Tak toto je prekrasne, co viac dodat?
Citam ze hdr, ale nevyzera ako softove... ak tak mam pocit ze len rucne a poctive, nemiesanie tonalit v jednom obaraze iba spajanie roznych obarzov do celku. Ak nahodou predsa eln softove, aky soft si použil?
A čítam že aj prechoďak, bol tak jemny a softovy že si napriek nemu musel riešiť viac expozícií?
Mám najradšej univerzálne riešenia a tak potom by aj toto bolo pre mna asi optomalne, aj ked sdoposial filtre nepouzivam vobec, zo zasady aby vysledok v originaly ostal bez zmeny. Pouzit iba jemny prechodak aby neskreslil moc realitu a takto sa uz dali ovela lepsie a lahsie poskladat prechody z jednotlivych expozícií...
Cca ako podobný príklad uvediem u seba optimálny polopanning. Kus vyšší čas = slabší menej efektný rozmaz pozadia ale vyššia uspešnosť ostrosti motivu. Nasledne v PP dokoncit uz slabšie načaty rozmaz pozadia existujuci uz aj vsade okolo kontur postavy. Nie je potrebne narocne oddelovat v PP ostry motiv od pozadia pred naslednym rozostrovaním...
ano, je to HDR z troch obrazkov + sedy prechodovy filter. inak by som nemal sancu expozicne zachytit tuto scenu. ale nechcel som, aby to ako HDR vyzeralo, pouzil som to len z nutnosti
presne take sa mi pacia. a vlastne - ved na to je to!
ano, je to HDR z troch obrazkov + sedy prechodovy filter. inak by som nemal sancu expozicne zachytit tuto scenu. ale nechcel som, aby to ako HDR vyzeralo, pouzil som to len z nutnosti
zaregistrujte sa a presvedčte o mnohých z výhod byť členom
Komentáre a hodnotenia
Zoradiť od najstaršíchCitam ze hdr, ale nevyzera ako softove... ak tak mam pocit ze len rucne a poctive, nemiesanie tonalit v jednom obaraze iba spajanie roznych obarzov do celku. Ak nahodou predsa eln softove, aky soft si použil?
A čítam že aj prechoďak, bol tak jemny a softovy že si napriek nemu musel riešiť viac expozícií?
Mám najradšej univerzálne riešenia a tak potom by aj toto bolo pre mna asi optomalne, aj ked sdoposial filtre nepouzivam vobec, zo zasady aby vysledok v originaly ostal bez zmeny. Pouzit iba jemny prechodak aby neskreslil moc realitu a takto sa uz dali ovela lepsie a lahsie poskladat prechody z jednotlivych expozícií...
Cca ako podobný príklad uvediem u seba optimálny polopanning. Kus vyšší čas = slabší menej efektný rozmaz pozadia ale vyššia uspešnosť ostrosti motivu. Nasledne v PP dokoncit uz slabšie načaty rozmaz pozadia existujuci uz aj vsade okolo kontur postavy. Nie je potrebne narocne oddelovat v PP ostry motiv od pozadia pred naslednym rozostrovaním...