treba byt optimista natrafis, a mozno hned dalsi tyzden zatial budes mat krasnu spomienku pri pohlade na tuto a neskor pride aj vytlacok, co bude zdobit stenu.. drzim palec PS: na dlhe ohnisko s dlhym casom, to je vzdy boj, aj ked je vonku bezvetrie a ktomu crop senzor ho este predlzi..
ako navrhoval SteveS cvaknut 2x je tiez robota..aspon pre mna. Vsimol som si, ze fotky s Big stopperom su mierne ine, akoby mali jemne inu perspektivu, nesedia okraje hor, horizontu ako rovnaka fotka bez neho..viac krat testovane..pri spajani cez masky to potom nesedi
ano rozumne si to opisal, je to mierne inde... zistis iba ak v reale spajas viacero expozicii, t.j. dlhocasovky a normalne bezfiltrove snimky. Z pohladu fyziky by nato mozno mal niekto skusenejsi aj relavantnejsiu odpoved ako ja . Takze sa budeme spoliehať na tvoju optimalisticku prepoved. dik za koment
tak to ano, v ten den bola vsade hmla... az na chvilku sa tam hore ukazali tatry a bolo malo casu.. skoda no cas nevratim spat, jedine ze to prefotim ale natrafit na taketo podmienky je tak sanca 1:1000
treba byt optimista natrafis, a mozno hned dalsi tyzden zatial budes mat krasnu spomienku pri pohlade na tuto a neskor pride aj vytlacok, co bude zdobit stenu.. drzim palec PS: na dlhe ohnisko s dlhym casom, to je vzdy boj, aj ked je vonku bezvetrie a ktomu crop senzor ho este predlzi..
ako navrhoval SteveS cvaknut 2x je tiez robota..aspon pre mna. Vsimol som si, ze fotky s Big stopperom su mierne ine, akoby mali jemne inu perspektivu, nesedia okraje hor, horizontu ako rovnaka fotka bez neho..viac krat testovane..pri spajani cez masky to potom nesedi
tak to ano, v ten den bola vsade hmla... az na chvilku sa tam hore ukazali tatry a bolo malo casu.. skoda no cas nevratim spat, jedine ze to prefotim ale natrafit na taketo podmienky je tak sanca 1:1000
treba byt optimista natrafis, a mozno hned dalsi tyzden zatial budes mat krasnu spomienku pri pohlade na tuto a neskor pride aj vytlacok, co bude zdobit stenu.. drzim palec PS: na dlhe ohnisko s dlhym casom, to je vzdy boj, aj ked je vonku bezvetrie a ktomu crop senzor ho este predlzi..
ako navrhoval SteveS cvaknut 2x je tiez robota..aspon pre mna. Vsimol som si, ze fotky s Big stopperom su mierne ine, akoby mali jemne inu perspektivu, nesedia okraje hor, horizontu ako rovnaka fotka bez neho..viac krat testovane..pri spajani cez masky to potom nesedi
čo sa týka impaktu a podmienok, tak super...a mám taký istý hardvér a ja by som pri vetre a ešte na dlhý čas do takéhoto ani nemal odvahu ísť, takže chválihodné, šiel si s kožou na trh
ako uz bolo pisane, ostre kopce a je to uplne super ... aj keby som mal pouzit nejaky vetrolam, ak nefukalo rovno do objektivu, podmienky za to stali, takto taky krasny zaber skonci naozaj maximalne tu ...
tak to ano, v ten den bola vsade hmla... az na chvilku sa tam hore ukazali tatry a bolo malo casu.. skoda no cas nevratim spat, jedine ze to prefotim ale natrafit na taketo podmienky je tak sanca 1:1000
ako uz bolo pisane, ostre kopce a je to uplne super ... aj keby som mal pouzit nejaky vetrolam, ak nefukalo rovno do objektivu, podmienky za to stali, takto taky krasny zaber skonci naozaj maximalne tu ...
pekná výtvarná vecička a dávam like, ale mám aj výhradu ... . že nezvyknem bazírovať na kľúčovej ostrosti a mám rád aj úplne neostré veci (ak ide o emocionálne a snové motívy) no v tomto prípade ide o krajinu a tu mi nejako tá ostrosť u končiarov chýba ... je mi jasné že asi na zoom a dlhý čas čo rozochveje objektív aj keby bol prizvárany, ale ty grafik dušom aj srdcom si možno mohol docvaknúť aj ostrú verziu na krátky čas kvôli zachovaniu ich ostrosti ... no to len ako pripomienka, neraz somn ohľadom na okolnosti sám šlendrián a už nemám chuť ani času na čosi navyše. No v každom prípade, šlo by to myslím aj trošku lepšie
pozriem sa nato dnes vecer, ale tusim mi tam už nebude bavit farba, mam aj ostru verziu ale to by bola už polovična montáž... sice priznať ju nemusim Vdaka za kritiku, urcite si ju uvedomujem a siel som snou vonku, umna vyhrala impaktova stranka, preto sla na kritiku a cakal som taketo reakcie.
neberem to važne pohoda, len som chcel suhlasit, jasne ze to neje po TK stranke tip top, to by som ale chcel , snimok by bol o triedu vysssie.. takto staci tak akurat na webovu prezentaciu, v tlači by to nebolo ono.
Som rád že to berieš takto, ja už som taký, niekedy si neodpustím takéto poznámky a riešim takéto veci väčšinou pri skúsených fotografoch, veď aj vo svojom profile píšem že chvála je pekná vec, ale iba kritika posúva ďalej
pekná výtvarná vecička a dávam like, ale mám aj výhradu ... . že nezvyknem bazírovať na kľúčovej ostrosti a mám rád aj úplne neostré veci (ak ide o emocionálne a snové motívy) no v tomto prípade ide o krajinu a tu mi nejako tá ostrosť u končiarov chýba ... je mi jasné že asi na zoom a dlhý čas čo rozochveje objektív aj keby bol prizvárany, ale ty grafik dušom aj srdcom si možno mohol docvaknúť aj ostrú verziu na krátky čas kvôli zachovaniu ich ostrosti ... no to len ako pripomienka, neraz somn ohľadom na okolnosti sám šlendrián a už nemám chuť ani času na čosi navyše. No v každom prípade, šlo by to myslím aj trošku lepšie
Ahoj, neber si to tak, veď som nepísal že sa mi to nepáči a tej neostrosti je pri takom čase a ohnisku vo vetre naozaj ťažko zabrániť, tých 67 sekúnd som si ani nevšimol
neberem to važne pohoda, len som chcel suhlasit, jasne ze to neje po TK stranke tip top, to by som ale chcel , snimok by bol o triedu vysssie.. takto staci tak akurat na webovu prezentaciu, v tlači by to nebolo ono.
neostrost sposobila pohybujuca sa hmla, fukalo a si prdstav 67 sec na 200 mm nemam zatial taký sttaiv ktorým by ani stotinu milimetra nepohlo. Alchymistickým krajinarom bude vždy daco vadit (nesom konkretny aby som nikoho neurazil, božemoj)
Ahoj, neber si to tak, veď som nepísal že sa mi to nepáči a tej neostrosti je pri takom čase a ohnisku vo vetre naozaj ťažko zabrániť, tých 67 sekúnd som si ani nevšimol
Fajnový pohľad, ale zdá sa mi to neostré a až príliš zašumené.
Ja tam šum nevidím a obrazová neostrosť k tomu ála fog vyjadreniu, mi nejak pasuje. Formát som dlhšie vstrebával ale pri veľkom zobrazení aj s monotónnejšou spodnou časťou má svoj vyjadrovací atribút.
Fajnový pohľad, ale zdá sa mi to neostré a až príliš zašumené.
neostrost sposobila pohybujuca sa hmla, fukalo a si prdstav 67 sec na 200 mm nemam zatial taký sttaiv ktorým by ani stotinu milimetra nepohlo. Alchymistickým krajinarom bude vždy daco vadit (nesom konkretny aby som nikoho neurazil, božemoj)
zaregistrujte sa a presvedčte o mnohých z výhod byť členom
Komentáre a hodnotenia
Zoradiť od najstaršíchPS: na dlhe ohnisko s dlhym casom, to je vzdy boj, aj ked je vonku bezvetrie a ktomu crop senzor ho este predlzi..
ako navrhoval SteveS cvaknut 2x je tiez robota..aspon pre mna. Vsimol som si, ze fotky s Big stopperom su mierne ine, akoby mali jemne inu perspektivu, nesedia okraje hor, horizontu ako rovnaka fotka bez neho..viac krat testovane..pri spajani cez masky to potom nesedi
PS: na dlhe ohnisko s dlhym casom, to je vzdy boj, aj ked je vonku bezvetrie a ktomu crop senzor ho este predlzi..
ako navrhoval SteveS cvaknut 2x je tiez robota..aspon pre mna. Vsimol som si, ze fotky s Big stopperom su mierne ine, akoby mali jemne inu perspektivu, nesedia okraje hor, horizontu ako rovnaka fotka bez neho..viac krat testovane..pri spajani cez masky to potom nesedi
PS: na dlhe ohnisko s dlhym casom, to je vzdy boj, aj ked je vonku bezvetrie a ktomu crop senzor ho este predlzi..
ako navrhoval SteveS cvaknut 2x je tiez robota..aspon pre mna. Vsimol som si, ze fotky s Big stopperom su mierne ine, akoby mali jemne inu perspektivu, nesedia okraje hor, horizontu ako rovnaka fotka bez neho..viac krat testovane..pri spajani cez masky to potom nesedi
.
že nezvyknem bazírovať na kľúčovej ostrosti a mám rád aj úplne neostré veci (ak ide o emocionálne a snové motívy) no v tomto prípade ide o krajinu a tu mi nejako tá ostrosť u končiarov chýba ... je mi jasné že asi na zoom a dlhý čas čo rozochveje objektív aj keby bol prizvárany, ale ty grafik dušom aj srdcom si možno mohol docvaknúť aj ostrú verziu na krátky čas kvôli zachovaniu ich ostrosti ... no to len ako pripomienka, neraz somn ohľadom na okolnosti sám šlendrián a už nemám chuť ani času na čosi navyše. No v každom prípade, šlo by to myslím aj trošku lepšie
.
že nezvyknem bazírovať na kľúčovej ostrosti a mám rád aj úplne neostré veci (ak ide o emocionálne a snové motívy) no v tomto prípade ide o krajinu a tu mi nejako tá ostrosť u končiarov chýba ... je mi jasné že asi na zoom a dlhý čas čo rozochveje objektív aj keby bol prizvárany, ale ty grafik dušom aj srdcom si možno mohol docvaknúť aj ostrú verziu na krátky čas kvôli zachovaniu ich ostrosti ... no to len ako pripomienka, neraz somn ohľadom na okolnosti sám šlendrián a už nemám chuť ani času na čosi navyše. No v každom prípade, šlo by to myslím aj trošku lepšie