Need For Speed Gran Turismo

Body: 118.67    Videnia: 4547    Páči sa: 2

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
Jastojan
2011-11-27 15:04:14
napríklad, tu by bežný laik ani nepáchol o tom, že to nie je fotené za jazdy, podľa mňa dobrá práca
 
javelin
2011-11-02 19:35:16
príspevok od: Marcel Rebro
Šišmaríjá ... si si vylial horúcu kávu do rozkroku, či čo? Ja som len vyslovil svoj názor že to je PP. Ale asi máš pravdu - som zakomprexovaný, pretože fotím, komponujem aj exponujem čo sa dá foťákom a na mieste ...

A máš pravdu aj v tom, že doba je iná ... a napriek tomu fotím(e) na film ....

A stránky automobiliek si nepozerám, pretoźe auto mi vyberá môj brat, keď sa mi staré "minie" . Trápia ma menej hmatateľné veci ako autá ... napr. dobré ashi-barai cez dve kolená

A posledné PS : dobé svetlo, veľa zmyslu pre humor, toleranciu a nadhľad ....
Nakop brata niekam...mne keby vybral blbú Q 7-čku tak na nej ani na jeseň nejazdím...som si pozrel stránku automobilky a tam sú také rozmazané listy na ceste....a Q-čko to nerobí som si všimol ,keď som ju obiehal....
 
Cypo
2011-11-01 22:53:35
príspevok od: transporti686
ano ten panning chce cvik a potom to mrte rozmazane nebude, je ľahšie to spraviť doma v PP, ja som napísal svoj názor, ostatným to vadiť nemusí, ja som sa nestotožnil s filozofiou, že je dôležitý iba výsledok a nie cesta, som za filozofiu, čo môžeš spraviť pri fotení urob a doma to už len doladiť ak je treba...........nikde som nepísal, že tvoja fotka je nedocenená, iba som napísal, že mňa neohúrila, lebo si to robil doma za stolom a preto by som ja nedal 7, zdôrazňujem "JA"
ok pristup beriem prepac za moju prchku reakciu len ma nastvalo ze sa s tym clovek stve 3.5 hodiny pretoze nema este dostatocne pomocky na vytvorenie rig shotu( v buducnosti ho v plane stopercentne mam ) a snazi sa urobit vsetko mozne preto aby taky efekt docielil, to jedine ma stvalo
 
transporti686
2011-11-01 22:16:59
príspevok od: Cypo
len preto lebo to nieje presne podla metod? je to inou metodou, ktoru ty zjavne neuznavas, niekto to tu uz davnejsie pisal ze dolezity je vysledok, nie sposob vytvorenia, chyby tam su ano, len ma dost zaraza pristup, nieje to podla akychsi bohom danych pravidiel ktore uznavate a uz je to zle, to jedine ma stve, nedocenenie, ti to napaningujem a bude to mrte rozmazane, potom ma pochvalis?
ano ten panning chce cvik a potom to mrte rozmazane nebude, je ľahšie to spraviť doma v PP, ja som napísal svoj názor, ostatným to vadiť nemusí, ja som sa nestotožnil s filozofiou, že je dôležitý iba výsledok a nie cesta, som za filozofiu, čo môžeš spraviť pri fotení urob a doma to už len doladiť ak je treba...........nikde som nepísal, že tvoja fotka je nedocenená, iba som napísal, že mňa neohúrila, lebo si to robil doma za stolom a preto by som ja nedal 7, zdôrazňujem "JA"
 
Cypo
2011-11-01 21:37:12
príspevok od: transporti686
ja som napísal, že pre mňa, nevyjadroval som sa veľa k fotke, tak sa vyjadrím teraz. Tvoja práca je fajn, že si tam pridal rozmazanie tiež chápem, no nedostatky sú tam a mna by si touto fotkou ohúril vtedy ak by to bol klasický panning, potom by som ti udelil kľudne sedem, no momentálne si myslím, že táto fotka si 7-7-7 nezaslúži. Tým, ale nechcem povedať, že by si mal dostať trebárs 3-3-3, ja aj tak nerád dávam bodové hodnotenia.
len preto lebo to nieje presne podla metod? je to inou metodou, ktoru ty zjavne neuznavas, niekto to tu uz davnejsie pisal ze dolezity je vysledok, nie sposob vytvorenia, chyby tam su ano, len ma dost zaraza pristup, nieje to podla akychsi bohom danych pravidiel ktore uznavate a uz je to zle, to jedine ma stve, nedocenenie, ti to napaningujem a bude to mrte rozmazane, potom ma pochvalis?
 
transporti686
2011-11-01 16:23:40
príspevok od: Cypo
Ak si pozres hocijaku stranku automobilky, ma podobne spravene fotky, preco? lebo to k fotkam patri, upravy takehoto typu a jedine co neznasam je zakomplexovanych ludi co si myslia ze je najlepsie to co robia oni a to co nerobia respektive nevedia, je nieco co NESMIE byt robene. K fotkam patria upravy, velke ci male, doba je ina, nefotime na film, chcel som to take, ok je to tak, chyby to ma, dakujem za upozornenie, urcite sa vyvarujem, ale co sa tyka toho ze je to fotosop alebo nieje to fosop, to si nechajte dobre? lebo aj keby to cvaknem cez rig, aj tak budem muset fotosopovat kvoli retusi.
ja som napísal, že pre mňa, nevyjadroval som sa veľa k fotke, tak sa vyjadrím teraz. Tvoja práca je fajn, že si tam pridal rozmazanie tiež chápem, no nedostatky sú tam a mna by si touto fotkou ohúril vtedy ak by to bol klasický panning, potom by som ti udelil kľudne sedem, no momentálne si myslím, že táto fotka si 7-7-7 nezaslúži. Tým, ale nechcem povedať, že by si mal dostať trebárs 3-3-3, ja aj tak nerád dávam bodové hodnotenia.
 
mipro
2011-10-30 20:48:25
pekne... paci... a pokial to clovek nestuduje je to aj zaujimave
 
peterlovas
2011-10-30 20:26:14
pekna praca...LHR nedokonceny ale inac paci....
 
Marcel Rebro
2011-10-30 19:12:03
príspevok od: Cypo
Ak si pozres hocijaku stranku automobilky, ma podobne spravene fotky, preco? lebo to k fotkam patri, upravy takehoto typu a jedine co neznasam je zakomplexovanych ludi co si myslia ze je najlepsie to co robia oni a to co nerobia respektive nevedia, je nieco co NESMIE byt robene. K fotkam patria upravy, velke ci male, doba je ina, nefotime na film, chcel som to take, ok je to tak, chyby to ma, dakujem za upozornenie, urcite sa vyvarujem, ale co sa tyka toho ze je to fotosop alebo nieje to fosop, to si nechajte dobre? lebo aj keby to cvaknem cez rig, aj tak budem muset fotosopovat kvoli retusi.
Šišmaríjá ... si si vylial horúcu kávu do rozkroku, či čo? Ja som len vyslovil svoj názor že to je PP. Ale asi máš pravdu - som zakomprexovaný, pretože fotím, komponujem aj exponujem čo sa dá foťákom a na mieste ...

A máš pravdu aj v tom, že doba je iná ... a napriek tomu fotím(e) na film ....

A stránky automobiliek si nepozerám, pretoźe auto mi vyberá môj brat, keď sa mi staré "minie" . Trápia ma menej hmatateľné veci ako autá ... napr. dobré ashi-barai cez dve kolená

A posledné PS : dobé svetlo, veľa zmyslu pre humor, toleranciu a nadhľad ....
 
Cypo
2011-10-30 19:04:16
príspevok od: Marcel Rebro
je
Ak si pozres hocijaku stranku automobilky, ma podobne spravene fotky, preco? lebo to k fotkam patri, upravy takehoto typu a jedine co neznasam je zakomplexovanych ludi co si myslia ze je najlepsie to co robia oni a to co nerobia respektive nevedia, je nieco co NESMIE byt robene. K fotkam patria upravy, velke ci male, doba je ina, nefotime na film, chcel som to take, ok je to tak, chyby to ma, dakujem za upozornenie, urcite sa vyvarujem, ale co sa tyka toho ze je to fotosop alebo nieje to fosop, to si nechajte dobre? lebo aj keby to cvaknem cez rig, aj tak budem muset fotosopovat kvoli retusi.
 
Marcel Rebro
2011-10-30 18:59:09
príspevok od: transporti686
Ak je to rozmazanie v PP, tak pre mňa nechápem, čo tu robia sedmičky v hodnoteniach.
je
 
Koma
ocenenie redakciou 2011-10-30 15:35:00
príspevok od: Cypo
Taky teoretikov ako si ty ti tu nazbieram habadej, skor tvorbu keby si ukazal, nech si viem ohodnotit kvalitu tvojych argumentov
https://www.fotoklubgalanta.sk/ProfileView.aspx?user_id=11
 
Jares
2011-10-30 14:39:41
príspevok od: Cypo
nevypraavaj, skus si prelozit Need for Speed co znamenaa a oznacenie gran turismo je oznacenie auta na fotke potom pochopis ze preco som to nazval tak ako som to nazval, a preco to nieje to co si ty napisal
...uff sorry je to Maserati GT, davno som nedrtil PS a viem co je to v preklade.....tak teda nazov by mal byt ''Gran Turismo need for speed''... iba GT s velkym,,aaa nie naopak .....opytaj sa anglictinara co ti na to povie
 
transporti686
2011-10-30 12:36:16
Ak je to rozmazanie v PP, tak pre mňa nechápem, čo tu robia sedmičky v hodnoteniach.
 
Tomáš Machara
2011-10-30 12:35:18
To prasiatko tesne nad strechou auta nieje zrovna efektne, skor rusive. A ako bolo spomenute, postprocess je hodne nedotiahnuty. Okolite listie je maznute, celkom pekne (au na ten vynechany pas listia v hornej polovici), ale ze to iste listie je v maserati zrkadle ostre, to cloveku bije trosku do oci a nemusi byt ani skuseny fotograf, vsak?!
 
rbr69
2011-10-30 10:37:40
príspevok od: Cypo
Taky teoretikov ako si ty ti tu nazbieram habadej, skor tvorbu keby si ukazal, nech si viem ohodnotit kvalitu tvojych argumentov
z fotenia?
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=228680060529549&set=a.228672463863642.60700.100001626710263&type=3&theater
 
Marcel Rebro
2011-10-30 09:53:37
príspevok od: Cypo
Take iste ti mozem odfotit aj ja, len momentalne niesu pomocky
... nesporim, ked odfotis daj vediet a uvidime ...
 
Cypo
2011-10-30 09:46:14
príspevok od: Marcel Rebro
Cisty PP. Poznam priamo tu na eFoto dvoch pajkov co nieco podobne naozaj fotia - z auta za jazdy (ajsdajv a palec) ...

PS : zvuka a vona ma na fotke trapia najmenej
Take iste ti mozem odfotit aj ja, len momentalne niesu pomocky
 
Marcel Rebro
2011-10-30 09:45:55
príspevok od: Cypo
Taky teoretikov ako si ty ti tu nazbieram habadej, skor tvorbu keby si ukazal, nech si viem ohodnotit kvalitu tvojych argumentov
Sto krat omielana tema - aby som posudil ci je argentinsky stejk chutny a kvalitny, musim ho vediet aj sam pripravit? Alebo staci ze som ich skonzumoval par stoviek?
 
Marcel Rebro
2011-10-30 09:44:30
Cisty PP. Poznam priamo tu na eFoto dvoch pajkov co nieco podobne naozaj fotia - z auta za jazdy (ajsdajv a palec) ...

PS : zvuka a vona ma na fotke trapia najmenej
 
JaroDrobnak
2011-10-30 09:30:53
Zvuk je fakt genialny to suhlasi! Fotka tiez vydarena.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
slavmiro
2011-10-30 08:17:09
príspevok od: Cypo
Taky teoretikov ako si ty ti tu nazbieram habadej, skor tvorbu keby si ukazal, nech si viem ohodnotit kvalitu tvojych argumentov
nebud jesitny, ten popisany nedostatok tam je. Moja fototvorba nie je tajna, prave vcera som publikoval seriu kde je mazec, naturalny.
 
Cypo
2011-10-30 01:41:18
príspevok od: tisotko
chutovecka ako sa patri len sa po nej zaprasilo :-)
Dik moc fesi
 
Cypo
2011-10-30 01:41:02
príspevok od: slavmiro
chlapci, vidite poriadne auto ale slabsie foto, vsetci tu chrlite vysoke znamky, pritom ten mazec je dorabany, na kapote je staticky a to je chyba
Taky teoretikov ako si ty ti tu nazbieram habadej, skor tvorbu keby si ukazal, nech si viem ohodnotit kvalitu tvojych argumentov
 
Cypo
2011-10-30 01:39:51
príspevok od: Jares
husteee.....z vrchu by som nechal viac a zo spodu menej aaa podpis by som zabil na tabulku s ev c. a nazov Need for speed/Grand turismo sa mi nepozdava, su to dve rozdielne hry na hracie konzoly....staci ze auto je huste
nevypraavaj, skus si prelozit Need for Speed co znamenaa a oznacenie gran turismo je oznacenie auta na fotke potom pochopis ze preco som to nazval tak ako som to nazval, a preco to nieje to co si ty napisal
 
slavmiro
2011-10-29 23:07:17
P.S. Ked uz sa retusovalo EC, tak cele prec, lebo biely flak nie je ono.
 
slavmiro
2011-10-29 23:06:01
chlapci, vidite poriadne auto ale slabsie foto, vsetci tu chrlite vysoke znamky, pritom ten mazec je dorabany, na kapote je staticky a to je chyba
 
tisotko
2011-10-29 22:44:35
chutovecka ako sa patri len sa po nej zaprasilo :-)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Jares
2011-10-29 22:25:46
husteee.....z vrchu by som nechal viac a zo spodu menej aaa podpis by som zabil na tabulku s ev c. a nazov Need for speed/Grand turismo sa mi nepozdava, su to dve rozdielne hry na hracie konzoly....staci ze auto je huste
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 5 | Impakt: 7 | Priemer: 6.00
 
Matt83
ocenenie redakciou 2011-10-29 21:33:22
fajn.Zeby 3D vizualizacia ?
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
Gino
2011-10-29 21:19:10
Fajn "auto portrét", príjemné jesenné farby, použitie protisvetla a kus krásneho talianského umenia na mňa pôsobí veľmi dobre. Menej pozitívne vnímam neprirodzeno pôsobiaci náklon, veľké prepálené miesta, či spomínané odlesky.
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 5 | Impakt: 5 | Priemer: 5.00
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2011-10-29 21:14:02
fasa motor, aj foto zaujala svojim nahladom :)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
yoli
2011-10-29 21:06:56
Okolo pravej hmlovky na nárazníku si zabudol motion blur na odlesk lístia
 
Pospo
2011-10-29 21:02:37
Maserati uaa. Pekne.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
bacil2
2011-10-29 21:01:15
prima! :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Seto
2011-10-29 21:00:42
uzasna atmosferou, spracovanim, autom atd...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
kubofoto
2011-10-29 20:53:05
škoda toho prasiatka .... ale tak tu si pekne ukázal, že aj so seťákom sa dá robiť pekná práca :)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Cypo
2011-10-29 20:35:21
príspevok od: DuFFi
velmi vydarene, fotka, aj auto :)
dakujem , urcite, ja som vzdy tvrdil, dobry vyber auta, minimaaalne 70% uspechu
 
DuFFi
2011-10-29 20:33:05
velmi vydarene, fotka, aj auto :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
MirekCek
2011-10-29 20:30:37
Líbí
Napiš mi, něco se Tě chci zeptat
 
 


Technika: Canon EOS 550D,

Objektívy: Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS, Sigma 70-300mm f/4-5.6 DG APO Macro, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon EF 17-40mm f/4L USM,

Príslušenstvo: Manfrotto 055Prob CPL a ND8 filter

Fotoaparát: Canon EOS 550D
Objektív: Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS
Pridané: 2011-10-29 20:22:53
Na kritiku: 2011-10-29 20:23:26
Miesto:Trenčín
Témy: experiment, momentky, technika
Albumy: Automobilové
Jedna z mojich pohyboviek, dnes fotenie :) ak bude uspech tak pridam aj dalsie z photoshootu :) dakujem za pozastavenie ci pripadny komentar

PS: tak super zvuk auta ste este asi ani nepoculi :P