Ranné zjavenie

Body: 695.00    Videnia: 9197    Páči sa: 13

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
ZanetaFrenn
ocenenie redakciou 2013-11-21 11:39:50
Nááádherné fotky máš, moc krásná galerie, jedna fotka lepší než druhá!
 
wildkat
externý redaktor ocenenie redakciou 2013-01-09 02:14:39
abraka dabra carimari fuk a bude svetlo ;o)) krasna
 
Frola
2012-12-10 18:24:36
tak toto je pro mne dobře odfocený koník, prostor, vzdušnost a skromnost
 
braňo.j
2012-04-11 19:44:17
Super atmosféra Peter..
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
spektrum
2012-03-15 09:24:21
hotovy Pegas :-)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Cerberus
2012-03-10 14:31:39
Veľmi dobrú atmosféru si zachytil. Aj kompozične mi to sedí. Páči sa mi.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Kvietok
2012-02-21 21:33:28
rozprávkový koník, mystická atmostéra a krásne svetlo ... super
 
konstantino
2012-02-15 23:43:45
Úžasná fotečka...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
paoravec
2012-02-12 09:09:33
vynikajucozachytenaatmosfera!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2012-02-04 20:17:58
príspevok od: SteveS
Peťo tak na všetko možné som myslel ale na toto veru vôbec. Ja v tomto smere nie som činný a tak mi čosi také ani nenapadlo. Takto to dostalo jasnú logiku a celkom ťa chápem. Mrzí ma že som to v takom prípade kritizpoval, lebo si inak urobiť nemohol. Ale nenapadlo ma to ani vo sne, aj ked asi malo. Akoby som teda nič nenapísal a nabudúce už budem múdrejší
Števo,veď v pohodičke Chápem, že by ťa to pri mojich fotkách ani nenapadlo, vlastne sa aj ja čudujem.. Ale dosť srandy.Aby som ale konkrétne, tak napr nedávno mi publikovali vo viacerých zahraničných časopisoch ,napr.Telegraph či Guardian tú moju fotku s vtákmi na konároch bodliaku, ak máš čas, tak tam je vidno pod fotkou, hneď za mojim menom, ako sa agentúra chráni a rýchlo si prilepila svoje meno, na druhej strane ma trochu propaguje vonku...
Tu je názorný link:
https://www.guardian.co.uk/news/gallery/2012/jan/30/24-hours-in-pictures#/?picture=385231983&index=0
 
Matej Rumanský
2012-02-04 12:52:57
gratulujem priatelu, bajecne "Ti to foti" ((-;
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
peky
2012-02-01 20:21:53
je to krásne a tajomné zároveň...
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
PICKED-SK
2012-01-31 20:57:12
to svetlo je naozaj super..pekný moment
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
daniela-4
2012-01-31 20:46:57
super..pekne luce a protisvetlo.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
kristinas
2012-01-31 15:59:27
ako z ineho sveta
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
martina78
2012-01-31 13:59:26
niet čo dodať, paráda :-)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
SteveS
ocenenie redakciou 2012-01-29 23:12:26
príspevok od: Peter Svoboda
Vďdaka Ti Števo za čas a koment pod mojou fotkou.Ja som čakal, že sa niekto ozve ohľadom formátu, už som to dávnejšie myslím písal.Na vysvetlenie tohto diletantstva , že ak zverejňujem takýto formát, má to svoj jasný dôvod,mám väčšinou fotku zakontrahovanú, táto fotka bola na dvoch svet.portáloch tiež, pred časom sa mi ozvala jedna renomovaná veľká britská agentúra s ponukou predaja printov a tri týždne sme dojednávali podmienky kontraktu, výsledok je taký, aby im z dôvodu pirátstva nevznikli škody,tlač núkajú až do veľkoformátu.., že si môžem prezentovať na webe kde chcem, ale do určitej veľkosti, preto ak uvidíš u mňa ešte niekedy takéto diletantsvo ,je to len z tohoto dôvodu, nezakontrahované fotky môžem dávať aj 1600 a viac .px
Vďaka za pochopenie, ak by nebolo, jediná možnosť je tu nepublikovať...
Peťo tak na všetko možné som myslel ale na toto veru vôbec. Ja v tomto smere nie som činný a tak mi čosi také ani nenapadlo. Takto to dostalo jasnú logiku a celkom ťa chápem. Mrzí ma že som to v takom prípade kritizpoval, lebo si inak urobiť nemohol. Ale nenapadlo ma to ani vo sne, aj ked asi malo. Akoby som teda nič nenapísal a nabudúce už budem múdrejší
 
IvanKassa
2012-01-27 19:34:24
nádhera
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Castlepool
ocenenie redakciou 2012-01-26 18:50:57
áno..
 
modrykamen
2012-01-26 12:42:14
Ako v raji :-)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
pene
2012-01-26 08:59:23
Konecne nieco ine ako buldozery. Je to nadherne, gratulujem
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2012-01-25 22:18:35
Ďakujem Vám všetkým, ktorí ste sa pod fotkou zastavili a obetovali jej čas,koment a bodíky
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2012-01-25 22:09:16
príspevok od: mkosztura
to je krása , nádhera
Vďaka moc Miki
 
mkosztura
2012-01-25 21:47:32
to je krása , nádhera
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2012-01-25 21:31:27
príspevok od: Robert Simeg
Dufam ze sa neurazis, ale napr. technicka kvalita tejto fotografie je dla mna slaba, aj ked chapem ze to nie je to najdolezitejsie na tejto fotografii, kompo fajn. Celkovo to na mna posobi ako prijemna fotka, hlavne kvoli tomu svetlu a rozpravkovemu podaniu. aj ked konik nie je zrovna v nejake zaujimavej polohe.
Ahoj, nie neurazím, je to každého osobná vec, ako hodnotí, resp uzná za vhodné podľa svojich kritérii a skúseností...Tk na printe je úplne Ok,ináč v tomto prevedení prešla prísnym porotcovským výberom na 1x.com, je zakontrahovaná britskou agentúrou ..takže asi tak, že každý to vidíme trochu ináč
Vďaka za názor a zastavenie
 
Robert Simeg
2012-01-25 21:17:54
Dufam ze sa neurazis, ale napr. technicka kvalita tejto fotografie je dla mna slaba, aj ked chapem ze to nie je to najdolezitejsie na tejto fotografii, kompo fajn. Celkovo to na mna posobi ako prijemna fotka, hlavne kvoli tomu svetlu a rozpravkovemu podaniu. aj ked konik nie je zrovna v nejake zaujimavej polohe.
Tech. kvalita: 3 | Kompozícia: 5 | Impakt: 5 | Priemer: 4.33
 
Špagetka
2012-01-25 19:44:53
príspevok od: Peter Svoboda
Vďa moc za čas,že si sa jej venovala, fakt je taký, že ja nie som moc fanúšik sépie a preto by ma takáto úprava asi ani nenapadla, ako východisko z núdze je zaujímavá..
Problém je taký, že previesť zelenú plochu okolo koníka je dosť fuška asi bez tej šedej..
Na veľkoformátovej tlači to ukáže ovšem ináč..Vďaka za tip, ak máš čas, tu je upravená farebná gýčovitejšia verzia,tak skoro ako trochu kontrastná sépia

https://petersvoboda.1x.com/photo/65447/4773/
...ani ta cervena verzia mi moc nesedi...poslem na e-mail moje verzie...zaujala ma Tvoja foto najma kvoli tomu pozadiu, ktore je uzasne a bola by skoda, keby sa vytratilo...
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2012-01-25 19:38:58
Uuups, neviem ako to tam beží, ale asi sa Ti zobrazí iná, tak tu v tejto galérke je..

https://petersvoboda.1x.com/gallery/4773
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2012-01-25 19:34:33
príspevok od: Špagetka
...prave ta seda mi najviac nesedi...stiahla som si foto k sebe (ospravedlnujem sa) a urobila zopar pokusov a musim povedat, ze ked som ju dala do sepie, je super... lepsie je vykreslene pozadie...prechod zo svetla do tiena je jemnejsi a nevidim ziadne "machule"
Vďa moc za čas,že si sa jej venovala, fakt je taký, že ja nie som moc fanúšik sépie a preto by ma takáto úprava asi ani nenapadla, ako východisko z núdze je zaujímavá..
Problém je taký, že previesť zelenú plochu okolo koníka je dosť fuška asi bez tej šedej..
Na veľkoformátovej tlači to ukáže ovšem ináč..Vďaka za tip, ak máš čas, tu je upravená farebná gýčovitejšia verzia,tak skoro ako trochu kontrastná sépia

https://petersvoboda.1x.com/photo/65447/4773/
 
Špagetka
2012-01-25 19:18:37
príspevok od: Peter Svoboda
Nooo po pravde neviem si už asi moc ani predstaviť ako by sa dalo viac..,postprocesu je tam viac ako dosť.., prevádzal som to v jednotlivých far.kanáloch, plus krivky po vrstvách,posuny jasu, kontratu, následné selektívne úpravy v mnohých vrstvách.., mám z tohto cvaku asi 35 verzií. ale netvrdím, že je to OK, príde mi tam aj tak dosť šedej, ale sfotená scéna bola dosť mdlá vzhľadom na opar, vytiahol som z toho v rámci mojich schopností, čo sa dalo.Preto píšem, že ináč, lebo viem asi na čo myslíš.., len viac už nieee
...prave ta seda mi najviac nesedi...stiahla som si foto k sebe (ospravedlnujem sa) a urobila zopar pokusov a musim povedat, ze ked som ju dala do sepie, je super... lepsie je vykreslene pozadie...prechod zo svetla do tiena je jemnejsi a nevidim ziadne "machule"
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2012-01-25 19:17:13
príspevok od: sunajn
Peťo, naj si kdo chce, čo chce, ale toto je krajšie ako šumné. K tomu rohu uprostred: a či Ty nevieš, že toho tvora je možné vidieť iba zasväteným? :)
Janko ďakujem Ti pekne za povzbudivé slová, potešili.Ja som sa tam tak zamaskoval a dúfal, že by ma neodhalili, že nie som zasvätený.Ale hore vidia všetko..
 
Dface107
2012-01-25 19:13:00
príspevok od: Peter Svoboda
ďakujem Ti pekne za zastavčo, to je tým zmenšovaním asi,stále mi to komplikuje život..
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2012-01-25 19:05:49
príspevok od: andrish
Foto poznam:-) nadherne svetlo, pekne skomponovany zaber
Ďakujem Ti Andrea
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2012-01-25 19:04:39
príspevok od: fct.sk
jedine comu nerozumiem, preco ta fotka je na ephoto?
asi si nie moc fanúšik ephota, či tejto fotky... nooo ona je aj inde,

https://1x.com/#!/photo/37762/portfolio/43821

 
sunajn
2012-01-25 19:02:32
Peťo, naj si kdo chce, čo chce, ale toto je krajšie ako šumné. K tomu rohu uprostred: a či Ty nevieš, že toho tvora je možné vidieť iba zasväteným? :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2012-01-25 18:59:48
príspevok od: Peter Suchanovsky
pekné
Ďakujem
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2012-01-25 18:59:29
príspevok od: Mikinvl
Vyborna fotka,velmi sa mi paci
Ďakujem Ti Miki
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2012-01-25 18:59:00
príspevok od: Špagetka
...ani by som nepovedala, ze inac, ale trosku viac popracovat na prevode...
Nooo po pravde neviem si už asi moc ani predstaviť ako by sa dalo viac..,postprocesu je tam viac ako dosť.., prevádzal som to v jednotlivých far.kanáloch, plus krivky po vrstvách,posuny jasu, kontratu, následné selektívne úpravy v mnohých vrstvách.., mám z tohto cvaku asi 35 verzií. ale netvrdím, že je to OK, príde mi tam aj tak dosť šedej, ale sfotená scéna bola dosť mdlá vzhľadom na opar, vytiahol som z toho v rámci mojich schopností, čo sa dalo.Preto píšem, že ináč, lebo viem asi na čo myslíš.., len viac už nieee
 
fct.sk
2012-01-25 18:56:05
jedine comu nerozumiem, preco ta fotka je na ephoto?
 
andrish
2012-01-25 18:53:54
Foto poznam:-) nadherne svetlo, pekne skomponovany zaber
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Špagetka
2012-01-25 18:46:41
príspevok od: Peter Svoboda
Ďakujem Ti Špagetka za zastavenie, nabudúce skúsim ináč
...ani by som nepovedala, ze inac, ale trosku viac popracovat na prevode...
 
Peter Suchanovsky
2012-01-25 18:27:48
pekné
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Mikinvl
2012-01-25 18:20:50
Vyborna fotka,velmi sa mi paci
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2012-01-25 18:03:22
príspevok od: o2so3
nie je o čom debatovať
Tak potom mi zostáva len poďakovať
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2012-01-25 18:02:49
príspevok od: markato1
vyborne
Ďakujem
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2012-01-25 18:02:31
príspevok od: Jerry C.
chvíľku som tu nebol a aha aké parádne foto som skoro prepásol :-) blahoželám k úžasnej fotke !!!
Ďakujem Ti Jerry pekne za milé sllová
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2012-01-25 18:01:55
príspevok od: Špagetka
...atmosfera fakt uzasna, ale nepaci sa mi prevod...
Ďakujem Ti Špagetka za zastavenie, nabudúce skúsim ináč
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2012-01-25 18:00:07
príspevok od: noik
kompozicne sa trosku trapim (asi preto, ze ani sam neviem kde by som ho dal)...popripade o kusok viac spodku... v kazdom pripade, velmi dobre sa na to pozera aj kvoli svetlu, CB a motivu ...ozaj niekomu jednorozca...mne skor Pegasa bez kridel :) ako by prave zletel z toho svetla
Vďaka Ti Jaro za zastavenie a názor, máš pravdu, že asi na Bullseye by to bolo lepšie, len toľko šašia dolu bolo.., orezom by to šlo nejako ešte asi vykorigovať, ale zas drahocenné pixely by chýbali pre tlač..
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2012-01-25 17:56:27
príspevok od: Matt83
pekne
Ďakujem pekne
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2012-01-25 17:56:01
príspevok od: LK1961
pekné foto
Vďaka Ľubo
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2012-01-25 17:55:38
príspevok od: Jozef Peniak
parádna atmoška, škoda že koník nebol sfotený pri trochu inom pohybe a uhle aby mal iný obrys hlavy a šije, ale aj takto je to už krásne, stredovka je dobrá práveže - pre mňa by to bola kompo skôr štvorcovina
Ďakujem Ti Jozef za zastavenie a koment!
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2012-01-25 17:54:14
príspevok od: mirosz
Skoda tej lavej zadnej fajky, takto vyzera tak nejak nakrivo, ako keby mu chybala. Ale aj napriek tomu je to paradna foto.
Vďaka za zastavenie
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2012-01-25 17:53:18
príspevok od: dodo_bb
pekná a pôsobivá fotka.
Ďakujem Dodo
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2012-01-25 17:52:49
príspevok od: Jastojan
No... tak toto je moment za 100 bodov, na roh na hlave sa vykašľať,patrí rovno na stenu!
Ďakujemm Ti pekne
 
Špagetka
2012-01-25 17:52:28
...atmosfera fakt uzasna, ale nepaci sa mi prevod...
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2012-01-25 17:52:13
príspevok od: stano66
spadol z oblakov.
Vďaka
 
o2so3
2012-01-25 17:44:20
nie je o čom debatovať
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
markato1
2012-01-25 16:39:19
vyborne
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Jerry C.
2012-01-25 16:11:19
chvíľku som tu nebol a aha aké parádne foto som skoro prepásol :-) blahoželám k úžasnej fotke !!!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
noik
ocenenie redakciou 2012-01-25 14:04:29
kompozicne sa trosku trapim (asi preto, ze ani sam neviem kde by som ho dal)...popripade o kusok viac spodku... v kazdom pripade, velmi dobre sa na to pozera aj kvoli svetlu, CB a motivu ...ozaj niekomu jednorozca...mne skor Pegasa bez kridel :) ako by prave zletel z toho svetla
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 5 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2012-01-25 13:10:19
príspevok od: SteveS
K fotke už bolo povedané všetko, niet čo dodať, ale ... K formátu sa čudujem sa nikto neozval, ale mne to nedá ... Peťo, že ty, starý fotoportálový vlk a skvelý autor tu dáš do kritiky fotku o veľkosti 500b a je ledva vätšia ako stredný náhľad ...??? Napriek tomu že je na šírku a mohla by sa tu krásne kde po monitore rozložiť aj bez scrolovania, vidíme ešte aj na výšku tretinu obrazovky prázdnu a čiernu ... a to naschvál nemám nastavené mimoriadne jemné rozlíšenie aby sa mi fotky z iných monitorov z menším rozlíšením nezobrazovali celkom drobné. Použil som nejaké stredné zobrazenie. Že tu nejaký nováčik hodí fotku ako plagát čo treba hodinu scrolovať, alebo naopak miniformát že si treba na neho zobrať lupu, to pochopím. Ale ak to zrobí známy a skúsený autor, to už nie :-) Viem že ty si za jednotnú známku, že oveľa viac prewferuješ výtvarnú stránku. Ale to aj ja, ale zohľadńujem aj podmienky osobotného hodnotenia TK na Ephote. Každá forma prezentácie má svoje podmienky a pravidlá a nám neostáva nič iné lne sa im prispôsobiť. Tú istú fotku musíme pripraviť inak na veľkoformátovú tlač a inak na web na monitor. Tu sa hodnotí TK osobitne a tak vložiť sem fotku o štvrtine plochy monitoru v prípade skúseného autora a dať ju na kritiku, to považujem za diletantstvo ;-) Inak práve z toho že ide o tak malý formát mi vyplýva aj odpoveď na spomenuté reakcie čo viacerí a aj ty spomínate ohladne TK ... že ak sa fotka zmrší celkom do drobna, tak zanikajú detaily a ak chceš potom tie detaily ako trávu znovu vytiahnuť, nepodarí sa to už, alebo podarí, ale akurát tak preostriť.
Vďdaka Ti Števo za čas a koment pod mojou fotkou.Ja som čakal, že sa niekto ozve ohľadom formátu, už som to dávnejšie myslím písal.Na vysvetlenie tohto diletantstva , že ak zverejňujem takýto formát, má to svoj jasný dôvod,mám väčšinou fotku zakontrahovanú, táto fotka bola na dvoch svet.portáloch tiež, pred časom sa mi ozvala jedna renomovaná veľká britská agentúra s ponukou predaja printov a tri týždne sme dojednávali podmienky kontraktu, výsledok je taký, aby im z dôvodu pirátstva nevznikli škody,tlač núkajú až do veľkoformátu.., že si môžem prezentovať na webe kde chcem, ale do určitej veľkosti, preto ak uvidíš u mňa ešte niekedy takéto diletantsvo ,je to len z tohoto dôvodu, nezakontrahované fotky môžem dávať aj 1600 a viac .px
Vďaka za pochopenie, ak by nebolo, jediná možnosť je tu nepublikovať...
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2012-01-25 12:46:03
príspevok od: b.a.f.o.a.r.t.
konina ktora vas dostane zo sedla.sombrero dole
Ďakujem Ti Ľubo
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2012-01-25 12:44:34
príspevok od: petrus 1
krása Peťo, naozaj si bol účastníkom krásneho okamihu. :-)
Ďakujem Ti Peťo pekne
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2012-01-25 12:44:01
príspevok od: Imiy
Jednoduco si to vychytal ... no a pre stred sa podla mňa netráp... tu pravidlo zl. rezu mozes vynechať , moj názor ... pecka
Vďaka Ti moc Imi, som rád že to vidíš tiež tak.
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2012-01-25 12:42:44
príspevok od: izzino
z rozpravky.
Vďaka Izzino!
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2012-01-25 12:42:08
príspevok od: bacil2
super! :)
ďakujem
 
Matt83
ocenenie redakciou 2012-01-25 11:28:22
pekne
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
LK1961
2012-01-25 10:27:50
pekné foto
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Jozef Peniak
redakcia ephoto.sk 2012-01-25 09:41:35
parádna atmoška, škoda že koník nebol sfotený pri trochu inom pohybe a uhle aby mal iný obrys hlavy a šije, ale aj takto je to už krásne, stredovka je dobrá práveže - pre mňa by to bola kompo skôr štvorcovina
 
mirosz
2012-01-25 09:10:40
Skoda tej lavej zadnej fajky, takto vyzera tak nejak nakrivo, ako keby mu chybala. Ale aj napriek tomu je to paradna foto.
 
dodo_bb
2012-01-25 09:06:53
pekná a pôsobivá fotka.
 
Jastojan
2012-01-25 08:52:02
No... tak toto je moment za 100 bodov, na roh na hlave sa vykašľať,patrí rovno na stenu!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
stano66
2012-01-25 08:51:12
spadol z oblakov.
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
SteveS
ocenenie redakciou 2012-01-25 07:13:17
K fotke už bolo povedané všetko, niet čo dodať, ale ... K formátu sa čudujem sa nikto neozval, ale mne to nedá ... Peťo, že ty, starý fotoportálový vlk a skvelý autor tu dáš do kritiky fotku o veľkosti 500b a je ledva vätšia ako stredný náhľad ...??? Napriek tomu že je na šírku a mohla by sa tu krásne kde po monitore rozložiť aj bez scrolovania, vidíme ešte aj na výšku tretinu obrazovky prázdnu a čiernu ... a to naschvál nemám nastavené mimoriadne jemné rozlíšenie aby sa mi fotky z iných monitorov z menším rozlíšením nezobrazovali celkom drobné. Použil som nejaké stredné zobrazenie. Že tu nejaký nováčik hodí fotku ako plagát čo treba hodinu scrolovať, alebo naopak miniformát že si treba na neho zobrať lupu, to pochopím. Ale ak to zrobí známy a skúsený autor, to už nie :-) Viem že ty si za jednotnú známku, že oveľa viac prewferuješ výtvarnú stránku. Ale to aj ja, ale zohľadńujem aj podmienky osobotného hodnotenia TK na Ephote. Každá forma prezentácie má svoje podmienky a pravidlá a nám neostáva nič iné lne sa im prispôsobiť. Tú istú fotku musíme pripraviť inak na veľkoformátovú tlač a inak na web na monitor. Tu sa hodnotí TK osobitne a tak vložiť sem fotku o štvrtine plochy monitoru v prípade skúseného autora a dať ju na kritiku, to považujem za diletantstvo ;-) Inak práve z toho že ide o tak malý formát mi vyplýva aj odpoveď na spomenuté reakcie čo viacerí a aj ty spomínate ohladne TK ... že ak sa fotka zmrší celkom do drobna, tak zanikajú detaily a ak chceš potom tie detaily ako trávu znovu vytiahnuť, nepodarí sa to už, alebo podarí, ale akurát tak preostriť.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
b.a.f.o.a.r.t.
2012-01-25 07:04:30
konina ktora vas dostane zo sedla.sombrero dole
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
petrus 1
2012-01-25 06:56:56
krása Peťo, naozaj si bol účastníkom krásneho okamihu. :-)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Imiy
2012-01-25 05:58:41
Jednoduco si to vychytal ... no a pre stred sa podla mňa netráp... tu pravidlo zl. rezu mozes vynechať , moj názor ... pecka
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
izzino
2012-01-24 23:15:36
z rozpravky.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
bacil2
2012-01-24 22:29:28
super! :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2012-01-24 21:36:13
príspevok od: jerzi45
mystické aj bez rohu na čele
Ďakujem Ti
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2012-01-24 21:35:45
príspevok od: b0baz
Paráda, veľmi pekné.
Ďakujem pekne
 
jerzi45
2012-01-24 21:24:31
mystické aj bez rohu na čele
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
b0baz
2012-01-24 20:24:13
Paráda, veľmi pekné.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2012-01-24 20:12:41
príspevok od: ivans
naozaj menej vídané svetlo, foto so silným impaktom
Ďakujem Ti Ivan
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2012-01-24 20:12:18
príspevok od: Tunde
Dobrá fotka!
Ďakujem
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2012-01-24 20:11:58
príspevok od: walde
mne známe a veľmi impaktové foto :)
Ďakujem Ti Vlado moc
 
ivans
2012-01-24 20:04:53
naozaj menej vídané svetlo, foto so silným impaktom
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Tunde
2012-01-24 20:04:50
Dobrá fotka!
 
walde
ocenenie redakciou 2012-01-24 19:16:55
mne známe a veľmi impaktové foto :)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
brki
2012-01-24 19:01:54
príspevok od: Peter Svoboda
Boris ďakujem Ti moc za čas a zastavčo. Tak ako som písal, ja sa moc so stredofkami nekamarátim, tu som spravil výnimku, to zmrazenie ma k tej stredovke priam nabádalo, akoby sa práve strieskal z niekadiaľ "zhora" a je z toho pripečený ..
Myslím, že ak by bol v akomkoľvek pohybe už by to zas nebolo moc vhodné.
Ináč porotca z 1x mi vtedy pred uverejnením napísal v pošte, že kôň by mohol byť ešte o trochu viac centrálnejšie.., ma naštval normálne Hneď som bral pravítko do ruky a meral som.. .Som to nechal tak a vyriešil som inú vec čo podmieňoval k uverejneniu..
keď som sa na túto fotku pozeral ten kôň mi pripomenul Mr. Beana , teda scénu, ktorá býva pri jeho filmových poviedkach na začiatku, počas tituliek - Mr. Bean padne na chodník a zviecha sa zo snehu a zhora je osvietený lúčmi ako ten kôň...tiež taký zmrazený
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2012-01-24 18:57:07
príspevok od: brki
poznám z 1x.com, fotka, ktorú sa nedá nezapamätať...súhlasím trochu so Stanom v tom, že koník je v strede taký "zmrazený"...akoby tam nepatril...a možno to dáva fotke gu....teda šťavu :)...výborná atmosféra
Boris ďakujem Ti moc za čas a zastavčo. Tak ako som písal, ja sa moc so stredofkami nekamarátim, tu som spravil výnimku, to zmrazenie ma k tej stredovke priam nabádalo, akoby sa práve strieskal z niekadiaľ "zhora" a je z toho pripečený ..
Myslím, že ak by bol v akomkoľvek pohybe už by to zas nebolo moc vhodné.
Ináč porotca z 1x mi vtedy pred uverejnením napísal v pošte, že kôň by mohol byť ešte o trochu viac centrálnejšie.., ma naštval normálne Hneď som bral pravítko do ruky a meral som.. .Som to nechal tak a vyriešil som inú vec čo podmieňoval k uverejneniu..
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2012-01-24 18:41:59
príspevok od: martin ferencik
príjemná
Ďakujjem
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2012-01-24 18:41:44
príspevok od: rotten apple
fajnotka..
Vďaka Ti
 
brki
2012-01-24 18:26:06
poznám z 1x.com, fotka, ktorú sa nedá nezapamätať...súhlasím trochu so Stanom v tom, že koník je v strede taký "zmrazený"...akoby tam nepatril...a možno to dáva fotke gu....teda šťavu :)...výborná atmosféra
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
martin ferencik
2012-01-24 18:25:33
príjemná
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
rotten apple
2012-01-24 18:13:34
fajnotka..
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2012-01-24 18:03:47
príspevok od: Dodo PO
Krásne foto Peter, pekný večer prajem.
https://www.youtube.com/watch?v=a6JgdD_U90M&feature=related
Dodo ďakujem Ti pekne za zastavčo a bodíky vyššie, nevedel som minule pri inej fotke reagovať konkrétne na hodnotenia bez komentu, ma to nepriradilo ako reakciu..,
Vďaka za link, no Ti poviem by sa tam fotilo, keď si dobre pamätám R.Redford ich drezúroval v Montane, tam asi kam človek zamieri foťákom, tam je scéna ako hrom, plus tie kone..., pre mňa veľmi zaujímavý motív, často ich chodím fotiť, by som sa tam vyšantil..
 
Dodo PO
2012-01-24 17:53:46
Krásne foto Peter, pekný večer prajem.
https://www.youtube.com/watch?v=a6JgdD_U90M&feature=related
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2012-01-24 17:40:29
príspevok od: Anena
Krasne.
Ďakujem Ti Anena
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2012-01-24 17:40:05
príspevok od: mato73
veľmi pekné
Ďakujem Maťo
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2012-01-24 17:39:41
príspevok od: kapurka
krása
Ďakujem Ti Kapurka
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2012-01-24 17:39:18
príspevok od: Jozef Sádecký
++
V´Daka Jozef
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2012-01-24 17:38:32
príspevok od: Stratený Stano
Peter, ja si tak v duchu predstavujem ešte jedného koníka, trochu ďalej za týmto, čím by foto získala na hĺbke a zároveň by bol jasný taký nejaký pomyselný smer pohybu koníkov. Tiež by sa eliminovala stredová kompozícia. Ak sa ti chce, skús tam nejakého, pokiaľ máš viac záberov, len tak nahrubo naklonovať z inej foto, čo to urobí, ako to ukáže...
Vďaka Stano,s hĺbkou neviem, bolo to na 120mm ohnisko, takže aj trošinku vzdialenejšie koníky mali prakticky jednu veľkosť na fotke, hĺbku mi to moc nedávalo. Presne ako radíš, ak by boli dva, vtedy by centrálna kompozícia nebola najvhodnejšou voľbou, dokonca aj ak by koník bol cvaknutý v pohybe.., tu som centroval jeho pozíciu vzhľadom na jeho tot. strnulosť, aby trošku pripadal ako zjavenie padnúce z nebies.. Tu ma skôr mierne hnevajú tie kruhy tráv, ktoré mierne narúšajú symetriu..
Vďaka Stano ešte raz za Tvoj čas a cenné rady, moc si to vážim!
 
Anena
2012-01-24 17:32:42
Krasne.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
mato73
2012-01-24 17:27:32
veľmi pekné
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
kapurka
2012-01-24 17:25:40
krása
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Jozef Sádecký
ocenenie redakciou 2012-01-24 17:24:32
++
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 5 | Impakt: 6 | Priemer: 5.67
 
Koma
ocenenie redakciou 2012-01-24 17:12:29
príspevok od: Peter Svoboda
Veď to ešte suprovejšie, hmm len koho ošklbať, či krídielka pristrihnúť...
keď ma teda pozývate pán kolega na to ranné modelingovanie...tak sa Vám teda tuna verejne šeckým priznám.....mňa šklbať nebudete musieť....ja sa navonok síce tvárim ako inteligentná kravka...............ale inak som riadny vták...
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2012-01-24 17:06:35
príspevok od: pozemšťan
Z rohmi, či bez rohov, mne sa to páči tak ako to je :). Ale ako už bolo spomenuté.. tiež sa mi zdá koník trošku preostrený, no to je detail. Výborné..
Vďaka ti za zastavčo, máš pravdu, tým zmenšovaním je to asi, orig.veľkosť je v pohode.
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2012-01-24 17:05:14
príspevok od: jaza
skvela atmosfera
Ďakujem
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2012-01-24 17:04:45
príspevok od: SK_8er
Uz len Martin na nom chyba :D
Vďaka
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2012-01-24 17:04:22
príspevok od: trnavsky
si vychytal
Ďakujem Ti
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2012-01-24 17:03:59
príspevok od: Koma
prepáčte pán kolega že som taká prelietavá v názoroh ...a predstavách na koníka...rozhodla som sa že už nechcem rohy ale namiesto nich niečo iné

https://www.wallpaper.cz/primo/ir2/pegas--400x300.jpg

Veď to ešte suprovejšie, hmm len koho ošklbať, či krídielka pristrihnúť...
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2012-01-24 17:02:22
príspevok od: Peter Svoboda
Stano, vďaka za koment, fakt bol trochu zmrazený, skôr vyvalený, že prečo behám s tým čudom v ruke zľava doprava,mal ma na muške, sú to divopasúce sa kone celý deň voľne mimo ohrád, nejako na okoloobsmŕdajúcich reagujú plachejšie.., na druhej strane, ak si ťa obľúbia sú schopné s Tebou cválať veďľa biku aj 5km a pri oddychu zožrať gumy z kolesa a cyclocomputer ako lahôdku..Ja ináč bežne stredofky nefotím moc rád, tu ale na svetlo bola kompozícia mimo stred na moje oko jednoznačne nevhodná,mám z toho fotenia aj s viacerými, len slnko bolo trošku vyššie a tieto radiálne lúče už boli fuč..,ale si mi dal chrobáka sa vrátiť do archívov..
Peter, ja si tak v duchu predstavujem ešte jedného koníka, trochu ďalej za týmto, čím by foto získala na hĺbke a zároveň by bol jasný taký nejaký pomyselný smer pohybu koníkov. Tiež by sa eliminovala stredová kompozícia. Ak sa ti chce, skús tam nejakého, pokiaľ máš viac záberov, len tak nahrubo naklonovať z inej foto, čo to urobí, ako to ukáže...
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2012-01-24 17:02:21
príspevok od: kulkovsky
krásna foto !!! ten roh by sa tam fakt hodil
Vďaka
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2012-01-24 17:01:59
príspevok od: Ivan .
krásne
Vďaka Ivan
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2012-01-24 17:01:42
príspevok od: Lu2nek
Ta je!
Ďakujem Ti
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2012-01-24 17:01:23
príspevok od: Matúš Koprda
poznám... viac krát som sa vracal k tejto fotke... je proste úžasná, ako stvorená na tlač na veľký formát
Ďakujem Ti Matúš, veľmi si to vážim! vytlačená vo veľkom f.je úplne o inom veru.
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2012-01-24 16:58:14
príspevok od: FHfoto
krásne nasvietené, atmosféra ako lusk
Vďaka Ti moc
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2012-01-24 16:57:46
príspevok od: milanF
+++
Ďakujem
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2012-01-24 16:57:20
príspevok od: zola
vyborne
Vďaka Zola
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2012-01-24 16:56:47
príspevok od: DEVOTEE
poznam z 1x. skvela !
Ďakujem Ti pekne
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2012-01-24 16:55:59
príspevok od: jozefmicic
Krásne nasvietené a odfotené, výborná fotka.
Vďaka Jozef za zastavenie
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2012-01-24 16:55:18
príspevok od: peker
super atmo
Ďakujem Ti
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2012-01-24 16:54:48
príspevok od: JaroD.
Pekná ranná atmosféra aj keď viac by sa mi to páčilo pri pohľade zdola hore s konikom na horizonte, ale neviem, či už nechcem priveľa ... :-)))
Ďakujem Jaro, nechceš veru priveľa, vyzeralo by to super, nabudúce možno fotošťastíčko sadne viac.
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2012-01-24 16:53:02
príspevok od: Koma
no ja neviem...mne by sa možno ešte viacej ľúúbilo..že by mal rožteky dva.....a čierny fľááčik na prdeli... chichi
No prídem ja s furíkom po Vás a na toto miesto odnesiem, a budete za ránka pózovať
V´daka Ľuboš za zastavčo
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2012-01-24 16:50:43
príspevok od: Stratený Stano
Svetielko naozaj prialo a koník sa naozaj vhodne priplietol... Ten jednoroh by mu fakt pasoval, scéna je to taká pegasusovská... Chápem, že scéna netrvala dlho, orez tiež neviem, ako by sa dal vhodne vykonať, no mám pocit, že koník uprostred je taký zmrazený. Keby tam bol ešte aspoň jeden, napr. za ním, už by to bolo o inom... Ale atmoška paraaádna, aby som len nefrfľal...
Stano, vďaka za koment, fakt bol trochu zmrazený, skôr vyvalený, že prečo behám s tým čudom v ruke zľava doprava,mal ma na muške, sú to divopasúce sa kone celý deň voľne mimo ohrád, nejako na okoloobsmŕdajúcich reagujú plachejšie.., na druhej strane, ak si ťa obľúbia sú schopné s Tebou cválať veďľa biku aj 5km a pri oddychu zožrať gumy z kolesa a cyclocomputer ako lahôdku..Ja ináč bežne stredofky nefotím moc rád, tu ale na svetlo bola kompozícia mimo stred na moje oko jednoznačne nevhodná,mám z toho fotenia aj s viacerými, len slnko bolo trošku vyššie a tieto radiálne lúče už boli fuč..,ale si mi dal chrobáka sa vrátiť do archívov..
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2012-01-24 16:41:29
príspevok od: PaPi
Paradicka... ;-)
Vďaka Papi
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2012-01-24 16:40:57
príspevok od: Erny
parada
Ďakujem Ti pekne
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2012-01-24 16:39:56
príspevok od: Dface107
Skvela foto, sa mi to zda trosku preostrene, ale inac niet co vytknut...impakt za 10 ;)
ďakujem Ti pekne za zastavčo, to je tým zmenšovaním asi,stále mi to komplikuje život..
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2012-01-24 16:37:47
príspevok od: kralik_j
perfektna atmosfera, pohlad kona a svetlo umocnuje pocit z fotky..

zo stredovej kompozicie sa neviem vyjadrit ci je to nie dobry napad, takze u mna fajn

zatial naj co som tu za dva dni videl
Ďakujem Ti pekne a zastavenie a koment, ja stredofky tiež moc neprodukujem, ale tu vzhľadom na svetlo mi to ináč fajn nevychádzalo, takže som rýchlo menil stanovište...
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2012-01-24 16:34:14
príspevok od: margon
fajn...
Ďakujem
 
pozemšťan
2012-01-24 15:30:28
Z rohmi, či bez rohov, mne sa to páči tak ako to je :). Ale ako už bolo spomenuté.. tiež sa mi zdá koník trošku preostrený, no to je detail. Výborné..
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
jaza
2012-01-24 15:22:46
skvela atmosfera
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
SK_8er
2012-01-24 14:16:35
Uz len Martin na nom chyba :D
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
trnavsky
2012-01-24 14:13:25
si vychytal
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Koma
ocenenie redakciou 2012-01-24 14:06:52
prepáčte pán kolega že som taká prelietavá v názoroh ...a predstavách na koníka...rozhodla som sa že už nechcem rohy ale namiesto nich niečo iné

https://www.wallpaper.cz/primo/ir2/pegas--400x300.jpg

 
kulkovsky
2012-01-24 14:03:29
krásna foto !!! ten roh by sa tam fakt hodil
 
Ivan .
2012-01-24 13:29:03
krásne
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Lu2nek
2012-01-24 13:19:19
Ta je!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Matúš Koprda
2012-01-24 12:52:23
poznám... viac krát som sa vracal k tejto fotke... je proste úžasná, ako stvorená na tlač na veľký formát
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
FHfoto
2012-01-24 12:45:17
krásne nasvietené, atmosféra ako lusk
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
milanF
2012-01-24 12:01:05
+++
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
zola
2012-01-24 11:58:18
vyborne
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-01-24 11:40:31
poznam z 1x. skvela !
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
jozefmicic
2012-01-24 11:17:21
Krásne nasvietené a odfotené, výborná fotka.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
peker
2012-01-24 10:47:26
super atmo
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.00
 
JaroD.
2012-01-24 10:41:15
Pekná ranná atmosféra aj keď viac by sa mi to páčilo pri pohľade zdola hore s konikom na horizonte, ale neviem, či už nechcem priveľa ... :-)))
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
Koma
ocenenie redakciou 2012-01-24 09:37:25
no ja neviem...mne by sa možno ešte viacej ľúúbilo..že by mal rožteky dva.....a čierny fľááčik na prdeli... chichi
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2012-01-24 09:00:56
Svetielko naozaj prialo a koník sa naozaj vhodne priplietol... Ten jednoroh by mu fakt pasoval, scéna je to taká pegasusovská... Chápem, že scéna netrvala dlho, orez tiež neviem, ako by sa dal vhodne vykonať, no mám pocit, že koník uprostred je taký zmrazený. Keby tam bol ešte aspoň jeden, napr. za ním, už by to bolo o inom... Ale atmoška paraaádna, aby som len nefrfľal...
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
PaPi
2012-01-24 08:59:22
Paradicka... ;-)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Erny
2012-01-24 08:54:53
parada
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Dface107
2012-01-24 08:11:17
Skvela foto, sa mi to zda trosku preostrene, ale inac niet co vytknut...impakt za 10 ;)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
kralik_j
2012-01-24 07:36:40
perfektna atmosfera, pohlad kona a svetlo umocnuje pocit z fotky..

zo stredovej kompozicie sa neviem vyjadrit ci je to nie dobry napad, takze u mna fajn

zatial naj co som tu za dva dni videl
 
margon
2012-01-24 07:31:54
fajn...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
 
Pridané: 2012-01-24 07:28:54
Na kritiku: 2012-01-24 07:29:45
Miesto:
Témy: čierno-biela fotografia, krajina, zvieratá / wildlife
Tento moment sa mi naskytol pri fotení koní asi pred rokom a pol skoro ráno, svetlo v ten deň naozaj nebolo skúpe.., jediné čo som si prial bolo, aby koník mal ešte jeden roh uprostred čela a bola by celkom fajn fotka mystického jednorožca...:)