Persōna

Body: 314.67    Videnia: 4273    Páči sa: 0

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
MalcolmGenes
2012-04-16 16:12:44
príspevok od: ajkabajka
velmi pekne ;-)
A ja veľmi ďakujem za pristavenie. PS, pekný avatar.. škoda, že tie šaty nie je vidno lepšie.
 
ajkabajka
ocenenie redakciou 2012-02-22 18:39:01
velmi pekne ;-)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
MalcolmGenes
2012-02-21 15:20:18
príspevok od: PENEM6
GREAT !!!
Ďakujem.
 
milan62
2012-02-21 14:19:23
príspevok od: noske
toto nieje o tom, ci ma byt fotografia naturalna .. myslienka je niekde inde ..upravy su dobra vec a spravna ...ale vsetko ma svoje hranice
nechcel som tým odsudzovať úpravy fotografií, aj ked nie som ich zastánca, dnes je proste taký trend, mal som skôr na mysli iba vytvorenie sekcií, napr. neupravená foto, koláž, grafika...tam by hodnotenie mohlo byť jedoznačnejšie
 
SteveS
ocenenie redakciou 2012-02-21 13:44:18
príspevok od: noske
ja sa snazim nereagovat negativne, ale sem tam mam proste nutkanie k tomu nieco povedat/napisat a neovladnem sa. To uz je ale moj problem.
a toto sa presne stalo hned ako som videl toto ..sice pekne vystihnuty moment, exoticke prostredie a tema ...a znicujuca uprava ... ok vkus ako vkus .. ale HIIII a JUUUU a 7 7 7? to nie

OK, ja tvoj názor plne rešpektujem, veď ako si napísal, globalne s jednym nazorom by bola nuda. Ja mám celkom iný, ale verím že aj u teba je to voči tomu môjmu v poriadku. Nedal som 3x7 ale 677 a za tým si stojím, plne stojím a s touto fotkou nemám vôbec ale vôbec problém. Napriek tomu že mám na webe napozeraných státisíce pekných fotografií a že ma fotenie už baví cca 35rokov. To síce nemá s kvalitou nič spoločné, ale má aspoň o máločo vyššiu váhu ako keby som bol absolútny začiatočník. A veľa k 777 mi nechýbalo. A za svojím 777 si určite asi stojí napr. ako tu pozerám aj Beholder. Toho som videl dať také známky asi len párkrát čo som tu na portáli. A on dáva viacmenej najnižšie známky zo všetkých užívateľov, okolo 4 sú u neho úplne bežné. Proste, je to len o tolerancii, ja už nepotrebujem nikomu pozerať do zadku a je mi jedno kto príde a kto nie pod moju fotku. Teším sa že trošku si pristúpil bližšie ku kompromisu a pochopil, že aj napriek kompromisu názor môžeš mať aký chceš, ale že aj my ostatní sme ľudia a môžeme ho mať tiež. Aj iný názor ako ty, maj sa a veľa pekného svetla prajem.
 
SteveS
ocenenie redakciou 2012-02-21 13:17:43
príspevok od: milan62
Zaujala ma táto diskusia a len tak nesmelo, možno začiatočnícky, si dovolím položiť otázku nebolo by vhodné v rámci ephota založiť sekciu kde by sa pridávali iba čisté, nijakým spôsobom neupravované fotografie? Samozrejme vynára sa druhá otázka či je možné zodpovedne posúdiť či vložená fotografia na hodnotenie v takejto sekcii je naozaj čistá a neupravená
Sú fotoportály kde sú osobitné tématické okruhy a fotografie sa tak delia cca na skupiny kde sú navzájom tým pádom porovnávané naozaj smery ktoré sú príbudzné. Každá taká skupina má aj svojho určeného moderátora ktorýž je pre danú oblasť uznávanýmn a skúseným odborníkom a fotografom (jedno či amatér alebo profík) z okruhu užívateľov a ten na konci mesiaca či týždńa, ani neviem, bez ohľadu na úspešnosť vložených fotografií robí sám svoje výbery za dané obdobie a stručný pokec prečo práve tú ktorú fotpografiu do výberu top popjal. Jeho skúsenosti a výtvarné cítenie sú garancipou že tie výbery naozaj bývajú o čomsi a maju údernú silu, človek sa súpravidla na tých fotkách pokochá a zohľadńujú širokospektrálny prístup k danej téme. je to veľmi dobrá vec a pamätám si svojho času z diskusie s bývalým šéfredaktorom Ephota s Julom Kotusom, v čase ke´d nabiehal nový systém tohto webu a veľa sa o ňom diskutovalo., že čosi také má v pláne aj Ephoto. Julo je už preč a skutek mám pocit viac menej utek ... ja by som bol a hlasoval za delenie tém všetkými desiatimi, dajme tomu aj za jednu odnož "čistá fotografia" ale v nej poviem úprimne nevidím význam. je to vžde u každého len snaha do doby kým je handycapovaný a neovláda postproces. Ale koľko jazykov vieš, toľkokrát si človekom. Koľko vecí okolo PP (postprocesu)) vieš, toľkokrát si fotografom. Umožňuje ti to fotoaparátom maľovať a tvoriť naozaj umelecké diela a učenie všetkého stojí vždy za to, garantujem, nielen vo fotografii. Učím sa stále a čosi celý život a verím že do smrti neprestanem. ešte verím že autorovi tejto fotky ešte nedvíhame krvný tlak lebo sa to už začína odkláňať od debaty ku kopnkrétne tejto foto. Odpravedlňujem sa mu, ale snáď zoberie v úvahu, že som začal s debatou práve kvôli obhajobe tejto jeho fotografie
 
noske
2012-02-21 13:15:48
príspevok od: milan62
Zaujala ma táto diskusia a len tak nesmelo, možno začiatočnícky, si dovolím položiť otázku nebolo by vhodné v rámci ephota založiť sekciu kde by sa pridávali iba čisté, nijakým spôsobom neupravované fotografie? Samozrejme vynára sa druhá otázka či je možné zodpovedne posúdiť či vložená fotografia na hodnotenie v takejto sekcii je naozaj čistá a neupravená
toto nieje o tom, ci ma byt fotografia naturalna .. myslienka je niekde inde ..upravy su dobra vec a spravna ...ale vsetko ma svoje hranice
 
noske
2012-02-21 13:08:06
príspevok od: SteveS
Roman kašli na to, nemyslel som to zle. Aby sme sa pochopili a bol som konkrétnejší, ja som to písal viac menej žartom. Keď sa niekto úzko vyhrańuje, to je v poriadku. No ak to vyžaduje a očakáva aj od iných, to už v poriadku celkom nie je. To ma zvykne pohnúť a reagujem aby som sa snažil vybudiť u danej osoby zamyslenie sa nad tým. Nad toleranciou voči inému názoru, inému pohľadu na svet, inému človeku. Nie sme jediní ani jedineční. Sám píšeš že môžeš mať iný a svoj názor. Áno, môžeš. A (Ale) aj iní môžu.
... ... ...
Písal som to všetko iba v duchu hľadania tolerancie a zamýšľania sa nad fotkou samotnou, jej podstatou a kvalitou, napísaním názoru a rozboru k fotke. Nie k ľuďom a ich názorom na tú fotografiu, oni majú právo vidieť veci aj inak, ved sám dodávaš že v opačnom prípade by to bola nuda.
... ... ...
A slovo "FOTKA" je už v dnešnej modernej dobre veľmi širokospektrálny pojem a nezahŕňa len ten žáner, ktorému sa niekto z nás konkrétne venuje a ktorý ho baví. Píšeš, že digitálna fotka je len súbor na disku? Ja ti oponujem. Tým, že papierová fotka je len súbor chemických prvkov na papieri. Kto má pravdu??? Ja som fotil oveľa dlhšie analógovo ako digitálne. Ale načo na Ephote polemizovať o týchto veciach, zaoberať sa digitálnym či chemickým súborom? Tým či ide o cvak z foťáku alebo o grafiku? Tento portál to nepodporuje. Nemáme tu osobitné tématické vyhodnocovanie a miešajú sa všetky "fotky" dokopy. Síce je to škoda, ale musíme to brať ako pevný a daný fakt.
... ... ...
Aj vkus a charakter užívateľov je aký je. Nemysli si že mne sa každé foto dńa páči a som ním nadšený. Tiež niekedy prevrátim oči ale asi to tí čo v daný deń hodnotili, tak chceli. Bodka. A za bodkou ešte otázka. Ruku na srdce Roman, koľko komentárov a hodnotení si za tú dobu čo si tu registrovaný rozdal a pričinil sa hodnoteniami o to, aby tie fotky čo sa tebe páčia a sú tvoje srdcovky boli a stali sa fotom dńa? Fotom týždňa? A čo nás oprávńuje vyžadovať od iných aby sa rozhodovali poľa nášho gusta?
... ... ...
Ale takí sme už ľudia, (teraz všeobecne a nie o tebe) že si dávame klapky na oči a uznávame len to svoje, meníme meter iný na seba a iní na druhých, nadávame na prácu a vkus iných ale sami pre danú vec a svoje ideály neurobíme nič. Tu neraz kritizujeme viac ľudí ako fotky. Ale portál a jeho podstata sa točí okolo vyžiadanej kritiky fotiek, nie užívateľov. A to mi poríde ľúto a vtedy mi to nedá. Ohradím sa v tom smere aj voči priateľovi, ktorého tvorba ma zaujala a ktorú sem tam sledujem, ako v tomto prípade u teba, sorry. Veď sme sem prišli s tým, že budeme rešpektovať portál taký aký je a ľudí akí sú. Nadávajme a vyčítajme čosi fotkám, či podporujme fotky. Lebo o to každý autor požiadal. Ich pridaním na kritiku. Snáď vyčerpávajúco..., ahoj.
ja sa snazim nereagovat negativne, ale sem tam mam proste nutkanie k tomu nieco povedat/napisat a neovladnem sa. To uz je ale moj problem.
a toto sa presne stalo hned ako som videl toto ..sice pekne vystihnuty moment, exoticke prostredie a tema ...a znicujuca uprava ... ok vkus ako vkus .. ale HIIII a JUUUU a 7 7 7? to nie

 
milan62
2012-02-21 12:33:41
príspevok od: SteveS
Roman kašli na to, nemyslel som to zle. Aby sme sa pochopili a bol som konkrétnejší, ja som to písal viac menej žartom. Keď sa niekto úzko vyhrańuje, to je v poriadku. No ak to vyžaduje a očakáva aj od iných, to už v poriadku celkom nie je. To ma zvykne pohnúť a reagujem aby som sa snažil vybudiť u danej osoby zamyslenie sa nad tým. Nad toleranciou voči inému názoru, inému pohľadu na svet, inému človeku. Nie sme jediní ani jedineční. Sám píšeš že môžeš mať iný a svoj názor. Áno, môžeš. A (Ale) aj iní môžu.
... ... ...
Písal som to všetko iba v duchu hľadania tolerancie a zamýšľania sa nad fotkou samotnou, jej podstatou a kvalitou, napísaním názoru a rozboru k fotke. Nie k ľuďom a ich názorom na tú fotografiu, oni majú právo vidieť veci aj inak, ved sám dodávaš že v opačnom prípade by to bola nuda.
... ... ...
A slovo "FOTKA" je už v dnešnej modernej dobre veľmi širokospektrálny pojem a nezahŕňa len ten žáner, ktorému sa niekto z nás konkrétne venuje a ktorý ho baví. Píšeš, že digitálna fotka je len súbor na disku? Ja ti oponujem. Tým, že papierová fotka je len súbor chemických prvkov na papieri. Kto má pravdu??? Ja som fotil oveľa dlhšie analógovo ako digitálne. Ale načo na Ephote polemizovať o týchto veciach, zaoberať sa digitálnym či chemickým súborom? Tým či ide o cvak z foťáku alebo o grafiku? Tento portál to nepodporuje. Nemáme tu osobitné tématické vyhodnocovanie a miešajú sa všetky "fotky" dokopy. Síce je to škoda, ale musíme to brať ako pevný a daný fakt.
... ... ...
Aj vkus a charakter užívateľov je aký je. Nemysli si že mne sa každé foto dńa páči a som ním nadšený. Tiež niekedy prevrátim oči ale asi to tí čo v daný deń hodnotili, tak chceli. Bodka. A za bodkou ešte otázka. Ruku na srdce Roman, koľko komentárov a hodnotení si za tú dobu čo si tu registrovaný rozdal a pričinil sa hodnoteniami o to, aby tie fotky čo sa tebe páčia a sú tvoje srdcovky boli a stali sa fotom dńa? Fotom týždňa? A čo nás oprávńuje vyžadovať od iných aby sa rozhodovali poľa nášho gusta?
... ... ...
Ale takí sme už ľudia, (teraz všeobecne a nie o tebe) že si dávame klapky na oči a uznávame len to svoje, meníme meter iný na seba a iní na druhých, nadávame na prácu a vkus iných ale sami pre danú vec a svoje ideály neurobíme nič. Tu neraz kritizujeme viac ľudí ako fotky. Ale portál a jeho podstata sa točí okolo vyžiadanej kritiky fotiek, nie užívateľov. A to mi poríde ľúto a vtedy mi to nedá. Ohradím sa v tom smere aj voči priateľovi, ktorého tvorba ma zaujala a ktorú sem tam sledujem, ako v tomto prípade u teba, sorry. Veď sme sem prišli s tým, že budeme rešpektovať portál taký aký je a ľudí akí sú. Nadávajme a vyčítajme čosi fotkám, či podporujme fotky. Lebo o to každý autor požiadal. Ich pridaním na kritiku. Snáď vyčerpávajúco..., ahoj.
Zaujala ma táto diskusia a len tak nesmelo, možno začiatočnícky, si dovolím položiť otázku nebolo by vhodné v rámci ephota založiť sekciu kde by sa pridávali iba čisté, nijakým spôsobom neupravované fotografie? Samozrejme vynára sa druhá otázka či je možné zodpovedne posúdiť či vložená fotografia na hodnotenie v takejto sekcii je naozaj čistá a neupravená
 
PENEM6
2012-02-21 09:21:27
GREAT !!!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
SteveS
ocenenie redakciou 2012-02-21 01:05:34
príspevok od: noske
precital som si to 3x ,ale aj tak som to presne nepochopil... je tam dost veci, ktore som vobec nenapisal a je tam par veci, ktore som napisal trosku inak a v inom vyzname .
kadopadne .. fotografia sa stava fotografiou na papiery ..do vtedy je to subor na disku..obrazok.
nenapisal som ze sa mi nepaci ani jedna fotka dna ..aj ked vela ich nebolo(co samozrejme nic neznamena, pretoze fotka je subjektivna zalezitost a moj vkus je zvlastny) ale kazdopadne som nic take nenapisal a ani nemyslel
to ze tu je par dobrych fotografou som napisal,ale nepochopil som presne co si mi chcel tou castou povedat.
o 1x som ja nepisal .. podla mna aj tam sa to pekne zviezlo

k tejto "fotke" som sa vyjadril len koli tomu, ze ma trapili dve veci.
je to este fotka, alebo uz je to grafika ?
naozaj je toto ta pecka na dnesny den. tyzden ? to tu nemame nic lepsie ?

mysli si co chces ..kazdy mam mat svoj nazor, keby to tak nebolo, bola by to nuda, ale mam ine naroky na fotku a uprimne ..naozaj uprimne ..sam o sebe si myslim, ze som sa fotky este ani nedotkol, takze toto nieje o tom ze by som seba staval do pozicie lepsieho ,alebo spravnejsieho .. je to len o pocite, ze nieco nieje v poriadku
Roman kašli na to, nemyslel som to zle. Aby sme sa pochopili a bol som konkrétnejší, ja som to písal viac menej žartom. Keď sa niekto úzko vyhrańuje, to je v poriadku. No ak to vyžaduje a očakáva aj od iných, to už v poriadku celkom nie je. To ma zvykne pohnúť a reagujem aby som sa snažil vybudiť u danej osoby zamyslenie sa nad tým. Nad toleranciou voči inému názoru, inému pohľadu na svet, inému človeku. Nie sme jediní ani jedineční. Sám píšeš že môžeš mať iný a svoj názor. Áno, môžeš. A (Ale) aj iní môžu.
... ... ...
Písal som to všetko iba v duchu hľadania tolerancie a zamýšľania sa nad fotkou samotnou, jej podstatou a kvalitou, napísaním názoru a rozboru k fotke. Nie k ľuďom a ich názorom na tú fotografiu, oni majú právo vidieť veci aj inak, ved sám dodávaš že v opačnom prípade by to bola nuda.
... ... ...
A slovo "FOTKA" je už v dnešnej modernej dobre veľmi širokospektrálny pojem a nezahŕňa len ten žáner, ktorému sa niekto z nás konkrétne venuje a ktorý ho baví. Píšeš, že digitálna fotka je len súbor na disku? Ja ti oponujem. Tým, že papierová fotka je len súbor chemických prvkov na papieri. Kto má pravdu??? Ja som fotil oveľa dlhšie analógovo ako digitálne. Ale načo na Ephote polemizovať o týchto veciach, zaoberať sa digitálnym či chemickým súborom? Tým či ide o cvak z foťáku alebo o grafiku? Tento portál to nepodporuje. Nemáme tu osobitné tématické vyhodnocovanie a miešajú sa všetky "fotky" dokopy. Síce je to škoda, ale musíme to brať ako pevný a daný fakt.
... ... ...
Aj vkus a charakter užívateľov je aký je. Nemysli si že mne sa každé foto dńa páči a som ním nadšený. Tiež niekedy prevrátim oči ale asi to tí čo v daný deń hodnotili, tak chceli. Bodka. A za bodkou ešte otázka. Ruku na srdce Roman, koľko komentárov a hodnotení si za tú dobu čo si tu registrovaný rozdal a pričinil sa hodnoteniami o to, aby tie fotky čo sa tebe páčia a sú tvoje srdcovky boli a stali sa fotom dńa? Fotom týždňa? A čo nás oprávńuje vyžadovať od iných aby sa rozhodovali poľa nášho gusta?
... ... ...
Ale takí sme už ľudia, (teraz všeobecne a nie o tebe) že si dávame klapky na oči a uznávame len to svoje, meníme meter iný na seba a iní na druhých, nadávame na prácu a vkus iných ale sami pre danú vec a svoje ideály neurobíme nič. Tu neraz kritizujeme viac ľudí ako fotky. Ale portál a jeho podstata sa točí okolo vyžiadanej kritiky fotiek, nie užívateľov. A to mi poríde ľúto a vtedy mi to nedá. Ohradím sa v tom smere aj voči priateľovi, ktorého tvorba ma zaujala a ktorú sem tam sledujem, ako v tomto prípade u teba, sorry. Veď sme sem prišli s tým, že budeme rešpektovať portál taký aký je a ľudí akí sú. Nadávajme a vyčítajme čosi fotkám, či podporujme fotky. Lebo o to každý autor požiadal. Ich pridaním na kritiku. Snáď vyčerpávajúco..., ahoj.
 
MalcolmGenes
2012-02-20 23:30:47
Ďakujem pekne za hodnotenie, od Vás si to cením obzvlášť, páči sa mi Vaša tvorba
 
MalcolmGenes
2012-02-20 23:27:12
príspevok od: Aria Baró
fúúha bolo by to fajn bez tolkej zbytocnej upravy pretoze samotny vyraz a postoj masky je skvely... uprava je uz moc, pride mi to gycoidne a hodnotenia nadhodnotene..
Úpravu som chcel takú, preto ju nevnímam ako zbytočnú, podtrhla dojem, ktorý som chcel vyvolať. Ale vďaka za názor. A áno, možno všetci nadhodnocujú
 
MalcolmGenes
2012-02-20 23:24:31
príspevok od: ingrid44
nádhera, výborná práca. foto je z tohtoročného karnevalu v Benátkach?
Áno, boli sme tam minulú sobotu počasie nič extra, ale užili sme si to i tak super. Testoval som i nový objektív
 
MalcolmGenes
2012-02-20 23:23:58
príspevok od: Andrew87
World’s First Photomontage was made by 'Henry Peach Robinson' in 1858. He did it by combining multiple negatives to form a single image.
musim suhlasit s SteveS


Fotenie ma bavi ale oto viac ma bavi uprava fotiek(ucim sa)


moj nazor je ze fotka by mala vyvolavat emocie alebo nieco vyjadrovat,,,ked pomoze fotomontaz tak preco nie...doba ide dopredu a treba vyuzit tuto moznost....

podla mna je fotka super a dufam ze sa to raz aj ja naucim
Ďakujem za názor. Vlastne neriešim, či niekto má rád photoshop alebo nie zdieľam názor, že treba využívať všetky možné nástroje pre estetický úmysel
Vďaka.
 
MalcolmGenes
2012-02-20 23:22:54
príspevok od: kulkovsky
vynikajúce !! :))
Ďakujem Jackie
 
MalcolmGenes
2012-02-20 23:21:41
príspevok od: tomasBA
vyborna :)
Vďaka!
 
MalcolmGenes
2012-02-20 23:21:18
príspevok od: SteveS
Tou textúrou si vytiahol fotku hodne impactom hore, pozadie vo zyvšných neprekrytých rohoch by fotke značne ubralo na dojme, takto je naopka pozornosť výborne sústredená len na masku. Kvitujem aj použitý odtień textúry, vlkusne si to poriešil ako celok. neviem či by kus nepomohlo ešte vysvetliť vyjasniť oči von z tieńa a možno aj tvár kus jemne vyjasniť, aby spoločne viac vystúpili z masky, ja by som si to vyskúšal. ... Tá "exluzivita" a zapózovanie tiež pomohlo na výsledku a spolupráca modelky vytiahla fotku tiež o level vyššie. Na druhej strane, poznám tam tú situáciu a musím dodať, že tie lepšie masky (modely) ktoré sú na úrovni a ktoré sa tam kvázy "profesionálne" predvádzajú, sa snažia "exluzívne" zapózovať všetkým fotografom a hrajú pritom kvázy mini divadlo póz a výrazov. Je zaujímavé ich pri tom pozorovať, nielen fotiť :-) Oni nevedia odhadnúť kto im urobí lepšiu fotku a reklamu a tak sa postupne venujú v rámci fotenia skoro každému fotografovi osobitne a na všetky strany nahádžu pár póz a povenujú pozornosť. U tých lepších masiek je to normálne. ... Predpokladám že ide o tohtoročnú foto, ktorý deń si tam bol? S tým spoločným SK vlakom? Ja som došiel práve keď ten večer v sob odchádzal. V nedeľu bolo na šťastie lepšie počasie, poobede sa oteplilo a svietilo slnko.
Ahoj,
v prvom rade ďakujem za rozsiahle zhodnotenie, musím povedať, že zdieľam viac menej tvoj názor ohľadom toho čo som ťa videl písať. Súhlasím tie masky boli dokonca dosť zmätené a nevedeli kam skôr pozerať ...no a boli sme tam minulý týždeň v sobotu celý deň, autobusom, od rána do noci a potom späť, takže sme videli len prvý deň. Bolo dosť málo času ale počasie bolo fajn celkom. Občas aj slniečko vyšlo
Ešte raz ďakujem!
 
MalcolmGenes
2012-02-20 23:19:07
príspevok od: beholder
Nevim ci som niekedy videl posobivejsiu fotografiu z podobneho podujatia.......uprava tomu vyrazne prospela
Ďakujem pekne, som rád, že sa páči aj úprava
 
noske
2012-02-20 21:57:41
príspevok od: SteveS
Noske nič v zlom, tvoje fotky sa mi páčia, veď to vieš dobre Mám len pár otázok, chcem si upraviť lexikon, som len amatér a nemám v pojmoch celkom jasno. Teda "Fotka" je len to na papieri? Hm. A kto fotí fotky na papieri je teda asi Papierový fotograf a má Papierový fotoaparát? Do prčic, ako smiešne som sa ešte pred pár rokmi volal a aký som mal smiešny fotoaparát No ale dobre, čo už.
...
A ešte jedna otázka. Že tebe sa teda nepáči vôbec ani jedna jediná fotka týždńa? Z tých všetkých fotiek čo tu na portáli sú? Samozrejme tým pádom ani žiadna fotka mesiaca, lebo tie sú z fotiek týždňov. Hm. Teda dobrý fotograf z tých pár dobrých fotografov čo tu sú, ako píšeš nemá šancu na fotku týždńa? Tým pádom naopak vzaté, tí čo tam nejaké fotky týždńa majú vlastne ani jeden nie sú tým dobrým fotografom. Musím si to prehodnotiť. Dúfal som stále, že pár kolegov tu na ephote dobrými fotografmi sú. Aspoň to o nich tvrdia nejaké média, aj zahraničné, či prestížnejšie európske fotoportály. Ale možno sa mýlia. A ja som napr. naivne veril, že taká porota z európskych foto-odborníkov, čo vyberá z prijatých foto len tie zopár najlepšie na uverejnenie na webe www.1x.com má dobrý vkus a vysoké kritériá, iné ako je vkus tebou spomínanej vätšinovej skupiny užívateľov Ephota a teda že naši fotografi z Ephota čo tam sú úspešní, sú dobrí fotografi. Ale z tvojho komentu vyplýva že veru nie. Musím si v tom urobiť poriadok
precital som si to 3x ,ale aj tak som to presne nepochopil... je tam dost veci, ktore som vobec nenapisal a je tam par veci, ktore som napisal trosku inak a v inom vyzname .
kadopadne .. fotografia sa stava fotografiou na papiery ..do vtedy je to subor na disku..obrazok.
nenapisal som ze sa mi nepaci ani jedna fotka dna ..aj ked vela ich nebolo(co samozrejme nic neznamena, pretoze fotka je subjektivna zalezitost a moj vkus je zvlastny) ale kazdopadne som nic take nenapisal a ani nemyslel
to ze tu je par dobrych fotografou som napisal,ale nepochopil som presne co si mi chcel tou castou povedat.
o 1x som ja nepisal .. podla mna aj tam sa to pekne zviezlo

k tejto "fotke" som sa vyjadril len koli tomu, ze ma trapili dve veci.
je to este fotka, alebo uz je to grafika ?
naozaj je toto ta pecka na dnesny den. tyzden ? to tu nemame nic lepsie ?

mysli si co chces ..kazdy mam mat svoj nazor, keby to tak nebolo, bola by to nuda, ale mam ine naroky na fotku a uprimne ..naozaj uprimne ..sam o sebe si myslim, ze som sa fotky este ani nedotkol, takze toto nieje o tom ze by som seba staval do pozicie lepsieho ,alebo spravnejsieho .. je to len o pocite, ze nieco nieje v poriadku
 
Helen1
2012-02-20 21:15:00
super
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Aria Baró
ocenenie redakciou 2012-02-20 19:34:51
fúúha bolo by to fajn bez tolkej zbytocnej upravy pretoze samotny vyraz a postoj masky je skvely... uprava je uz moc, pride mi to gycoidne a hodnotenia nadhodnotene..
 
StefanB
2012-02-20 19:28:48
Jedna pecka....
 
ingrid44
2012-02-20 19:22:10
nádhera, výborná práca. foto je z tohtoročného karnevalu v Benátkach?
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
SteveS
ocenenie redakciou 2012-02-20 18:54:21
príspevok od: kozakm
No, z fotky toho moc nezbylo, tak těžko něco psát
Jaká jsou přesná pravidla ve foto-výtvarném umění netuším, já jen poznám, co se mi líbí a co ne.
No palec hore za sebakritickú odpoveď. Veru som ani len netušil, že ty si priznáš, že niečo netušíš ;- ))) Zase som zlyhal Alebo možno ani nie?
 
Andrew87
2012-02-20 18:39:36
World’s First Photomontage was made by 'Henry Peach Robinson' in 1858. He did it by combining multiple negatives to form a single image.
musim suhlasit s SteveS


Fotenie ma bavi ale oto viac ma bavi uprava fotiek(ucim sa)


moj nazor je ze fotka by mala vyvolavat emocie alebo nieco vyjadrovat,,,ked pomoze fotomontaz tak preco nie...doba ide dopredu a treba vyuzit tuto moznost....

podla mna je fotka super a dufam ze sa to raz aj ja naucim
 
kulkovsky
2012-02-20 18:38:42
vynikajúce !! :))
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
kozakm
2012-02-20 18:33:07
príspevok od: SteveS
Martin, nežer to tak Kus viac tolerancie by nebolo možno na škodu a možno by sa z nej zišlo viac aj špičkovému odborníkovi ako si ty Máš nejaký názor a to je v poriadku, ten ti neberiem. Len si ho prejavil dehonestujúc iný smer ako máš ty v obľube a nenapísal si čosi konkrétne na fotku a ku fotke, že sa ti ona nepáči. Vysmievaš sa z iného, z konkrétne použitých úprav a z použitia textúry. Ba aj z vkusu užívateľov. A to už nie je bavenie sa o danej fotke ani o tolerancii k iným názorom, veru nie...
...
Na margo viacerých tvojich komentárov mám pár otázok. Fotka čo nemá dynamiku, točiace sa kolesá, cválajúce nohy a nie je paningovaná už ani fotkou nie je? Montáž musí mať presné technické ohraničenie? Aké sú tie presné pravidlá vo foto-výtvarnom umení a cítení a vkuse??? Len technicky dokonalá, presná a ostrá fotografia či montáž je dobrá? Čo atmosféra, emócie, umenie, montáž, koláž, atď? Kedy presne sa treba prestať baviť o úpravách s iným užívateľom a pomyslieť si že nemá technickú úroveń a výtvarný vkus?
...
Asi dosť otázok na zamyslenie, na ktoré by si asi ani pri svojom talente a schopnostiach nevedel odpovedať presne a vymedziť hranice a definície. Parafrázujem to na záver teoretickým prípadom, že mi to pripadá akoby sa Rembrandt vysmieval Picasovi, že aký je fušer, že maľuje ruky a nohy naopak a tam kde nepatria Ale áno, použil som expresívne prirovnanie pre tento prípad diskusie profíka a začiatočníka, ale aj prečo nie ... ?
No, z fotky toho moc nezbylo, tak těžko něco psát
Jaká jsou přesná pravidla ve foto-výtvarném umění netuším, já jen poznám, co se mi líbí a co ne.
 
SteveS
ocenenie redakciou 2012-02-20 18:25:54
príspevok od: noske
fotka tyzdna nerovna sa super fotka ... je to len trafenie sa do vkusu uzivatelov ...
ja osobne by som fotkou nazval len nieco, co je na papiery a superfotkou... s tym pojmom by som bol opatrny.
dokonca aj tu na ephote je par skvelych fotografov, ktory maju kvalitne portfolia. No nemaju najmensiu sancu dostat sa na fotku tyzdna, pretoze vkus uzivatelov je taky aky je a aky sa tu a na inych portaloch pestuje uz par rokov.
Noske nič v zlom, tvoje fotky sa mi páčia, veď to vieš dobre Mám len pár otázok, chcem si upraviť lexikon, som len amatér a nemám v pojmoch celkom jasno. Teda "Fotka" je len to na papieri? Hm. A kto fotí fotky na papieri je teda asi Papierový fotograf a má Papierový fotoaparát? Do prčic, ako smiešne som sa ešte pred pár rokmi volal a aký som mal smiešny fotoaparát No ale dobre, čo už.
...
A ešte jedna otázka. Že tebe sa teda nepáči vôbec ani jedna jediná fotka týždńa? Z tých všetkých fotiek čo tu na portáli sú? Samozrejme tým pádom ani žiadna fotka mesiaca, lebo tie sú z fotiek týždňov. Hm. Teda dobrý fotograf z tých pár dobrých fotografov čo tu sú, ako píšeš nemá šancu na fotku týždńa? Tým pádom naopak vzaté, tí čo tam nejaké fotky týždńa majú vlastne ani jeden nie sú tým dobrým fotografom. Musím si to prehodnotiť. Dúfal som stále, že pár kolegov tu na ephote dobrými fotografmi sú. Aspoň to o nich tvrdia nejaké média, aj zahraničné, či prestížnejšie európske fotoportály. Ale možno sa mýlia. A ja som napr. naivne veril, že taká porota z európskych foto-odborníkov, čo vyberá z prijatých foto len tie zopár najlepšie na uverejnenie na webe www.1x.com má dobrý vkus a vysoké kritériá, iné ako je vkus tebou spomínanej vätšinovej skupiny užívateľov Ephota a teda že naši fotografi z Ephota čo tam sú úspešní, sú dobrí fotografi. Ale z tvojho komentu vyplýva že veru nie. Musím si v tom urobiť poriadok
 
Koma
ocenenie redakciou 2012-02-20 18:12:12
príspevok od: beholder
Nevim ci som niekedy videl posobivejsiu fotografiu z podobneho podujatia.......uprava tomu vyrazne prospela
Aj ten sivastomodrastý odtieň šelikade po okrajoch a v ,,pozadí,, ..k tej fialkovoružovkastej mimoriadne sekne..aspoň myslím.
 
tomasBA
2012-02-20 18:08:28
vyborna :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
SteveS
ocenenie redakciou 2012-02-20 18:06:18
príspevok od: kozakm
jen si říkám, nebýt těch šílených úprav, zda by všichni taky tak pochvalně hýkali...
Martin, nežer to tak Kus viac tolerancie by nebolo možno na škodu a možno by sa z nej zišlo viac aj špičkovému odborníkovi ako si ty Máš nejaký názor a to je v poriadku, ten ti neberiem. Len si ho prejavil dehonestujúc iný smer ako máš ty v obľube a nenapísal si čosi konkrétne na fotku a ku fotke, že sa ti ona nepáči. Vysmievaš sa z iného, z konkrétne použitých úprav a z použitia textúry. Ba aj z vkusu užívateľov. A to už nie je bavenie sa o danej fotke ani o tolerancii k iným názorom, veru nie...
...
Na margo viacerých tvojich komentárov mám pár otázok. Fotka čo nemá dynamiku, točiace sa kolesá, cválajúce nohy a nie je paningovaná už ani fotkou nie je? Montáž musí mať presné technické ohraničenie? Aké sú tie presné pravidlá vo foto-výtvarnom umení a cítení a vkuse??? Len technicky dokonalá, presná a ostrá fotografia či montáž je dobrá? Čo atmosféra, emócie, umenie, montáž, koláž, atď? Kedy presne sa treba prestať baviť o úpravách s iným užívateľom a pomyslieť si že nemá technickú úroveń a výtvarný vkus?
...
Asi dosť otázok na zamyslenie, na ktoré by si asi ani pri svojom talente a schopnostiach nevedel odpovedať presne a vymedziť hranice a definície. Parafrázujem to na záver teoretickým prípadom, že mi to pripadá akoby sa Rembrandt vysmieval Picasovi, že aký je fušer, že maľuje ruky a nohy naopak a tam kde nepatria Ale áno, použil som expresívne prirovnanie pre tento prípad diskusie profíka a začiatočníka, ale aj prečo nie ... ?
 
franto77
2012-02-20 17:30:04
Len tak dalej
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
SteveS
ocenenie redakciou 2012-02-20 17:27:26
Tou textúrou si vytiahol fotku hodne impactom hore, pozadie vo zyvšných neprekrytých rohoch by fotke značne ubralo na dojme, takto je naopka pozornosť výborne sústredená len na masku. Kvitujem aj použitý odtień textúry, vlkusne si to poriešil ako celok. neviem či by kus nepomohlo ešte vysvetliť vyjasniť oči von z tieńa a možno aj tvár kus jemne vyjasniť, aby spoločne viac vystúpili z masky, ja by som si to vyskúšal. ... Tá "exluzivita" a zapózovanie tiež pomohlo na výsledku a spolupráca modelky vytiahla fotku tiež o level vyššie. Na druhej strane, poznám tam tú situáciu a musím dodať, že tie lepšie masky (modely) ktoré sú na úrovni a ktoré sa tam kvázy "profesionálne" predvádzajú, sa snažia "exluzívne" zapózovať všetkým fotografom a hrajú pritom kvázy mini divadlo póz a výrazov. Je zaujímavé ich pri tom pozorovať, nielen fotiť :-) Oni nevedia odhadnúť kto im urobí lepšiu fotku a reklamu a tak sa postupne venujú v rámci fotenia skoro každému fotografovi osobitne a na všetky strany nahádžu pár póz a povenujú pozornosť. U tých lepších masiek je to normálne. ... Predpokladám že ide o tohtoročnú foto, ktorý deń si tam bol? S tým spoločným SK vlakom? Ja som došiel práve keď ten večer v sob odchádzal. V nedeľu bolo na šťastie lepšie počasie, poobede sa oteplilo a svietilo slnko.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
beholder
2012-02-20 16:52:26
Nevim ci som niekedy videl posobivejsiu fotografiu z podobneho podujatia.......uprava tomu vyrazne prospela
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
MalcolmGenes
2012-02-20 15:30:58
príspevok od: Koma
Psst...neboj - nikomu nepoviem, že mi svojím prstovým gestom, svojím druhým ja ..tvárovým tam hore, farebnou skladbou...robíš v oku celkom fajn očný vnem..a inak očúúvaj Ty persóóóna jenna....bola by si dobrá a možno aj fajn ukázala - z venka na spálňových dverách zavesená...
Alebo do detskej strašiť potomkov vďaka
 
MalcolmGenes
2012-02-20 15:29:58
príspevok od: Urgy
B-O-M-B-A tunajšia foto roka
Veľmi ma teší, že ťa fotka takto nadchla, no také ambície rozhodne nemám a cítil by som sa trápne, arogantne a príliš sebavedomo, keby teraz nenapíšem, že na foto roka by mi muselo prestať tiecť fotografické mlieko po brade ..bolo by to nefér voči mnoho skúseným fotografom a zároveň aj táto fotka by sa dala ešte zlepšiť, vyhrať sa s detailami. Veľmi ma však teší, že sa páči a ďakujem za podporu uvidíme aký estetický potenciál komunita v tomto kúsku nájde. Vďaka za pozitívne hodnotenie. M.
 
Koma
ocenenie redakciou 2012-02-20 15:22:45
Psst...neboj - nikomu nepoviem, že mi svojím prstovým gestom, svojím druhým ja ..tvárovým tam hore, farebnou skladbou...robíš v oku celkom fajn očný vnem..a inak očúúvaj Ty persóóóna jenna....bola by si dobrá a možno aj fajn ukázala - z venka na spálňových dverách zavesená...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Urgy
2012-02-20 15:20:54
B-O-M-B-A tunajšia foto roka
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
MalcolmGenes
2012-02-20 15:11:42
príspevok od: Dodo PO
Páči sa mi spracovanie. Krása až mrazí.
Ďakujem za komentár.
 
MalcolmGenes
2012-02-20 15:11:27
príspevok od: soms
Silne vydarená expresívna práca. Tónovanie, farebnosť, línie... je toho viac čo si úpravou dosiahol. Niekde bol komentár či by sme híkali nad foto bez úprav. Možno nie, ale ani nad Pamelou A. bez úprav som tiež nehíkal. :)
Hoci asociácia s Pamelou ma neteší, ale beriem to s humorom vďaka.
 
MalcolmGenes
2012-02-20 15:10:51
príspevok od: soms
Silne vydarená expresívna práca. Tónovanie, farebnosť, línie... je toho viac čo si úpravou dosiahol. Niekde bol komentár či by sme híkali nad foto bez úprav. Možno nie, ale ani nad Pamelou A. bez úprav som tiež nehíkal. :)
Ďakujem, Pamela pobavila
 
soms
2012-02-20 15:06:17
Silne vydarená expresívna práca. Tónovanie, farebnosť, línie... je toho viac čo si úpravou dosiahol. Niekde bol komentár či by sme híkali nad foto bez úprav. Možno nie, ale ani nad Pamelou A. bez úprav som tiež nehíkal. :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Dodo PO
2012-02-20 15:06:00
Páči sa mi spracovanie. Krása až mrazí.
 
MalcolmGenes
2012-02-20 14:56:55
príspevok od: Manicy
perfektne spracovanie, pre mna fotka mesiaca
Veľmi pekne ďakujem za podporu, som rád, že zanechalo pozitívny estetický dojem.
 
MalcolmGenes
2012-02-20 14:56:22
Ďakujem všetkým za hodnotenie, vážim si to a som rád, že ste prevažne s týmto výtvorom spokojní! Takisto, osobitne, ďakujem aj za niekoľko kritických poznámok, námetov a upozornení, ktoré som obdržal.
 
V
2012-02-20 14:32:00
super
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Manicy
2012-02-20 14:10:12
perfektne spracovanie, pre mna fotka mesiaca
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
klempic
2012-02-20 13:01:59
príspevok od: MalcolmGenes
V pôvodnom úmysle mala byť fotka jemná, ladená do vintage, nebolo to zlé, možno by sa to tak niekoľko ľuďom páčilo viac (najmä tým, ktorý veľmi nemajú radi photoshop, či už z takých či onakých dôvodov). No mne prišiel tento pocit expresívnejší, maska mala omnoho silnejší impakt a dostala nádych hororovosti, čo som aj chcel takže v tomto prípade, ako píšeš, sa mi fotka páčila viac takto, po úprave nakoľko aj maliar štetcom môže kresliť niečo čo nieje, ani ja sa nebránim kresliť a spájať fotografiu s kreslením a dotváraním digitálnym štetcom. Posledná vec je ale tá, že mám veľký rešpekt k tým, čo tvoria nádherné, čisté, fotografie (ale aj k takým, od ktorých sa mám čo učiť z hľadiska digitálnej úpravy).
amen! chvala bohu, ze sa tu najde aj triezvy clovek
 
MalcolmGenes
2012-02-20 12:48:51
príspevok od: noske
fotka tyzdna nerovna sa super fotka ... je to len trafenie sa do vkusu uzivatelov ...
ja osobne by som fotkou nazval len nieco, co je na papiery a superfotkou... s tym pojmom by som bol opatrny.
dokonca aj tu na ephote je par skvelych fotografov, ktory maju kvalitne portfolia. No nemaju najmensiu sancu dostat sa na fotku tyzdna, pretoze vkus uzivatelov je taky aky je a aky sa tu a na inych portaloch pestuje uz par rokov.
Súhlasím, že je to o vkuse komunity / poroty .. ktorý daný výtvor hodnotia / komentujú / kritizujú. Mrzí ma tiež niekedy, keď prechádzam fórami, že niektoré diela sú prehliadané, no preto je dobré ísť s výtvormi na viacero portálov a uvidieť, akú kritiku dostane inde. A najlepšie ísť na také (ako napr 1x.com a i.), kde je kritika rozsiahla, konštruktívna. Tam som mal možnosť byť ohodnotený aj ľuďmi z redakcie portálu, o ktorých teda predpokladám, že sú skúsení fotografi. Ephoto sa mi páči a z viacero hľadísk je dobré, aj tu som dostal niekoľko rád a hodnotných komentárov k fotkám, čím ti veľmi pekne ďakujem za ten tvoj vďaka.
 
MalcolmGenes
2012-02-20 12:42:02
príspevok od: klempic
no tak to je jasne... uprava foto je v podstate nieco ako plasticka operacia..niekedy treba vela, niekedy malo..podstatne je aby bol vysledok dobry a ked je fotka pred upravou spatna a vo finale dobra, tak este lepsie, nie?
V pôvodnom úmysle mala byť fotka jemná, ladená do vintage, nebolo to zlé, možno by sa to tak niekoľko ľuďom páčilo viac (najmä tým, ktorý veľmi nemajú radi photoshop, či už z takých či onakých dôvodov). No mne prišiel tento pocit expresívnejší, maska mala omnoho silnejší impakt a dostala nádych hororovosti, čo som aj chcel takže v tomto prípade, ako píšeš, sa mi fotka páčila viac takto, po úprave nakoľko aj maliar štetcom môže kresliť niečo čo nieje, ani ja sa nebránim kresliť a spájať fotografiu s kreslením a dotváraním digitálnym štetcom. Posledná vec je ale tá, že mám veľký rešpekt k tým, čo tvoria nádherné, čisté, fotografie (ale aj k takým, od ktorých sa mám čo učiť z hľadiska digitálnej úpravy).
 
noske
2012-02-20 12:07:48
príspevok od: klempic
a neni to tak, ze v podstate vsetky super fotky su upravene v PS? je tu vidiet malo naturalnych fotiek bez uprav a tie aj tak, bohuzial, malokedy zaujmu..
fotka tyzdna nerovna sa super fotka ... je to len trafenie sa do vkusu uzivatelov ...
ja osobne by som fotkou nazval len nieco, co je na papiery a superfotkou... s tym pojmom by som bol opatrny.
dokonca aj tu na ephote je par skvelych fotografov, ktory maju kvalitne portfolia. No nemaju najmensiu sancu dostat sa na fotku tyzdna, pretoze vkus uzivatelov je taky aky je a aky sa tu a na inych portaloch pestuje uz par rokov.
 
klempic
2012-02-20 12:04:48
príspevok od: kozakm
je úprava a úprava, jestli nevidíš rozdíl, nemáme se o čem bavit
no tak to je jasne... uprava foto je v podstate nieco ako plasticka operacia..niekedy treba vela, niekedy malo..podstatne je aby bol vysledok dobry a ked je fotka pred upravou spatna a vo finale dobra, tak este lepsie, nie?
 
ogl68
2012-02-20 11:13:20
Perfektný obrázok, čo viac dodať...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
kozakm
2012-02-20 11:05:53
príspevok od: klempic
a neni to tak, ze v podstate vsetky super fotky su upravene v PS? je tu vidiet malo naturalnych fotiek bez uprav a tie aj tak, bohuzial, malokedy zaujmu..
je úprava a úprava, jestli nevidíš rozdíl, nemáme se o čem bavit
 
the.saint
2012-02-20 11:05:35
Paráda....skvelé foto
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
trnavsky
2012-02-20 11:05:00
príspevok od: MalcolmGenes
Zdravím,
táto maska je jedna z celej kolekcie niekoľkých a je pravda, že ich dojem má byť zvýraznený úpravami. Tie sú však inherentnou súčasťou výstupu ako celku. Keby to tam nebolo, bolo by to niečo iné a ja som to chcel skúsiť takto Druhá vec je ale aj to, že sa podaril zachytiť moment, póza, ktorá mala potenciál pre takéto úpravy. Ďakujem za zastavenie a za podnet na kritické zamyslenie
"obhájil" si sa excelentne. Aj mne sa tam tie úpravy páčia. Pochvaly sú na mieste. Pripájam sa.
 
MalcolmGenes
2012-02-20 10:41:09
príspevok od: mirosz
Je to take vsemozne pouzitelne, kludne by sa to dalo predat nejakej skupine na booklet CDcka, ale kludne aj ako obraz, potlac tricka, vpodstate na hocico... Skus to nejak predat, mozno vydelas, ako ten co vymyslel tricko so smiley facom
Až tak mi nešlo o biznis, ale vďaka za podporu - určite to nejak zúžitkujem, či už pre seba, ako darček alebo inak. Čo sa týka komerčných možností, v tom sa vôbec nepohybujem a asi sa ešte nejakú dobu ani pohybovať nebudem (a nemám ani know-how kde sa ozvať), zatiaľ to robím na "novice level" pre vlastnú radosť a učenie sa dík.
 
MalcolmGenes
2012-02-20 10:37:11
príspevok od: and_rey
Best !
Ďakujem!
 
mirosz
2012-02-20 10:35:14
príspevok od: MalcolmGenes
Bude z toho obrázok do izby nad televízor,.. možno
Je to take vsemozne pouzitelne, kludne by sa to dalo predat nejakej skupine na booklet CDcka, ale kludne aj ako obraz, potlac tricka, vpodstate na hocico... Skus to nejak predat, mozno vydelas, ako ten co vymyslel tricko so smiley facom
 
and_rey
2012-02-20 10:30:39
Best !
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
MalcolmGenes
2012-02-20 10:20:31
príspevok od: spektrum
pekne urobené, má čaro, tajomnosť masky podčiarknutá gestom
Som veľmi rád, že z toho ide atmosféra aká mala. Vďaka.
 
MalcolmGenes
2012-02-20 10:18:15
príspevok od: mirosz
Moze posluzit ako obal na CD
Pekne to je!
Bude z toho obrázok do izby nad televízor,.. možno
 
MalcolmGenes
2012-02-20 10:17:45
príspevok od: bestia
Krása :) Gratulujem
Ďakujem, som rád, že sa páči
 
MalcolmGenes
2012-02-20 10:17:23
príspevok od: kozakm
jen si říkám, nebýt těch šílených úprav, zda by všichni taky tak pochvalně hýkali...
Zdravím,
táto maska je jedna z celej kolekcie niekoľkých a je pravda, že ich dojem má byť zvýraznený úpravami. Tie sú však inherentnou súčasťou výstupu ako celku. Keby to tam nebolo, bolo by to niečo iné a ja som to chcel skúsiť takto Druhá vec je ale aj to, že sa podaril zachytiť moment, póza, ktorá mala potenciál pre takéto úpravy. Ďakujem za zastavenie a za podnet na kritické zamyslenie
 
pongo
2012-02-20 10:10:55
...perfekt!...
 
MalcolmGenes
2012-02-20 10:09:01
príspevok od: ruiger1
zasluzi si top, velmi dobra obsahovo, komppozicne a uplne super technicky
Ďakujem
 
MalcolmGenes
2012-02-20 10:07:49
príspevok od: klempic
fantaskticke!!! si mal velke stastie, ze chodili cez den po vonku..ja som ich videl v uliciach len vecer a to som fakt moc fotograficky nezvladol ( super, klobuk dole!!!
Pravda, večer to už bolo horšie, D90 veľmi nedovolí ísť hore s ISOm. ďakujem za hodnotenie, nabudúce na takéto príležitosti ale vezmem aj statív a nový blesk, tie masky by v nočnom settingu mohli vyzerať výborne.
 
klempic
2012-02-20 10:05:14
príspevok od: noske
myslim, ze celkom trefny, kedze sa jedna o vycvak, na ktorom si niekto zamakal v PSku ..
o tej kolodiovej texture radsej ani nehovorim
a neni to tak, ze v podstate vsetky super fotky su upravene v PS? je tu vidiet malo naturalnych fotiek bez uprav a tie aj tak, bohuzial, malokedy zaujmu..
 
spektrum
2012-02-20 09:54:29
pekne urobené, má čaro, tajomnosť masky podčiarknutá gestom
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.67
 
robko79
2012-02-20 09:51:01
Špica
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
noske
2012-02-20 09:25:09
príspevok od: klempic
trosku od veci koment v dobe, kde asi vsetky "hykajuce" fotografie su upravene
myslim, ze celkom trefny, kedze sa jedna o vycvak, na ktorom si niekto zamakal v PSku ..
o tej kolodiovej texture radsej ani nehovorim
 
bubu1687
2012-02-20 09:02:29
pekne
 
klempic
2012-02-20 08:49:57
príspevok od: kozakm
jen si říkám, nebýt těch šílených úprav, zda by všichni taky tak pochvalně hýkali...
trosku od veci koment v dobe, kde asi vsetky "hykajuce" fotografie su upravene
 
mirosz
2012-02-20 08:46:33
Moze posluzit ako obal na CD
Pekne to je!
 
bestia
2012-02-20 08:17:49
Krása :) Gratulujem
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
kozakm
2012-02-20 08:14:34
jen si říkám, nebýt těch šílených úprav, zda by všichni taky tak pochvalně hýkali...
 
bonifacko
2012-02-20 06:49:56
Uf, tak teda parada
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
ruiger1
2012-02-19 22:32:12
zasluzi si top, velmi dobra obsahovo, komppozicne a uplne super technicky
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
klempic
2012-02-19 22:15:28
fantaskticke!!! si mal velke stastie, ze chodili cez den po vonku..ja som ich videl v uliciach len vecer a to som fakt moc fotograficky nezvladol ( super, klobuk dole!!!
 
MalcolmGenes
2012-02-19 21:57:43
príspevok od: mrkva
Martin nádhernáááá,mám ju tiež
Áno, táto bola naozaj načančaná som zvedavý na tú tvoju.
 
MalcolmGenes
2012-02-19 21:57:04
príspevok od: andrish
Vyborna praca, krasne farby...ta maska je paradna:-)
Vďaka!
 
mrkva
2012-02-19 21:51:40
Martin nádhernáááá,mám ju tiež
 
MalcolmGenes
2012-02-19 21:48:23
príspevok od: sibu
Vyborne prevedenie. A co viac, fotka ma dokonca pribeh. Niet co vytknut :-)
Ďakujem, teší ma, že zanechala dobrý dojem.
 
andrish
2012-02-19 21:47:36
Vyborna praca, krasne farby...ta maska je paradna:-)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
sibu
2012-02-19 21:40:07
Vyborne prevedenie. A co viac, fotka ma dokonca pribeh. Niet co vytknut :-)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
MalcolmGenes
2012-02-19 20:51:45
príspevok od: niwyiben
jednoducho skvelá, nieto čo dodať :)
Veľmi pekne ďakujem za kladné ohodnotenie, cením si to.
 
niwyiben
2012-02-19 20:23:07
jednoducho skvelá, nieto čo dodať :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
MalcolmGenes
2012-02-19 20:16:01
príspevok od: DEVOTEE
fajn spracovanie, obrazové :)
ďakujem!
 
MalcolmGenes
2012-02-19 20:15:39
príspevok od: Stratený Stano
Tak toto je naozaj taká full carneval...
Vďaka.
 
andrejgrznar
2012-02-19 18:51:11
veľmi fajn :)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-02-19 18:39:32
fajn spracovanie, obrazové :)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2012-02-19 17:57:04
Tak toto je naozaj taká full carneval...
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
hladacvody
2012-02-19 17:05:58
pekne
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
simonross
2012-02-19 16:41:44
pekne
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 5 | Impakt: 6 | Priemer: 5.67
 
Christina
2012-02-19 16:34:30
Veľmi pekné je to, aj strašidelné :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
daniela-4
2012-02-19 15:54:40
príspevok od: MalcolmGenes
Ďakujem to bolo fotené na mostíku malom... pred mnou bolo mnoho fotografov, tak som sa tak vyklonil ponad vodu trošku (resp. skôr ponad kamenný múr na kraji mosta) a slečna/pani maska si to asi všimla a tiež sa tak nahla a ešte k tomu pekne prst dala cez ústa. Mal som z toho veľkú radosť - veľmi potešila
to si mal neskutocne stastie a keby videla tuto fotku neolutovala by bola by nadsena ako my.
 
GeorgeSrnka
2012-02-19 15:34:38
perfekt
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
MalcolmGenes
2012-02-19 15:19:02
príspevok od: peky
úžasná úprava... veľmi pekné...
Ďakujem Ti
 
MalcolmGenes
2012-02-19 15:18:46
príspevok od: milanF
+++
ďakujem.
 
MalcolmGenes
2012-02-19 15:18:36
príspevok od: Tunde
Nádherné, viem si to predstaviť ako mi to vysí na stene v obyvačke....ťahá to až do abstraktu :-D Silná pocitová krásna :-D
Skúsim to zväčšiť, len si nie som istý do akých rozmerov... má to tuším nejak necelých 3000x3000 pixelov.
 
MalcolmGenes
2012-02-19 15:17:40
príspevok od: daniela-4
nadherne...pekna praca,super foto.este aj ta poza na jednicku.:-)
Ďakujem to bolo fotené na mostíku malom... pred mnou bolo mnoho fotografov, tak som sa tak vyklonil ponad vodu trošku (resp. skôr ponad kamenný múr na kraji mosta) a slečna/pani maska si to asi všimla a tiež sa tak nahla a ešte k tomu pekne prst dala cez ústa. Mal som z toho veľkú radosť - veľmi potešila
 
MalcolmGenes
2012-02-19 15:15:50
príspevok od: doll
fajné, má to atmosféru a úžasné farby len tú textúru by som v spodnej časti nepoužila tak výrazne cez fotený objekt
Vďaka za kritickú poznámku, pri spracovaní ďalších na to skúsim myslieť a viac skúšať a ďakujem.
 
MalcolmGenes
2012-02-19 15:15:13
príspevok od: HK
Niet co dodat, perfektna praca. Mysticka a zahadna ako z davnej Transylvanie. Super farby.
Ďakujem pekne za ohodnotenie. Tie masky majú obrovské čaro súhlas.
 
peky
2012-02-19 14:46:25
úžasná úprava... veľmi pekné...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
milanF
2012-02-19 14:25:34
+++
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Tunde
2012-02-19 14:16:36
Nádherné, viem si to predstaviť ako mi to vysí na stene v obyvačke....ťahá to až do abstraktu :-D Silná pocitová krásna :-D
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
daniela-4
2012-02-19 13:50:35
nadherne...pekna praca,super foto.este aj ta poza na jednicku.:-)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
doll
2012-02-19 13:44:48
fajné, má to atmosféru a úžasné farby len tú textúru by som v spodnej časti nepoužila tak výrazne cez fotený objekt
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
HK
2012-02-19 13:41:33
Niet co dodat, perfektna praca. Mysticka a zahadna ako z davnej Transylvanie. Super farby.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
 


Technika: Nikon D90,

Objektívy: Nikkor 18-105mm f/3.5-5.6G ED VR AF-S DX , Nikkor 50mm f/1.8 AI-S, Tamron 17-50mm F/2,8 SP AF XR DiII VC,

Clona: 2.8
Expozícia: 1/320.00 sec
ISO: 200
Fotoaparát: Nikon D90
Objektív: Tamron 17-50mm F/2,8 SP AF XR DiII VC
Ohnisko: 45 mm
Pridané: 2012-02-19 13:24:40
Na kritiku: 2012-02-19 13:25:43
Miesto:Venice
Témy: experiment, portrét, umelecká fotografia
Albumy: Venice
Kareval Benátky.

(Exkluzívne zapózovanie priamo do objektívu v obklopení davom iných fotonadšencov)