tato je zlozena z dvoch jednej ostrej a jednej pohnutej, len z ruky, obvykle v rezime makke svetlko, alebo zavoj ale podla toho, ako to chcem zvyraznit aj ine režimy, ani nie je podstatne, aby boli uplne rovnake, male odchylky v zabere niekedy ozvlastnia scenu, dopasovat niektore detaily sa da v lubovolnej transformacii, tu nie je nič domalovavane... ponyt treba nerovnomerne, aby sa naexponovali bud na zaciatku alebo na konci vyraznejsie detaily, ktre sú sprevadzane svetelnymi stopami. To dava potom taku impresiu
Fuuuha, dakujem za vysvetlenie. Myslel som si, ze sa to robi ovela jednoduchsie .
Clovece, parada . Ak sa mozem opytat, ako to robis? Mam sice svoju teoriu, ale radsej sa opytam, nech nepoviem nejaku blbost .
tato je zlozena z dvoch jednej ostrej a jednej pohnutej, len z ruky, obvykle v rezime makke svetlko, alebo zavoj ale podla toho, ako to chcem zvyraznit aj ine režimy, ani nie je podstatne, aby boli uplne rovnake, male odchylky v zabere niekedy ozvlastnia scenu, dopasovat niektore detaily sa da v lubovolnej transformacii, tu nie je nič domalovavane... ponyt treba nerovnomerne, aby sa naexponovali bud na zaciatku alebo na konci vyraznejsie detaily, ktre sú sprevadzane svetelnymi stopami. To dava potom taku impresiu
zaregistrujte sa a presvedčte o mnohých z výhod byť členom
Komentáre a hodnotenia
Zoradiť od najstarších