Yodan Mawashi Geri

Body: 68.67    Videnia: 5775    Páči sa: 0

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
mrazik1
2009-06-16 08:38:30
super
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Martin Brojo
ocenenie redakciou 2009-03-17 08:41:37
skryte? hmm, je to možné. ale určite to dám aj na hlavnú stránku, už čoskoro. dávali sme nový informačný systém. teraz sa stačí do neho prihlasiť (nie viac ako 3 min.), vybrať o aké informácie máš záujem a pri pridaní novej akcie, resp. pri zmene jej propozícii ti príde informačný e-mail, kde je v krátkosti popis akcie aj s linkom. tiež sa dá požiadať o možnosť pridávania akcií (nerobíme s tým problém).
 
Marcel Rebro
2009-03-17 08:02:54
príspevok od: Martin Brojo
Takeiči, Takeji - to je jedno, aj tak je to len fonetický preklad. Býva stále v Rakúsku kúsok od Linzu. Ak by si mal náhodou čas a záujem je v PB 16.-17.05.2009.
mate to na webe dost dobre skryte ;-)
dik za info, ak budeme mat volno prideme
 
sunajn
2009-03-17 01:47:41
príspevok od: Martin Brojo
Takeiči, Takeji - to je jedno, aj tak je to len fonetický preklad. Býva stále v Rakúsku kúsok od Linzu. Ak by si mal náhodou čas a záujem je v PB 16.-17.05.2009.
Čas je môj nepriateľ. Dík.
 
Martin Brojo
ocenenie redakciou 2009-03-16 13:37:18
Takeiči, Takeji - to je jedno, aj tak je to len fonetický preklad. Býva stále v Rakúsku kúsok od Linzu. Ak by si mal náhodou čas a záujem je v PB 16.-17.05.2009.
 
Martin Brojo
ocenenie redakciou 2009-03-16 13:35:01
Trochu komplikované, stačí vstúpiť s gjaku cuki na chudan. :-)
Ale foto sa mi páči.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
sunajn
2009-02-02 20:25:40
príspevok od: Marcel Rebro
Ak ju chces vidiet nazivo staci sa prihlasit na seminar s Takeji Ogawom (9. dan). Konaju sa cca 2 krat do roka v PB a okoli. Mam ho a jeho sanchin aj na videu.
Hej, myslím, že sa rozpamätávam, že on ju cvičí... A nevola sa on Takeiči (Takeichi) Ogawa náhodou? Ešte stále býva vo Viedni?
Naživo by bolo fasa, ale, nedá sa, bohužiaľ :)
 
Marcel Rebro
2009-02-02 08:12:16
Ak ju chces vidiet nazivo staci sa prihlasit na seminar s Takeji Ogawom (9. dan). Konaju sa cca 2 krat do roka v PB a okoli. Mam ho a jeho sanchin aj na videu.
 
sunajn
2009-02-02 00:55:13
príspevok od: Marcel Rebro
z utocnych technik (podla poradia pouzitia) : gyaku-cuki, mawashi-geri, ura-mawashi-geri, oi-cuki, kizami-cuki, mae-geri, yoko-geri
obranne techniky : usiro-suri-ashi a ukemi (skratka utec alebo sa uhni), diae (udri prvy) a potom kombinacie vsetkeho mozneho len aby si vychylil superov utok

je to dost aj o sponzoroch a peniazoch. a preto karate (aj kata) musi byt divacky zaujimave.

kedysi : dve kola, v kazdom si dostal body, ktosi to spocital a vyhlasili sa vysledky. divak ani nevedel o co ide, len ze mlatia do prazdna a na koniec vyhlasia vitazov. a logicky kazdy potreboval mat namaknute dve kata

dnes : KO system (pavuk). rozhodcovia (4 a 6) v kazdom zapase urcia vitaza. z vitazov dvoch vetiev pavuka su finalisti. vsetci, ktorych vyradili finalisti (jedno v ktorom kole) idu do repasaze o 3 miesto (alebo 3 miesta na velkych turnajoch). sutaz ma dynamiku, kata sa vyberaju podla toho koho mas proti sebe v pavuku a hlavne - dobry bojovnik musi mat v repertoari aspon 5 kata - a to by sme uz len s go-ju-ryu nevystacili (teda myslim sutazitelne kata a nie ´dychacky´ typu sancin)
sancin vraj majstri cvicili holí s knihou v zadku :) Raz som ju videl cvičiť na súťaži.
Mimochodom, za mojich čias súťažiaci nemohol cvičiť vyššiu katu, než aký mal pás. Ale staré dobré časy sú už asi tie tam...:)
 
Marcel Rebro
2009-02-02 00:02:31
a este som zabudol. v kumite, klasicke kryty ala ´muajthai´ a klince a mozes supera zhodit rukami na zem rukami ;-((
 
Marcel Rebro
2009-02-02 00:00:31
z utocnych technik (podla poradia pouzitia) : gyaku-cuki, mawashi-geri, ura-mawashi-geri, oi-cuki, kizami-cuki, mae-geri, yoko-geri
obranne techniky : usiro-suri-ashi a ukemi (skratka utec alebo sa uhni), diae (udri prvy) a potom kombinacie vsetkeho mozneho len aby si vychylil superov utok

je to dost aj o sponzoroch a peniazoch. a preto karate (aj kata) musi byt divacky zaujimave.

kedysi : dve kola, v kazdom si dostal body, ktosi to spocital a vyhlasili sa vysledky. divak ani nevedel o co ide, len ze mlatia do prazdna a na koniec vyhlasia vitazov. a logicky kazdy potreboval mat namaknute dve kata

dnes : KO system (pavuk). rozhodcovia (4 a 6) v kazdom zapase urcia vitaza. z vitazov dvoch vetiev pavuka su finalisti. vsetci, ktorych vyradili finalisti (jedno v ktorom kole) idu do repasaze o 3 miesto (alebo 3 miesta na velkych turnajoch). sutaz ma dynamiku, kata sa vyberaju podla toho koho mas proti sebe v pavuku a hlavne - dobry bojovnik musi mat v repertoari aspon 5 kata - a to by sme uz len s go-ju-ryu nevystacili (teda myslim sutazitelne kata a nie ´dychacky´ typu sancin)
 
sunajn
2009-02-01 23:35:09
príspevok od: Marcel Rebro
No ak si studoval Novaka (a Spicku), tak vies ze to o com hovoris je kvazisignalna sebaobrana - reagujes na utok co nastal a to je spravidla neskoro. Vyssi level je multisignalna sebaobrana, ked reagujes na to co nastane - reagujes skor ako protivnik zautoci. No a zmieneni pani vyucovali tzv. monozignalnu sebaobranu, ked reagujes na to co nenastane. Teda aspon tak nam to vysvetlovali na seminaroch Spicku a Novaka za mojich cias ;-)

A vobec - ´reagovat na kazdu znamu techniku´ je nemozne. Takuto ´vysadu´ malo len sovietske Sambo, ktore sa pysilo 2000 technikami. Reagovat mozes len na kategoriu techniky ...

Ale v jednej veci mas pravdu. Karate sa zmenilo. Ziaci sa ucia majstrovske kata, aby zabodovali na sutaziach. V go-ju-ryu sa vyucuju shito-ryu, shotokan, wado-ryu kata, pretoze su lepsie hodnotene. Ale cely svet sa zmenil. Za tvojich (a mojich) cias sme vedeli co je to vyvojka a ustalovac ... ;-)
Vidím, že si doma. :) My sme žiadné semináre neabsolvovali. Samizdat! Áno, spomínam si, multisignálna sebeobrana, tiež pravdepodobnosť všedného dňa a iné. Áno, preberali sa v zošitoch (samizdat) všetky tie úvahy a všeliaké výpočty. Ale hlavne sme robili denne seikeny kvôli ´prestavbe´ kosti a pripravovali ruku na tvrdý úder. A ten by mal zlikvidovať aj útok ktorý už nastal, či nie.?
Sambo ešte funguje, mimochodom. Ale nemusíš poznať všetky techniky aby si sa vedel brániť, alebo útočiť. Vidno to jasne na zápasoch. V telocvični žiaci nacvičujú techniky od výmyslu sveta, jak obranné, tak útočné a prídu na súťaž a paf! Dve, tri techniky a dosť. Videl si niekedy v zápase napr: uchi uke (alebo ako sa to píše)? Soto uke, age uke, sem tam, a úhyby.

Ako píšeš, čo sa dnes cvičí, tak to sa Gogen Jamaguchi v hrobe obracia. :)
 
Marcel Rebro
2009-02-01 21:58:42
No ak si studoval Novaka (a Spicku), tak vies ze to o com hovoris je kvazisignalna sebaobrana - reagujes na utok co nastal a to je spravidla neskoro. Vyssi level je multisignalna sebaobrana, ked reagujes na to co nastane - reagujes skor ako protivnik zautoci. No a zmieneni pani vyucovali tzv. monozignalnu sebaobranu, ked reagujes na to co nenastane. Teda aspon tak nam to vysvetlovali na seminaroch Spicku a Novaka za mojich cias ;-)

A vobec - ´reagovat na kazdu znamu techniku´ je nemozne. Takuto ´vysadu´ malo len sovietske Sambo, ktore sa pysilo 2000 technikami. Reagovat mozes len na kategoriu techniky ...

Ale v jednej veci mas pravdu. Karate sa zmenilo. Ziaci sa ucia majstrovske kata, aby zabodovali na sutaziach. V go-ju-ryu sa vyucuju shito-ryu, shotokan, wado-ryu kata, pretoze su lepsie hodnotene. Ale cely svet sa zmenil. Za tvojich (a mojich) cias sme vedeli co je to vyvojka a ustalovac ... ;-)
 
sunajn
2009-02-01 21:30:34
príspevok od: Marcel Rebro
za tvojich cias ste asi boli rychlejsi, alebo pozeras prilis vela akcnych filmov ;-)
tebou popisana kontra-kombinacia je sice mozna, ale asi tazko realizovatelna v realnom zapase ... ale premyslena je dobre, skusim ju navrhnut zaradit do treningoveho programu. dik za zaujem ...
Checheche! Za mojích čias sa ženy priblížili ku kumite iba ak v súborných cvičeniach Kata. Za mojích čias, sme cvičili ešte KARATE a nie spartakiádne cvičenia ako dnes. Za mojích čias, sme cvičili tak, ako sa má cvičiť každé bojové umenie. A to, akcia - reakcia! To znamená, na každú známu techniku sa doslova ´nadrel´ protiútok a ak sa zo súperovej strany niečo, čo i len podobalo náznakom, tak prišla reakcia. A ver, že to nie len vyzeralo ako v akčnom filme, ale bolo to krajšie a hlavne - účinné!
Za mojich čias sme neposkakovali v kumite ako pajáci (tada, poskakovali ale nie v našom oddiele!), ale stali sme pevne na zemi a súpera si pripúšťali za účelom nášho útoku. Jojóóó. Za mojich čias sme študovali Tvrdý úder od Jindřicha Nováka. Ak Ti to niečo hovorí...:)) Za mojích čias...
 
Marcel Rebro
2009-02-01 19:12:07
za tvojich cias ste asi boli rychlejsi, alebo pozeras prilis vela akcnych filmov ;-)
tebou popisana kontra-kombinacia je sice mozna, ale asi tazko realizovatelna v realnom zapase ... ale premyslena je dobre, skusim ju navrhnut zaradit do treningoveho programu. dik za zaujem ...
 
sunajn
2009-02-01 19:01:58
príspevok od: Marcel Rebro
sunajn: tie opasky nie su oznacenim technickych stupnov. Su to sutazne opasky (aka a ao) na rozlisenie bojovnikov. Inac obe kocky maju 2 kyu (hnedy opasok).
Aha, vďaka za ozrejmenie. Za mojích čias sa používalo iba AKA a SHIRO.
A čo povieš nato ako som popísal, ako sa mala brániť AO?
Mimochodom, hnedý opasok má aj 1. kyu, nie?
PS: Ak odpovedáš, tak cez reagovať, nech sa to ku mne dostane skôr. Nie až po 2 mesiacoch. :)
 
Marcel Rebro
2008-12-01 06:07:17
sunajn: tie opasky nie su oznacenim technickych stupnov. Su to sutazne opasky (aka a ao) na rozlisenie bojovnikov. Inac obe kocky maju 2 kyu (hnedy opasok).
 
sunajn
2008-12-01 02:34:32
Aka nokachi Ypon! Tá s 3 kyu mala zrobiť age uke a hashi barai a po páde 5 kyu gyuaku cuki na dzodan alebo kancuku geri a má ypon ona! Cheche. Neviem ako sa to píše.:)
PS: Neviem či 3 kyu kričí kiai, alebo jáj?
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
meetU
2008-11-30 22:05:09
auch.... :)
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 5 | Impakt: 7 | Priemer: 5.67
 
adamk
2008-11-30 21:09:46
brutalne Nikity v akcii :-)
super momentka!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
dramatiq
2008-11-30 19:03:01
babenky a takto sa nicit? to radsej mohli ist na modeling :D
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 5 | Impakt: 6 | Priemer: 5.67
 
Slavo Jancisin
2008-11-30 18:49:12
dobrá akčná ipakt 7+ a TK mi tu nevadí
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 5 | Impakt: 7 | Priemer: 5.67
 
Marcel Rebro
2008-11-30 16:54:08
Ten ´ujo´ je rozhodca, zial nepodarilo sa mi ho odplasit ;-)
Viem ze TK je poslabsia, hala, mizerne osvetlenie, biele, rychlo sa pohybujuce objekty ...
 
Ronn
2008-11-30 15:47:01
fotka nie je dokonala ale mna velmi zaujala a impakt urcite za 7, skoda ze kompo trochu rusi ten ujo v pozadi...
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.00
 
janot
2008-11-30 15:42:16
Pekný moment
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
misko
2008-11-30 07:44:44
auuu to muselo boliet
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
 
Clona: 2,8
Expozícia: 1/500 sec
ISO: 1600
Fotoaparát: Nikon D300
Pridané: 2008-11-30 07:36:35
Na kritiku: 2008-11-30 07:36:35
Miesto:KachiKan Cup Nitra
Témy: deti, momentky, šport
Albumy: Karate
Kumite staršie žiačky (12-13 r.) na KachiKan Cup 2008 v Nitre.