V MotoGP urcite nie. Lebo kazda podhustena guma sposobuje behom jazdy tvarove deformacie so vznikom vnutorneho trenia, ktore pneumatiku nadmerne zahrieva. To vedie k nadmernemu opotrebovaniu a skrateniu zivotnosti gumy. Co sa tyka mna: Mam TDM900 - na turistiku a motarda SMR560 - na okruh Neviem na akych gumach, moto a kde jazdia vasi kolegovia. Gumy ktore pouzivam na go-kart drahach (Dunlop KR106 a 108) sa hustia tlakom predpisanym od vyrobcu po zahriati na 80 stupnov, co je prevadzkova teplota. Dalej sa riesi len geometria podvozku, pruzenie, tlmenie. https://p1.bikepics.com/2009%5C08%5C30%5Cbikepics-1768354-full.jpg
Mne sa to hned nezdalo ked mi to vraveli, ale mozno tym mysleli ze mas urcity limit na hustenie gumy , povedzme od do. podla pocasia, drahy , povet podmienok , dohustuju gumy na dany zavod a zrejme tym podhustenim mysleli dolnu hranicu hustenia. Pred par rokmi som mal CBR600F a tiez som si nedovolil podhustovat gumu. nie som konstrukter som fotograf moto vyzera fajn, len som nevedel ze aj v norsku mate okruh
V MotoGP urcite nie. Lebo kazda podhustena guma sposobuje behom jazdy tvarove deformacie so vznikom vnutorneho trenia, ktore pneumatiku nadmerne zahrieva. To vedie k nadmernemu opotrebovaniu a skrateniu zivotnosti gumy. Co sa tyka mna: Mam TDM900 - na turistiku a motarda SMR560 - na okruh Neviem na akych gumach, moto a kde jazdia vasi kolegovia. Gumy ktore pouzivam na go-kart drahach (Dunlop KR106 a 108) sa hustia tlakom predpisanym od vyrobcu po zahriati na 80 stupnov, co je prevadzkova teplota. Dalej sa riesi len geometria podvozku, pruzenie, tlmenie. https://p1.bikepics.com/2009%5C08%5C30%5Cbikepics-1768354-full.jpg
ze jaka teoria ! Pozical by som ti svoju moto, aby si sa na trochu podhustenich gumach zviezol na okruhu a prebral sa z toho omylu. Inak fotka bombova.
nebudem sa s tebou hadat , vravim co mi hovorili strelci na okruhu, gumy podhustuju aby mali lepsiu prilnavost , uricte ju nemaju natlacenu do prasknutia, neviem nacom jazdis ty , podla foto usudzujem na nejaku tutistiku a ta sa sprava trochu inak na ceste nez jogurt ..ale rad si vypocujem aj tvoju verziu mozno ze nakoniec poucim aj tych co na okruhu spavaju dik za koment , potesil
preto sa trocha odpusta aby sa ten tlak rozlozil a guma dosedala na vacsiu plochu..dik za zastavenie
ze jaka teoria ! Pozical by som ti svoju moto, aby si sa na trochu podhustenich gumach zviezol na okruhu a prebral sa z toho omylu. Inak fotka bombova.
zaregistrujte sa a presvedčte o mnohých z výhod byť členom
Komentáre a hodnotenia
Zoradiť od najstaršíchLebo kazda podhustena guma sposobuje behom jazdy tvarove deformacie so vznikom vnutorneho trenia, ktore pneumatiku nadmerne zahrieva. To vedie k nadmernemu opotrebovaniu a skrateniu zivotnosti gumy.
Co sa tyka mna:
Mam TDM900 - na turistiku a motarda SMR560 - na okruh
Neviem na akych gumach, moto a kde jazdia vasi kolegovia.
Gumy ktore pouzivam na go-kart drahach (Dunlop KR106 a 108) sa hustia tlakom predpisanym od vyrobcu po zahriati na 80 stupnov, co je prevadzkova teplota.
Dalej sa riesi len geometria podvozku, pruzenie, tlmenie.
https://p1.bikepics.com/2009%5C08%5C30%5Cbikepics-1768354-full.jpg
Lebo kazda podhustena guma sposobuje behom jazdy tvarove deformacie so vznikom vnutorneho trenia, ktore pneumatiku nadmerne zahrieva. To vedie k nadmernemu opotrebovaniu a skrateniu zivotnosti gumy.
Co sa tyka mna:
Mam TDM900 - na turistiku a motarda SMR560 - na okruh
Neviem na akych gumach, moto a kde jazdia vasi kolegovia.
Gumy ktore pouzivam na go-kart drahach (Dunlop KR106 a 108) sa hustia tlakom predpisanym od vyrobcu po zahriati na 80 stupnov, co je prevadzkova teplota.
Dalej sa riesi len geometria podvozku, pruzenie, tlmenie.
https://p1.bikepics.com/2009%5C08%5C30%5Cbikepics-1768354-full.jpg
Inak fotka bombova.
Inak fotka bombova.