Clona: | 6.3 |
---|---|
Expozícia: | 1/160.00 sec |
ISO: | 200 |
Fotoaparát: | Panasonic LUMIX DMC-FZ2000 |
Objektív: | LEICA DC VARIO-ELMARIT 8,8 – 176 mm/2,8-4 |
Ohnisko: | 21.3 mm |
Pridané: | 2018-03-01 09:17:11 | Na kritiku: | 2018-03-01 09:17:17 | Miesto: | Havana Kuba | Témy: | cestovanie, dokument a reportáž, technika |
---|---|
Albumy: | KUBA 2018 |
havanské luxtaxiky
zaregistrujte sa a presvedčte o mnohých z výhod byť členom
Komentáre a hodnotenia
Zoradiť od najstaršíchV r. 2014 priemerný kubánsky robotník zarábal 20 dolárov mesačne, zatiaľ čo nový Peugeot 508 stál 262.000 (!) dolárov. Takže niežeby Kubánci nechceli tie "nové plasťáky", oni na nemajú šancu zarobiť za celý život.
http://www.businessinsider.com/cuba-peugeot-508-2014-7
Vela ich tak aj urobilo. Ze bola velka chyba, nahadzat klasiky do skarpy, zistia mnohi casto
az ked uz je neskoro. Tak to ale nieje len na Kube. Myslim ze nejedna (napriklad) 603 by dnes este
zila, keby sa ludia nechceli zbavit starej kary v prospech moderneho vozidla.
Teraz si otvoria inzeraty na veterany a sanka dole..
V r. 2014 priemerný kubánsky robotník zarábal 20 dolárov mesačne, zatiaľ čo nový Peugeot 508 stál 262.000 (!) dolárov. Takže niežeby Kubánci nechceli tie "nové plasťáky", oni na nemajú šancu zarobiť za celý život.
http://www.businessinsider.com/cuba-peugeot-508-2014-7
Vela ich tak aj urobilo. Ze bola velka chyba, nahadzat klasiky do skarpy, zistia mnohi casto
az ked uz je neskoro. Tak to ale nieje len na Kube. Myslim ze nejedna (napriklad) 603 by dnes este
zila, keby sa ludia nechceli zbavit starej kary v prospech moderneho vozidla.
Teraz si otvoria inzeraty na veterany a sanka dole..