Tam kde rád snívam ...

Body: 133.00    Videnia: 2945    Páči sa: 0

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
klempic
2011-05-20 10:49:59
velmi pekne farby, len stale jak je tam ten pad luky a stromov mam stale pocit, ze ta fotka leti doprava..to je jedine, co ma tam trosku rusi..inak velmi pekne!
 
Anena
2011-04-03 02:37:09
Pekne svetlo sa Ti podarilo zachytit:-)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-03-29 05:04:43
príspevok od: sunajn
Šumné
Díky za zastavenie, aj pri ostatných.
 
sunajn
2011-03-28 23:14:05
Šumné
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
LK1961
2011-03-27 23:58:16
príspevok od: SteveS
Vdaka Lubo, neskúsal som a ani ma to velmi nelaka alebo ide len o siluetovku bez kresby v horach a reflexy a znich vyplyvajuce flaky by myslim bolo vidno tak ci tak aj v BW ... a potenciál foto vidím práve v jen nizkom svetle, farebnosti a atmosfere, aj ked ano, tie reflexy tym padom u farby skacu farebne hore dole... uz som z nich hodne utlmil a poretušoval ale slabšie som nechal tak a vidim ze este hodne sa s tym trebalo pohrať a zlikvidovať úplne všetky flaky a kruhy.
Ahoj,OK
 
Kvietok
2011-03-27 23:38:56
príspevok od: SteveS
Dúfam si moju paródiu nevzala osobne, ja som uznal jednoznačne že som ju zvrzal a že tie reflexy tam ešte značne zostali a rušia a kritiku v plnom rozsahu prijímam, aj u iných komentov :- ) neurážam sa za kritiku, ba robím zo seba srandu, určite nie z teba. Snažil som sa dopovedať čo ti ležalo asi na jazyku, ale nešlo von no nepoužil som slovká z tvojho slovníka. Ty sa netráp že sa s niekým komu sa fotka napriek chybám páči rozchádzaš v názore, v kritike ide o to aby sme smerovali k čo najvyšším métam, hodnotám, kvalitám aké je možno u fotografie dosiahnuť a sám sa zvyknem ozvať aj proti davu. Zostań kludne sama sebou, to je správne a v pohode. Kto tvoju kritiku nezvládne, ten si ju nezaslúži. Neber na nič ohľady a ja o ńu, o otvorenú kritiku naozaj stojím, je mi jedno že nebudú pod fotkou superlatívy. V´daka ; -)
nevziať osobne ? ... toto slovné spojenie nepoznám, veď vieš
... a ja teda zostanem sama sebou, ak sa mi to podarí ... vďaka za písmenká
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-03-27 23:20:49
príspevok od: Kvietok
Števko, ja neviem aká je fotka ... či je na prd alebo nie je, takýto slovník nepoužívam a ani by som si nikdy nedovolila pripisovať fotke nejaké obecné objektívne tváriace sa kecy aj keď nie vždy sa mi podarí sformulovať vetu tak aby bolo jasné, že ide o subjektívny postoj .... ja popisujem len svoje pocity, to ako na mňa fotka posobí ... a v tomto sa názorovo rozchádzame, ja v momente keď vnímam na fotke nejaké nedostatky, na tejto fotke je to hlavne tá červeno-zelená tráva, tak u mňa to znižuje impakt, ovplyvňuje to negatívne moje vnímanie fotky ... teba u atmosferickej fotky nižšia tk neruší ... tož tak
Dúfam si moju paródiu nevzala osobne, ja som uznal jednoznačne že som ju zvrzal a že tie reflexy tam ešte značne zostali a rušia a kritiku v plnom rozsahu prijímam, aj u iných komentov :- ) neurážam sa za kritiku, ba robím zo seba srandu, určite nie z teba. Snažil som sa dopovedať čo ti ležalo asi na jazyku, ale nešlo von no nepoužil som slovká z tvojho slovníka. Ty sa netráp že sa s niekým komu sa fotka napriek chybám páči rozchádzaš v názore, v kritike ide o to aby sme smerovali k čo najvyšším métam, hodnotám, kvalitám aké je možno u fotografie dosiahnuť a sám sa zvyknem ozvať aj proti davu. Zostań kludne sama sebou, to je správne a v pohode. Kto tvoju kritiku nezvládne, ten si ju nezaslúži. Neber na nič ohľady a ja o ńu, o otvorenú kritiku naozaj stojím, je mi jedno že nebudú pod fotkou superlatívy. V´daka ; -)
 
Kvietok
2011-03-27 22:23:07
príspevok od: SteveS
super atmo, krásna silueta ale foto je na prd ))))))) lebo je zlá TK a tým pádom je o ničom )))))))) veď sa nehanb, nemôžem ti robiť sekretára na úprimné vyjadrovanie pocitov PS: Tu by som ani zo srandy nenapúísal že si TM a ani nikomu nenapísal lebo zbytky retušovaných reflexov a dalsie slabsie reflexy aj neukoncené kompo vpravo tu vidím aj ja na svojom monitore vdaka za zastavenie, potesilo.
Števko, ja neviem aká je fotka ... či je na prd alebo nie je, takýto slovník nepoužívam a ani by som si nikdy nedovolila pripisovať fotke nejaké obecné objektívne tváriace sa kecy aj keď nie vždy sa mi podarí sformulovať vetu tak aby bolo jasné, že ide o subjektívny postoj .... ja popisujem len svoje pocity, to ako na mňa fotka posobí ... a v tomto sa názorovo rozchádzame, ja v momente keď vnímam na fotke nejaké nedostatky, na tejto fotke je to hlavne tá červeno-zelená tráva, tak u mňa to znižuje impakt, ovplyvňuje to negatívne moje vnímanie fotky ... teba u atmosferickej fotky nižšia tk neruší ... tož tak
 
Gino
2011-03-27 18:33:44
pekné
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
walde
ocenenie redakciou 2011-03-27 14:05:51
príspevok od: SteveS
Díky Vlado, potešilo tvoje zastavenie, rád vidím starého kamaráta. Neviem slúbiť že sa polepším Snaha buide, ale časovo som na tom cez týždeń veľmi zle. A nebol by problém vysypať kopu záberov ale nechcem jednostranne žiadať od ľudí aby sa mojim fotkám povenovali a nad nimi rozmýšľali ak im ja sám neviem to isté dať.
Števo, výstižne si to vysvetlil, my to aj tak vnímame že si sa na nás nevyflákol , iba že nestíhaš...nech sa ti darí!
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-03-27 12:35:54
príspevok od: Kvietok
mala som túto fotku otvorenú už včera, ale nenapísala som nič, lebo som si pripadala pri pohľade na ňu ako technokratický magor ... ale potom napísal koment mato.draho a popísal presne moje pocity ... fotka má super atmo, svetelne príjemné, krásna silueta Tatier, ale ....
super atmo, krásna silueta ale foto je na prd ))))))) lebo je zlá TK a tým pádom je o ničom )))))))) veď sa nehanb, nemôžem ti robiť sekretára na úprimné vyjadrovanie pocitov PS: Tu by som ani zo srandy nenapúísal že si TM a ani nikomu nenapísal lebo zbytky retušovaných reflexov a dalsie slabsie reflexy aj neukoncené kompo vpravo tu vidím aj ja na svojom monitore vdaka za zastavenie, potesilo.
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-03-27 12:32:27
príspevok od: kmotrík
tam, kde rád snívaš ja sa rád túlam... :)
Ja sa tam túlam aj snívam vdaka za zastavenie
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-03-27 12:31:29
príspevok od: Koma
v podstate tak ako napísal už JaroD...a ináč - mohol si Števo zavolať....mohol som Ti tam vľavo dole do toho pekného svetla z Nr naklusať...tak to tam akože kompozične zaťažiť...aj na všetky štyri by som sa spustil a tak správne - smerom do stredu fotky otočený...s hlavou pri zemi by som kukal na tie červenohnedé farbičky pod lesom - a zrazu by som nevedel že či sa aj mne nesníva – či to tak od pasenia a tej trávy tak vidím super farebne....alebo to tam len poorali diviaci :-)
Tak ta voláááám, voláááám! Aj dodatočne lepšie ako vôbec, budeš sa pásť, potom aj dominovať ako hviezda na fotke, ba ešte aj rohama strážiť pred diviakmi, koneeeečne budem mať fotky bechybnéééé , waaau!
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-03-27 12:29:19
príspevok od: mato.draho
No, tá silueta Tatier je priam magická, ale...
Nejak mi nezachutila kompo - Tatry na stred, vľavo ukončené s (z môjho pohľadu) kusom zbytočného poľa, vpravo hrebeň naopak taký nejaký useknutý. Možno by som skúsil do ufíknuť v tom "sedle" medzi Prostredným hrotom a Malým Ľadovým štítom. Takto by sa stratili silné artefakty na oblohe úplne vpravo. A to červeno-zelené pole v strede to úplne zabilo
Snáď sa nenahneváš, ale pripadá mi to trochu "prepostprocesované" a umelo vycukríkované.
:- ))) a načo sa mám nahnevať? Maximálne si vážim že sa nájde niekto kto je ochotný úprimne napísať čo si myslí, tak u mňa len vždy napíš čo máš na mysli a otvorene, včítane stupnice sa nemusíš držať tunajšej štandartnej 6=Zlé a 7 =prijateľné,dobré, výborné, úžasné :- ))) Určite sa nenahnevám len podakujem. napísal si to slušne a v dobrom a k veci a to je celkom o inom ako ked niekto príde a len rýpne do teba a k veci nič, len akoby ho niečo niekde svrbelo a nevie čo s tým :- ))) ohľadne spomínaných vecí plný súhlas, kompozične som to vysvetlil prečo náhodou práve takto dusanovi64 a ohladne reflexov / flakov Lubovi aj Jarovi.
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-03-27 12:21:58
príspevok od: walde
...rád vidím Števo, že si aktívne zase niečo pridal :)...Tatry sú kultovým motívom pre nás a tak dobre že si zriadil takýto album...teším sa že pridáš ešte zopár takýchto impaktoviek :)...
Díky Vlado, potešilo tvoje zastavenie, rád vidím starého kamaráta. Neviem slúbiť že sa polepším Snaha buide, ale časovo som na tom cez týždeń veľmi zle. A nebol by problém vysypať kopu záberov ale nechcem jednostranne žiadať od ľudí aby sa mojim fotkám povenovali a nad nimi rozmýšľali ak im ja sám neviem to isté dať.
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-03-27 12:19:26
príspevok od: Karolína
Nádhera, patrí ti obdiv, mám rada takéto scenérie, netipický záber...supe rozklik.
Vďaka ti, nepatrí k tým mojim technicky aj kompozične najlepšim, ale mám ho rád
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-03-27 12:18:17
príspevok od: JaroD.
Pekné prostredie a melancholická nálada, trochu výrazné farby v tieni pri lese a na spodku lesa a pri pravom okraji vidím nejaké tmavé fleky, pri ľavom okraji v tieni zas vidím asi 2 cm kolmý pás a pri ňom zelená tráva, tak som z toho trochu zmätený, že čo a ako sa to stalo.
Vdaka Jaro za navstevu, uz davno som ta nevidel ale aj ja som tu uz davno nebol, len sem tam sa zastavim na pol oka. V páse vo výške cca 1/3 od spodku prebiehalo kopu reflexocv z ktorých som hodne retušoval a ako už Lubovi spomínam slabšie som nechal, ale vidno to ešte hodne, človek pri zlikvidovaní horších a výraznejších tak silne nevníma tie slabšie. Vľavo kolmý pás nie je reálne pásom len splýva hore väčší kruh zelôeného reflexu s pásom zelôenej trávy dole a spoločne to pripomína zvislý pruh, hlavne ten kruh hopre som mal v prvom rade ešte eliminovať a vyretušovať, ale aj tie pásy rovné vpravo by sa dali zjemniť. Ešte raz v´daka za návštevu.
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-03-27 12:13:34
príspevok od: verika
velmi sa mi paci kontrast travy zaliatej slnkom a hor v opare, velmi prijemne na mna tento obrazok posobi
Vdaka verika, ma to chyby v tk aj K ale napriek chybám sa mi táto foto páči svetlom aj pôsobí na mňa príjemne.
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-03-27 12:11:44
príspevok od: dusan64
Trochu neukončené mi to príde vpravo
Áno, máš pravdu aj mne, horšie je že som to vyhrabal zo staršieho adresára a nezbadal mže v ńom ešte nemám poriadok a že v ´dalšom adresári ešte táto scéna pokračuje ´dalšími fotkami ďalej ako panoráma a tak som poriešil a poupravoval len túto samotnú foto napriek useknutej strane lebo sa mi páčila veľmi svetlom. Budem to musieť este raz spáchať spol,očne na spojenej panoráme. A díky za uzastavenie.
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-03-27 12:08:28
príspevok od: LK1961
možno v BW lepšia ako takto
Vdaka Lubo, neskúsal som a ani ma to velmi nelaka alebo ide len o siluetovku bez kresby v horach a reflexy a znich vyplyvajuce flaky by myslim bolo vidno tak ci tak aj v BW ... a potenciál foto vidím práve v jen nizkom svetle, farebnosti a atmosfere, aj ked ano, tie reflexy tym padom u farby skacu farebne hore dole... uz som z nich hodne utlmil a poretušoval ale slabšie som nechal tak a vidim ze este hodne sa s tym trebalo pohrať a zlikvidovať úplne všetky flaky a kruhy.
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-03-27 12:01:30
príspevok od: vivian99
vyborme svetielko a krasne miesto
Vďaka vivi, dávno som tu nebol a teba tu už dávno nevidel, predpokladám že si už zase aktívna. Rád ťa vidím a som zvedavý čo si odvtedy fotograficky spáchala
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-03-27 11:59:27
príspevok od: Anastasia
Cením si známe obrysy zaliate v dymovej clone a lúku utopenú v lúčoch slnka. Krásne.
V´daka, mne sa tá atmosféra tiež páči aj napriek nedostatkom
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-03-27 11:58:05
príspevok od: Peter Svoboda
na kompo som plánoval dať 6tku len mi tak kliklo, ale to je aj tak jedno
Vdaka za zastavenie a nič sa nestalo, hodnotenie môžeš pridať aj nabudúce Ale aby som nebol dlžný, púrilepším zas ja tebe nabudúce o jedno :- )))
A z tých tatier to nie je také jednoduché, vatšina foto v archíve je z kompaktu a zvyšok z výletov nefotografických teda dokumentačných Ako slovenský cudzinec hen od maďarských končín nemám možnosť pri peknej atmosfére odbehnúť k tatrám od balkóna ako ty a Stano :- ) Čo sa týka tých neosvetlených tatier, všímam si že som tu asi výnimka, ja nemám problém so siluetami bez kresby, bez ohľadu na to či sivými ako tu alebo čiernymi, jednoducho mne sa také fotky páčia rovnako svojou nálôadou ako tie kde je kresba aprieme nízke posledné osvetlenie. jedno aj iné sú fotky o inom a u mńa majú každé svoje miesto. Mne aj siluetovky jednofarebné pripadajú poetické a atmosferické a nevnímam ich ani u iných ako chybu, ale to je samozrejme vec osobného vkus. Ešte raz díky za viac písmenok.
 
Kvietok
2011-03-27 09:39:03
mala som túto fotku otvorenú už včera, ale nenapísala som nič, lebo som si pripadala pri pohľade na ňu ako technokratický magor ... ale potom napísal koment mato.draho a popísal presne moje pocity ... fotka má super atmo, svetelne príjemné, krásna silueta Tatier, ale ....
 
kmotrík
2011-03-27 08:43:32
tam, kde rád snívaš ja sa rád túlam... :)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
Koma
ocenenie redakciou 2011-03-26 23:17:36
v podstate tak ako napísal už JaroD...a ináč - mohol si Števo zavolať....mohol som Ti tam vľavo dole do toho pekného svetla z Nr naklusať...tak to tam akože kompozične zaťažiť...aj na všetky štyri by som sa spustil a tak správne - smerom do stredu fotky otočený...s hlavou pri zemi by som kukal na tie červenohnedé farbičky pod lesom - a zrazu by som nevedel že či sa aj mne nesníva – či to tak od pasenia a tej trávy tak vidím super farebne....alebo to tam len poorali diviaci :-)
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 5.67
 
mato.draho
2011-03-26 21:56:05
No, tá silueta Tatier je priam magická, ale...
Nejak mi nezachutila kompo - Tatry na stred, vľavo ukončené s (z môjho pohľadu) kusom zbytočného poľa, vpravo hrebeň naopak taký nejaký useknutý. Možno by som skúsil do ufíknuť v tom "sedle" medzi Prostredným hrotom a Malým Ľadovým štítom. Takto by sa stratili silné artefakty na oblohe úplne vpravo. A to červeno-zelené pole v strede to úplne zabilo
Snáď sa nenahneváš, ale pripadá mi to trochu "prepostprocesované" a umelo vycukríkované.
 
Ivan .
2011-03-26 21:31:12
krásne svetlo
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
falatka
2011-03-26 21:27:58
pekné svetlo
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
verika
2011-03-26 20:22:04
velmi sa mi paci kontrast travy zaliatej slnkom a hor v opare, velmi prijemne na mna tento obrazok posobi
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
dusan64
2011-03-26 19:55:14
Trochu neukončené mi to príde vpravo
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
Marcel Rebro
2011-03-26 18:21:29
velmi pekna naprava ... budis Ti odpustene ;-) snovy opar koresponduje s nazvom fotografie
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
mkosztura
2011-03-26 17:39:59
pekné , páči
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
walde
ocenenie redakciou 2011-03-26 16:04:08
...rád vidím Števo, že si aktívne zase niečo pridal :)...Tatry sú kultovým motívom pre nás a tak dobre že si zriadil takýto album...teším sa že pridáš ešte zopár takýchto impaktoviek :)...
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
Karolína
2011-03-26 15:59:09
Nádhera, patrí ti obdiv, mám rada takéto scenérie, netipický záber...supe rozklik.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
LK1961
2011-03-26 15:13:21
možno v BW lepšia ako takto
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
JaroD.
2011-03-26 14:46:40
Pekné prostredie a melancholická nálada, trochu výrazné farby v tieni pri lese a na spodku lesa a pri pravom okraji vidím nejaké tmavé fleky, pri ľavom okraji v tieni zas vidím asi 2 cm kolmý pás a pri ňom zelená tráva, tak som z toho trochu zmätený, že čo a ako sa to stalo.
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 5.67
 
vivian99
2011-03-26 13:29:50
vyborme svetielko a krasne miesto
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Anastasia
2011-03-26 12:42:57
Cením si známe obrysy zaliate v dymovej clone a lúku utopenú v lúčoch slnka. Krásne.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2011-03-26 11:22:12
príspevok od: Peter Svoboda
tak už sa teším aj na ďalšie Števo...:) Pekné západofkové svetlo na podhorí, siluety Tatier ...Mne táto denná doba na fotenie príde ako nevďačná z tohto miesta medzi PP a Smokovcom, práve kvôli chýbajúcemu nasvieteniu tTtier, ale v období, keď slnko zapadá menej "hore" za Tatrami (jeseň ažj ar) sa dajú aj pekným svetlom šmrcnuté aj večer robiť. Čo sa týka kompozície horizont Tatier mi príde skoro vstrede, čize možno by som rezal z oblohy, možno by nevadilo na pano formát... Čo sa týka TK, vidím na lúke také fliaky , či to je po odleskoch či čom... Celkovo príjemná fota, na také môžem stále pozerať a teším sa na ďalšie :)
na kompo som plánoval dať 6tku len mi tak kliklo, ale to je aj tak jedno
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2011-03-26 11:14:51
tak už sa teším aj na ďalšie Števo...:) Pekné západofkové svetlo na podhorí, siluety Tatier ...Mne táto denná doba na fotenie príde ako nevďačná z tohto miesta medzi PP a Smokovcom, práve kvôli chýbajúcemu nasvieteniu tTtier, ale v období, keď slnko zapadá menej "hore" za Tatrami (jeseň ažj ar) sa dajú aj pekným svetlom šmrcnuté aj večer robiť. Čo sa týka kompozície horizont Tatier mi príde skoro vstrede, čize možno by som rezal z oblohy, možno by nevadilo na pano formát... Čo sa týka TK, vidím na lúke také fliaky , či to je po odleskoch či čom... Celkovo príjemná fota, na také môžem stále pozerať a teším sa na ďalšie :)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
 


Technika: Canon EOS 40D, Sony Cyber-shot DSC-F828, Canon EOS 5D Mark II,

Objektívy: Canon EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM, Canon EF 24-105mm f/4L IS USM, Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6L IS USM,

Clona: 4.5
Expozícia: 1/800.00 sec
ISO: 100
Fotoaparát: Canon EOS 40D
Objektív: Canon EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM
Ohnisko: 40 mm
Pridané: 2011-03-26 10:57:33
Na kritiku: 2011-03-26 10:58:00
Miesto:Vysoké Tatry
Témy: hory, krajina
Albumy: SK - NP Vysoké Tatry
Je mojou hanbou že mám veľa fotiek z Vysokých Tatier a ešte tu v galérii nemám vloženú ani jedinú... a tak to už konečne naprávam. Vytvoril som nový album  a z prvého adresára čo mi prišiel pod ruku pridávam prvú foto z tohto nášho najstaršieho a najrozsiahlejšieho národného parku.