Hore
Fórum » Objektívy a filtre
 

aký telezoom?

bobino38
bobino38 2024-03-15 11:31:38+01
Ahojte, vedel by mi niekto poradiť k bezrkadlovke Nikon Z5 vybrať medzi týmito telezoomami?
Tamron 150-500mm F/5-6.7 Di III VC VXD baj. Nikon Z alebo Nikon AF-S Nikkor 200-500mm f/5.6E ED VR ?
Ktorý z nich je lepší pre wildlife, fotenie vtáctva, prípadne i šport?...ďakujem
 
gytheio
2024-03-22 12:54:09+01
príspevok od: jozef84
Ja som sem dal svoje fotografie? Ty si fakt mimo. Ty si mi tu robil reklamu s mojou fotkou, za čo som sa ti poďakoval. A k téme sa nevyjadrujem, lebo u tých konkrétnych objektívov nemám žiadne skúsenosti. Ak sa chceš vybavovať ďalej mimo témy, tak nech sa páči. Založím vlákno Gypsejo a môžme komunikovať koľko len chceš a o čom chceš, bez toho aby sme spamovali v podstate už zodpovedané vlákno. Môžme tam prebrať celú tvoju históriu, tvoj slovník, tvoje rady pre začiatočníkov aj pre pokročilých. Myslím, že by to bolo poučné hlavne pre začiatočníkov, aby sa zorientovali v tvojich radách, ale aj pre tých, ktorí sú tu dlhšie... Čo povieš, dobrý nápad?
a skadial asi tak mam tuto "fotografiu?"
-2
0
 
jozef84
2024-03-22 13:00:21+01
príspevok od: gytheio
ako si mohol niekam zavesit takyto.. ani neviem ako to nazvat? alebo ako si mohol tak nekvalitne nieco odfotit a dalej to domrvit v programe? to snad ani nemohlo byt dorabane v programe, to "PP" bolo robene v mikrovlnke?
Takže na toto vlákno som to zavesil ja? Ak ťa rozčuľuje moja fotka, tak prečo spamuješ na tomto vlákne a nevyjadríš sa k nej priamo pri nej? Ale pravdupovediac mi to vyhovuje aj tu , aspoň sa niečo naučím.
0
1
 
gytheio
2024-03-22 13:03:13+01
príspevok od: jozef84
Takže na toto vlákno som to zavesil ja? Ak ťa rozčuľuje moja fotka, tak prečo spamuješ na tomto vlákne a nevyjadríš sa k nej priamo pri nej? Ale pravdupovediac mi to vyhovuje aj tu , aspoň sa niečo naučím.
vyjadrujem sa k nej preto tu, lebo si ju sem zavesil, do tvojho portfolia zasadne nechodim, to je na mna moc drasticke...
-2
0