Ovečky pri útesoch/3

Body: 119.00    Videnia: 2522    Páči sa: 17

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
deadhardy
2013-01-17 20:36:03
príspevok od: atiart
... dakujem Ťi za odpoveď ... platno: mám rád retro veci, preto fotografujem na film ... skutočne myslíš, že to posune niekoho dakde, ked ju zavadzaš do omylu ? áno stojím za tým , že takéto fotečky tu neptria... ako si spomenul, patria na facebook ... sem by sa mali pridávať kreativné fotografie, aspoň aby mali snahu byť trochu kreativné, a pri tejto fotografii nehnevaj sa, to žial nikde nebadať , preto neje otom čo ani rozoberať ... atelier nemám, len taký domaci , a z daleka nie som profík, ba ani fotografom nesom, len to skúšam, a keďf najdem čas, tak sa tomu venujem ... ale rád vidím dobrú fotografiu, aj rád sa bavím o ne... anui doma, ani v ateliéry nemám žiadnú ovcu ... áno, orez tej fotke kus pomôže, ale asi to je všetko
Nemam pocit, ze chapes co som sa ti snazil naznacit, takze nevidim dovod dalej debatovat. Vsetko dobre.
 
atiart
2013-01-17 20:28:44
príspevok od: deadhardy
V kazdom pripade nemas za co. Tak postupne: to platno moze byt akekolvek unikatne,a le je rok 2013. Fotografia na kritiku, ja tento pojem chapem ako miesto kde fotograf prida fotku a caka ze ho komentare niekam posunu, ako som sa uz vyjadril, chytas sa? Vyjadrenia typu toto tu nepatri a podobne, myslis ze sa to cloveka nedotkne? Myslis, ze to je na mieste? Vsimol som si viacero tvojich arogantnych komentarov. Ty sam seba nazyvas profesionalom, podla vsetkeho mas aj atelier, ale prepac, podstatna cast tvojej prace o tom nesvedci. Neber to prosim tak, ze ta urazam, alebo ze sa ventilujem. Zacinam mat pocit ze ephoto je ista forma facebookoveho lajkovanie fotiek kamaratmi a znamymi. Celym mojim extempore som len chcel docielit to, aby si prisiel na to, ze reagovat na fotografiu na kritiku sa da aj mierne a tak aby si cloveka niekam posunul, kedze ako tvrdis si profesional, tak by si amaterovi mal mat co dat, alebo? Velmi rad by som sa vratil k taraniu. Som sice amater, ale musim sa priznat nie som ani retardovany neveril by si, prepaly a orezane ruky nohy mi nieco hovoria, cize skor nez zacnes znechucovat toto pekne hobby amaterom tak sa pozri na tvoju tvorbu s nadhladom.

Tato fotka sa mi vobec nezda taka strasna ako si ju ty zakopal pod zem, jednoduchy orez by jej pomohol.


... dakujem Ťi za odpoveď ... platno: mám rád retro veci, preto fotografujem na film ... skutočne myslíš, že to posune niekoho dakde, ked ju zavadzaš do omylu ? áno stojím za tým , že takéto fotečky tu neptria... ako si spomenul, patria na facebook ... sem by sa mali pridávať kreativné fotografie, aspoň aby mali snahu byť trochu kreativné, a pri tejto fotografii nehnevaj sa, to žial nikde nebadať , preto neje otom čo ani rozoberať ... atelier nemám, len taký domaci , a z daleka nie som profík, ba ani fotografom nesom, len to skúšam, a keďf najdem čas, tak sa tomu venujem ... ale rád vidím dobrú fotografiu, aj rád sa bavím o ne... anui doma, ani v ateliéry nemám žiadnú ovcu ... áno, orez tej fotke kus pomôže, ale asi to je všetko
 
deadhardy
2013-01-17 19:59:05
príspevok od: atiart
... ahoj . môžeš mi prosím Ťa konkretizovať pri ktorej fotografii v mojej galerke sa Ti chce grcať ? ...ja som Ti nedával žiadné mínusoví reakcie, lebo jednoducho ja na také banalnosti kašlem ... to pozadie je unikátným, je to olejomalba na platne 2,4x1,7m, a šajnu o tom nemaš ako sa s tým dá kreativne pracovať ... ja som tu nemal žiadnú snahyu niekoho uraziť, vyjadril som svoj názor, a za tým pevne stojím je na tebe pokial si ma už napadol zo svojím táraním , aby si ma presvedčil , s nejakou konštrikvnou kritikou že prečo by som mal jásať a tlieskať pod tou fotkou ? alebo k takýmto fotečkám treba napísať, že ne je to na kritiku, ale len a len na pochvalu ... vopred Ti ďakujem ya odpoveď
V kazdom pripade nemas za co. Tak postupne: to platno moze byt akekolvek unikatne,a le je rok 2013. Fotografia na kritiku, ja tento pojem chapem ako miesto kde fotograf prida fotku a caka ze ho komentare niekam posunu, ako som sa uz vyjadril, chytas sa? Vyjadrenia typu toto tu nepatri a podobne, myslis ze sa to cloveka nedotkne? Myslis, ze to je na mieste? Vsimol som si viacero tvojich arogantnych komentarov. Ty sam seba nazyvas profesionalom, podla vsetkeho mas aj atelier, ale prepac, podstatna cast tvojej prace o tom nesvedci. Neber to prosim tak, ze ta urazam, alebo ze sa ventilujem. Zacinam mat pocit ze ephoto je ista forma facebookoveho lajkovanie fotiek kamaratmi a znamymi. Celym mojim extempore som len chcel docielit to, aby si prisiel na to, ze reagovat na fotografiu na kritiku sa da aj mierne a tak aby si cloveka niekam posunul, kedze ako tvrdis si profesional, tak by si amaterovi mal mat co dat, alebo? Velmi rad by som sa vratil k taraniu. Som sice amater, ale musim sa priznat nie som ani retardovany neveril by si, prepaly a orezane ruky nohy mi nieco hovoria, cize skor nez zacnes znechucovat toto pekne hobby amaterom tak sa pozri na tvoju tvorbu s nadhladom.

Tato fotka sa mi vobec nezda taka strasna ako si ju ty zakopal pod zem, jednoduchy orez by jej pomohol.


 
atiart
2013-01-17 19:27:44
príspevok od: deadhardy
Vies, niekedy mam pocit, ze ista skupina ludi sa tu pride odreagovat po blbom dni. Minusove reakcie na komentar mam urcite od isomana a atiarta. Pozrel som si jeho galeriu a chcelo sa mi zvracat. Kedze v roku 2013 niekto v atelieri pouziva tie 30rocne pozadia, ktore mala moja mama na svadbe, tzv street art fotografia ako vrchol prepaleneho nevkusu.Ale spat k teme. Ako vravim, vela ludi sa tu chodi tvarit,odreagovat a doslova sa vyzit v tom ako niekoho "potopi". Velmi so sebou bojujem, aby som si tu nezrusil konto, ale nasiel som si tu zopar ludi, ktorych si vazim, sem tam je tu aj zaujimave citanie... Najvtipnejsie na tom je, ze ti najmudrejsi kritici maju ku kvalitnej fotografii poriadne daleko. Naopak smutne na tom je, ze clovek - amatersky fotograf prida fotku na kritiku z toho dovodu, aby ho komentare niekam posunuli, zialbohu tunajsia mentalita skor znechucuje, ako posuva dalej.
... ahoj . môžeš mi prosím Ťa konkretizovať pri ktorej fotografii v mojej galerke sa Ti chce grcať ? ...ja som Ti nedával žiadné mínusoví reakcie, lebo jednoducho ja na také banalnosti kašlem ... to pozadie je unikátným, je to olejomalba na platne 2,4x1,7m, a šajnu o tom nemaš ako sa s tým dá kreativne pracovať ... ja som tu nemal žiadnú snahyu niekoho uraziť, vyjadril som svoj názor, a za tým pevne stojím je na tebe pokial si ma už napadol zo svojím táraním , aby si ma presvedčil , s nejakou konštrikvnou kritikou že prečo by som mal jásať a tlieskať pod tou fotkou ? alebo k takýmto fotečkám treba napísať, že ne je to na kritiku, ale len a len na pochvalu ... vopred Ti ďakujem ya odpoveď
 
Frola
2013-01-17 07:59:45
príspevok od: NIKA02
Slusnost kaze podakovat sa ..... a robim to stale a pod kazdou fotkou za kazdy koment ..... neviem o akom urazani pises, nikoho som neurazila a som vdacna za kazde zastavco a prave preto DAKUJEM.........
Bože Nika, čti pozorně, já neosočuji Tebe, ale koment Deadhardy, proto co napsal...
 
NIKA02
2013-01-16 21:46:02
príspevok od: Frola
a za co Nika děkuješ Deadhardymu? Že tady pourážel lidí kteří se zastavili při Tvé fotce, obětovali čas a snad i malou radou pomohli? Sto lidí sto názorů...
Slusnost kaze podakovat sa ..... a robim to stale a pod kazdou fotkou za kazdy koment ..... neviem o akom urazani pises, nikoho som neurazila a som vdacna za kazde zastavco a prave preto DAKUJEM.........
 
deadhardy
2013-01-16 20:27:52
príspevok od: Frola
Tvůj koment se mi zdá poněkud divný...když někdo jen kliká a dává body bez komentů, je to divné, ale tady vidím komentů dost a dost a netřeba nikoho urážet ... a když někdo napíše, že cestičku ano, či né, říká svůj názor....
Absolutne s tebou suhlasim. Nemam pocit, zeby som zatial niekoho urazal, tiez som sa snazil vyjadrit nazor. Naopak mam pocit, ze viacero tzv. autorov sa tu snazi zrelaxovat urazanim inych. Ako som spomenul v dalsom komente, myslim, ze ked amater prida fotku nakritiku, rad by sa niekam posunul a nie sa nechal pourazat. Skus si pozriet ich fotogalerie, neviem ci to fotili na lysohlavkach, alebo v deliriu, teda jeden z nich. tato fotka tu nepatri... atd.
 
deadhardy
2013-01-16 20:18:59
príspevok od: atiart
... Nika , nehnevaj sa, ešte na koľko spôsobov chceš pridať ovečky ? ... keby aspoň ten plot tam nebol, tak by som uveril, že sú pri útesoch, ale oni sú za či pred plotom ...tak či onak, čo tou fotografiou chcel básnik povedať ? ... miochodom, k fotografii : zaber tipu -obyčajný cvak - bez náznaku akejkolvek kreativity, na fotoportal to nepatrí ! ... dala si to na kritiku, tak hrdo a zo zdvihnutou hlavou ju prijmi ... ale ber to športovo, ja tomu až tak nerozumiem
a ty nakolko sposobov prepalis Fantomasa?
 
Frola
2013-01-16 20:17:33
príspevok od: NIKA02
Dakujem Ti pekne ...... vies, tu sa nejedna o konkretnu kritiku, preto davam fotky na kritiku, aby mi napisali, ci sa paci, nepaci, preco atd. ...... je to dobre, ze je tato moznost, inac by som ostala cely zivot ako amater a zaciatocnik ...... mne vadi najviac to, ze ak napise niekto nie prave prijemnu kritiku, v tom momente sa to vsetko zmeni a uz kritiku bud nedostavas vobec, alebo len a len negativnu ..... som amater, zaciatocnik, viem, ze robim mnozstvo chyb, ale nepaci sa mi ta davova psychoza, ako som aj Stanovi pisala (on sa nebal hned potom napisat svoj nazor a pohlad na foto) ..... cenim si a vazim kazdy jeden nazor, kazdy jeden kukuc na moju fotku, nejde mi o najviac "paci sa" ..... som kriticka voci sebe, takisto aj ostatnym, a netuzim len a len po chvale (sice to potesi, ale ked mi napisu , kde som robila chybu ....no to ma posuva vpred....
a za co Nika děkuješ Deadhardymu? Že tady pourážel lidí kteří se zastavili při Tvé fotce, obětovali čas a snad i malou radou pomohli? Sto lidí sto názorů...
 
deadhardy
2013-01-16 20:17:28
príspevok od: NIKA02
Dakujem Ti pekne ...... vies, tu sa nejedna o konkretnu kritiku, preto davam fotky na kritiku, aby mi napisali, ci sa paci, nepaci, preco atd. ...... je to dobre, ze je tato moznost, inac by som ostala cely zivot ako amater a zaciatocnik ...... mne vadi najviac to, ze ak napise niekto nie prave prijemnu kritiku, v tom momente sa to vsetko zmeni a uz kritiku bud nedostavas vobec, alebo len a len negativnu ..... som amater, zaciatocnik, viem, ze robim mnozstvo chyb, ale nepaci sa mi ta davova psychoza, ako som aj Stanovi pisala (on sa nebal hned potom napisat svoj nazor a pohlad na foto) ..... cenim si a vazim kazdy jeden nazor, kazdy jeden kukuc na moju fotku, nejde mi o najviac "paci sa" ..... som kriticka voci sebe, takisto aj ostatnym, a netuzim len a len po chvale (sice to potesi, ale ked mi napisu , kde som robila chybu ....no to ma posuva vpred....
Vies, niekedy mam pocit, ze ista skupina ludi sa tu pride odreagovat po blbom dni. Minusove reakcie na komentar mam urcite od isomana a atiarta. Pozrel som si jeho galeriu a chcelo sa mi zvracat. Kedze v roku 2013 niekto v atelieri pouziva tie 30rocne pozadia, ktore mala moja mama na svadbe, tzv street art fotografia ako vrchol prepaleneho nevkusu.Ale spat k teme. Ako vravim, vela ludi sa tu chodi tvarit,odreagovat a doslova sa vyzit v tom ako niekoho "potopi". Velmi so sebou bojujem, aby som si tu nezrusil konto, ale nasiel som si tu zopar ludi, ktorych si vazim, sem tam je tu aj zaujimave citanie... Najvtipnejsie na tom je, ze ti najmudrejsi kritici maju ku kvalitnej fotografii poriadne daleko. Naopak smutne na tom je, ze clovek - amatersky fotograf prida fotku na kritiku z toho dovodu, aby ho komentare niekam posunuli, zialbohu tunajsia mentalita skor znechucuje, ako posuva dalej.
 
Frola
2013-01-16 20:12:41
príspevok od: deadhardy
Celkom fajn, ta vcerajsia ma sice zaujala viac, ale ostatnym asi vadi to, ze maju ovce doma, pripadne v atelieri a nie v krasnej prirode, cize podobne komentare by som bral s rezervou, lebo tu si zopar kuskov mysli, ze su majtri fotografie a v galerii 5 fotiek, pripadne atelier z roku 1992, respektive to "esteticke" vybavenie atelieru
Tvůj koment se mi zdá poněkud divný...když někdo jen kliká a dává body bez komentů, je to divné, ale tady vidím komentů dost a dost a netřeba nikoho urážet ... a když někdo napíše, že cestičku ano, či né, říká svůj názor....
 
NIKA02
2013-01-16 19:24:46
príspevok od: deadhardy
Celkom fajn, ta vcerajsia ma sice zaujala viac, ale ostatnym asi vadi to, ze maju ovce doma, pripadne v atelieri a nie v krasnej prirode, cize podobne komentare by som bral s rezervou, lebo tu si zopar kuskov mysli, ze su majtri fotografie a v galerii 5 fotiek, pripadne atelier z roku 1992, respektive to "esteticke" vybavenie atelieru
Dakujem Ti pekne ...... vies, tu sa nejedna o konkretnu kritiku, preto davam fotky na kritiku, aby mi napisali, ci sa paci, nepaci, preco atd. ...... je to dobre, ze je tato moznost, inac by som ostala cely zivot ako amater a zaciatocnik ...... mne vadi najviac to, ze ak napise niekto nie prave prijemnu kritiku, v tom momente sa to vsetko zmeni a uz kritiku bud nedostavas vobec, alebo len a len negativnu ..... som amater, zaciatocnik, viem, ze robim mnozstvo chyb, ale nepaci sa mi ta davova psychoza, ako som aj Stanovi pisala (on sa nebal hned potom napisat svoj nazor a pohlad na foto) ..... cenim si a vazim kazdy jeden nazor, kazdy jeden kukuc na moju fotku, nejde mi o najviac "paci sa" ..... som kriticka voci sebe, takisto aj ostatnym, a netuzim len a len po chvale (sice to potesi, ale ked mi napisu , kde som robila chybu ....no to ma posuva vpred....
 
deadhardy
2013-01-16 17:59:50
Celkom fajn, ta vcerajsia ma sice zaujala viac, ale ostatnym asi vadi to, ze maju ovce doma, pripadne v atelieri a nie v krasnej prirode, cize podobne komentare by som bral s rezervou, lebo tu si zopar kuskov mysli, ze su majtri fotografie a v galerii 5 fotiek, pripadne atelier z roku 1992, respektive to "esteticke" vybavenie atelieru
 
NIKA02
2013-01-16 14:38:27
príspevok od: stani08
pekne tu cesticku by som bud vobec nedaval alebo podla skutocnych oklonosti sa ju snazil zakomponovat viac ale rozhodnutie by padlo na mieste
Dakujem, ze si sasvojim komentom nezaradil do "stada" cenim si to
 
NIKA02
2013-01-16 11:54:00
príspevok od: stani08
pekne tu cesticku by som bud vobec nedaval alebo podla skutocnych oklonosti sa ju snazil zakomponovat viac ale rozhodnutie by padlo na mieste
je to seria fotiek, pri tejto s tou cestou sa viac urobit nedalo........ chcela som ukazat aj to krasne svetlo v tych kopcoch ...... ako pises, rozhodnutie padlo presne na mieste .....
 
stani08
2013-01-16 11:37:49
pekne tu cesticku by som bud vobec nedaval alebo podla skutocnych oklonosti sa ju snazil zakomponovat viac ale rozhodnutie by padlo na mieste
 
NIKA02
2013-01-16 11:24:36
príspevok od: atiart
... Nika , nehnevaj sa, ešte na koľko spôsobov chceš pridať ovečky ? ... keby aspoň ten plot tam nebol, tak by som uveril, že sú pri útesoch, ale oni sú za či pred plotom ...tak či onak, čo tou fotografiou chcel básnik povedať ? ... miochodom, k fotografii : zaber tipu -obyčajný cvak - bez náznaku akejkolvek kreativity, na fotoportal to nepatrí ! ... dala si to na kritiku, tak hrdo a zo zdvihnutou hlavou ju prijmi ... ale ber to športovo, ja tomu až tak nerozumiem
.... a je to seria fotiek s oveckami pri utesoch, tie zatulane ovecky presli na druhu stranu ......
 
NIKA02
2013-01-16 11:22:36
príspevok od: ISOman
tá urezaná cestička pôsobí dosť rušivo a tá stredová komp. pôsobí trocha nudne, chcelo by to trocha pohrať s kompozíciou. Krjina pekná aj s tým svetlom, najmä to presvitanie slnka cez marčná, ktoré pekne osvetlujeje ten kopeček.
dakujem za postreh ......
 
NIKA02
2013-01-16 11:20:55
príspevok od: atiart
... Nika , nehnevaj sa, ešte na koľko spôsobov chceš pridať ovečky ? ... keby aspoň ten plot tam nebol, tak by som uveril, že sú pri útesoch, ale oni sú za či pred plotom ...tak či onak, čo tou fotografiou chcel básnik povedať ? ... miochodom, k fotografii : zaber tipu -obyčajný cvak - bez náznaku akejkolvek kreativity, na fotoportal to nepatrí ! ... dala si to na kritiku, tak hrdo a zo zdvihnutou hlavou ju prijmi ... ale ber to športovo, ja tomu až tak nerozumiem
... Dakujem Ti Atiart za nahliadnutie, preco by sem nepatrilo ....... hej, ma to myslienku ..... mas pravdu, je tu vela fotiek, ktore na tento portal nepatria, ale stojim si za svoju fotku..... a som na nu hrda, aj ked sa ti to osobne nepaci! Dakujem
 
ISOman
2013-01-16 11:15:57
tá urezaná cestička pôsobí dosť rušivo a tá stredová komp. pôsobí trocha nudne, chcelo by to trocha pohrať s kompozíciou. Krjina pekná aj s tým svetlom, najmä to presvitanie slnka cez marčná, ktoré pekne osvetlujeje ten kopeček.
 
atiart
2013-01-16 11:15:27
... Nika , nehnevaj sa, ešte na koľko spôsobov chceš pridať ovečky ? ... keby aspoň ten plot tam nebol, tak by som uveril, že sú pri útesoch, ale oni sú za či pred plotom ...tak či onak, čo tou fotografiou chcel básnik povedať ? ... miochodom, k fotografii : zaber tipu -obyčajný cvak - bez náznaku akejkolvek kreativity, na fotoportal to nepatrí ! ... dala si to na kritiku, tak hrdo a zo zdvihnutou hlavou ju prijmi ... ale ber to športovo, ja tomu až tak nerozumiem
 
 


Technika: Nikon D7200,

Objektívy: Nikkor 18-140 mm f/3.5-5.6G ED VR,

Fotoaparát: Nikon D90
Pridané: 2013-01-16 10:25:18
Na kritiku: 2013-01-16 10:26:24
Miesto:Glengarriff
Témy: krajina, zvieratá / wildlife
Albumy: Zahraničie - Irsko
Tretia ovečka /zároven predposledna zo série/ zajtra moja posledná ovečka da bodečku za ovečkovou sériou .....

Pekný večer :)