dakujem za nazor. Pravdepodobne z toho stvorec nespravis tak aby to nestratilo na putavosti a zaroven sa to nedostalo na tazky minimalizmus. Tym ze je v zadu ine prostredie podla mna umocnis priestor a vobec hlbku ako taku.
Ak mám pocit trochu väčšej hĺbky z ľavej strany, tak ho jednoznačne odruší to, že moje oči stále odbiehajú do pozadia na betónový múrik- odvádzajú pozornosť od hlavného motívu, ktorý tvoria línie a tvary, ktoré samotné sú dostatočne rozčlenené v priestore. Ak je divák nútený skúmať v obraze niečo, čo nie je hlavný objekt- nie je to dobré. - Tento typ záberu je práve o minimalizme: z minima-maximum. - Štvorec nepresadzujem, len mi to tu tak vyšlo. Ja napríklad, by som (už pri fotení) išiel ešte do väčších detailov v dolnej časti.
Vľavo hore je to veľmi rozbité- ruší to pokoj obrazu. Pomohlo by výrazne orezať- preč všetko pozadie mimo listov - vyjde skoro štvorec. A hneď mám kľudný pohľad. Ešte silný odlesk na liste hore, ale to sa dá tolerovať.
dakujem za nazor. Pravdepodobne z toho stvorec nespravis tak aby to nestratilo na putavosti a zaroven sa to nedostalo na tazky minimalizmus. Tym ze je v zadu ine prostredie podla mna umocnis priestor a vobec hlbku ako taku.
Vľavo hore je to veľmi rozbité- ruší to pokoj obrazu. Pomohlo by výrazne orezať- preč všetko pozadie mimo listov - vyjde skoro štvorec. A hneď mám kľudný pohľad. Ešte silný odlesk na liste hore, ale to sa dá tolerovať.
zaregistrujte sa a presvedčte o mnohých z výhod byť členom
Komentáre a hodnotenia
Zoradiť od najstaršíchAk je divák nútený skúmať v obraze niečo, čo nie je hlavný objekt- nie je to dobré.
- Tento typ záberu je práve o minimalizme: z minima-maximum.
- Štvorec nepresadzujem, len mi to tu tak vyšlo.
Ja napríklad, by som (už pri fotení) išiel ešte do väčších detailov v dolnej časti.