Hore
Fórum » Objektívy a filtre
 

UV filter

jmpo
jmpo 2011-03-10 14:11:58+01
Ospravedlňujem sa ak som zbytočne založil novú tému, ale preluskal som to tu a fakt nic vhodne mi nenapadlo.
Uvažujem nad kúpou UV filtra Hoya UV HMC na Canon 18-55
shop.ephoto.sk/katalog/filtre/uv/hoya-filter-uv-hmc-58-mm.html
Pozrel som si aj recenziu
http://www.lenstip.com/113.1-article-UV_filters_test.html
Potreboval by som poradiť. Som ešte začiatočník, tak sú mi niektoré veci neznáme. Filter by som si chcel kúpiť hlavne kôli ochrannej funkcii pred poškrabaním keby náhodou niečo ... Chcem sa opýtať ak si kúpim tento UV filter a našrubujem ho, ako je to potom s prednou krytkou objektívu. Nasadím ju potom na objektív ako teraz keď je bez filtra? A ako je to so slnečnou clonou? Naštubujem ju keď tam bude filter?ˇ
Dik za cenné rady.
 
Martin Školiak
2013-03-29 10:36:59+01
Ak ti záleží na kvalite svojich fotografií tak odporúčam používať osvedčené firmy B+W alebo Hoya. Najlepšie kupovať také ktoré sú už optimalizované pre digitálnu fotografiu.
 
Martin Školiak
2013-03-29 10:37:34+01
príspevok od: engineer
Nechcem zakladať novú tému, tak pokračujem v tejto (2 roky starej). Tiež zháňam UV filter a neviem sa rozhodnúť aký, resp. bol by som rád, keby ste mi dali nejaké (osvedčené) tipy, keďže tých filtrov je naozaj dosť (Hoya HMC, Braun MC Proline, Sigma DG, Hama UV atd.) Ide mi skôr o to, že koľko je vhodné investovať do UV-čka vzhľadom na objektív - ide o objektív Nikkor 50mm 1.8g. Ďakujem.
Ak ti záleží na kvalite svojich fotografií tak odporúčam používať osvedčené firmy B+W alebo Hoya. Najlepšie kupovať také ktoré sú už optimalizované pre digitálnu fotografiu.
 
michaelknave
2017-05-06 21:28:39+02
Zdravím. Uvažujem nad kúpou lacnejšieho UV filtra. Rozhodujem sa medzi Hama Filter UV 0-HAZE, 67,0 mm a Polaroid 67mm UV MC. Vedeli by ste mi poradiť medzi týmito dvomi? Ďakujem.
 
landov
2017-05-07 07:05:05+02