidím pásy, zrejme posterizačné vzniknuté v postprocese. Inak by bola tonalita fajn. Takže podľa mňa dobrý výber objektu, dobré prostredie, len kompozične a po stránke TK to nie je celkom dotiahnuté.