Za "svetlom"

Body: 81.33    Videnia: 2496    Páči sa: 0

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
kulkovsky
2011-07-24 15:19:30
skvelé svetlo!!! super ako vždy
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
kulkovsky
2011-07-23 20:34:04
Skvelé !! nejaký tutoriál by som aj ja ocenil
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-07-23 19:15:03
príspevok od: Cako
Dik za rozsiahli komentar steve
Ani nemam co napisat, len tak v skratke na nieco odpoviem. Mne sa rano velmi nechce stavat na zlatu hodinku ale s tym uplne suhlasim, je to paradny pocit ked citis rosu, prve slnko, spev vtakov... Fotil som si veci na montaz ktore potrebovali prave taketo slnko tak som musel vstat tymto som chcel len vlastne ukazat ze co sa da...Po ostatnych strankach ako fotka to nie je najlepsie ale myslim, ze ani uplne najhorsie
...Ani nespominaj ze si nehladam, vies kolko emailov som uz poslal? A nikdy neodpisuju. Prikladam na ukazku moje fotografie, linky na moje portfolio, no maximalne napisu, dakujeme za zaujem ale Bohuzial... Vsade potrebuju somariny ako vektorovu grafiku, ovladat ilustrator, indesign, no ja ovladam len photoshop. A ako vidim, s ty msi asi tazko najdem pracu. Ale snazim sa a budem sa snazit aj nadalej... Velmi rad by som robil co ma bavi, aspon nieco podobne...
Tak s tým nezáujmom si ma teraz úplne dorazil ! Hm ... tak skús v zahraničí, myslím že po anglicky vieš... napríklad aj niekde v časopisoch a vydavateľstvách kde potrebujú ilustrácie a montáže ... to už tak býva že doma nemajú o zlato záujem ale inde si možno prevážia a ...
 
sunajn
2011-07-23 14:06:14
Peťo Čakodej... ééé_... vlastne Čarodej!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
sunajn
2011-07-23 13:32:09
príspevok od: Cako
Dik za rozsiahli komentar steve
Ani nemam co napisat, len tak v skratke na nieco odpoviem. Mne sa rano velmi nechce stavat na zlatu hodinku ale s tym uplne suhlasim, je to paradny pocit ked citis rosu, prve slnko, spev vtakov... Fotil som si veci na montaz ktore potrebovali prave taketo slnko tak som musel vstat tymto som chcel len vlastne ukazat ze co sa da...Po ostatnych strankach ako fotka to nie je najlepsie ale myslim, ze ani uplne najhorsie
...Ani nespominaj ze si nehladam, vies kolko emailov som uz poslal? A nikdy neodpisuju. Prikladam na ukazku moje fotografie, linky na moje portfolio, no maximalne napisu, dakujeme za zaujem ale Bohuzial... Vsade potrebuju somariny ako vektorovu grafiku, ovladat ilustrator, indesign, no ja ovladam len photoshop. A ako vidim, s ty msi asi tazko najdem pracu. Ale snazim sa a budem sa snazit aj nadalej... Velmi rad by som robil co ma bavi, aspon nieco podobne...
Pusť sa do učenia s Ilustrátorom. Tam máš tiež po k.... plaginov čo ušetria polovicu, aj viac roboty. A môžeš začať vo fotošope. Šak ten má tiež slučné Bézierové zázemie.
 
angelina187
2011-07-23 13:31:08
príspevok od: Cako
a naco ti to bude mali ste ma zavolat na fotenie do nove bane ale ako vidim, vykaslali ste sa...
ved si sam povedal,ze sa ti neda ked sme sa dohadovali...tak co sme mali..ale planujem jedno dalsie,tak možeš tam prist
 
Cako
ocenenie redakciou 2011-07-23 13:23:51
príspevok od: angelina187
čako,toto by si ma mohol naucit
a naco ti to bude mali ste ma zavolat na fotenie do nove bane ale ako vidim, vykaslali ste sa...
 
angelina187
2011-07-23 13:17:52
čako,toto by si ma mohol naucit
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-07-23 08:24:05
príspevok od: sankiakis
heh mam ako mam predstavu priblizne, len ci si rucne maskoval tie sebla a travu, plus ci napr protisvetlo na tom hmyzaku je rucne kreslene tiez ale tutorial by om uvital teda
Ten tutorial by som uvítal teda aj ja, veľmi rád. Ešte by som ho aj podporil sponzorsky nejakým tým perlivým pivkom, dvomi, tromi, aby sa Petovi lepsie natáčal
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-07-23 08:22:19
príspevok od: Cako
ja masky nepouzivam uz som to niekde aj pisal... normalne stetcom cez soft light prekrytie vznikali tie stebla. Nejake video hadam spravim
Na tej vcele takisto a vela spravi v color efex low key efekt
Som rad ze konecne niekoho vidím kto tiež nepoužíva masky ... ja sa tým moc nechválim, lebo pomaly každý špecialista považuje úpravu/editáciu bez masiek za amatérske diletantstvo
... ... ...
Ale keď už ani ty, mág "Foto-šopy" tie masky nepotrebuješ, to znamená, že čosi na tom bude. Že to ide aj bez nich ... Totiž masky považujem za oveľa komplikovanejší prístup k veci a riešeniu ako napr. priamu aplikáciu lokálne vo výbere lasom. Aspoń mne to pripadá ako škrabanie sa opačnou rukou poza hlavu, keď to ide jednoduchšie tou bližšou rukou. Či nie? Ale zas je pravdou, že registrujem prípad, kde to je maskou jednoduchšie, hlavne pri viacnásobnom prístupe k tomu istému lokálnemu výberu ... ale aj tak ich nepoužívam,
 
Cako
ocenenie redakciou 2011-07-23 08:19:15
príspevok od: SteveS
Nuž, ja zas naopak nechcem nikoho uraziť zaprdnutého tabletom ;-) ale mne pripadá zdravšie, zaujímavejšie, ba až úžasnejšie tráviť svieže ráno v tej zarosenej tráve, počúvať vtákov ako skoro ráno súťažia vzájomne v speve, kochať sa zlatou minútkou či hodinkou nielen na včele, ale na celej krajine :- )))) a všetkým, čo s tým súvisí ... svetlom i bokehom z rosy, ktprý si tu pre úplnosť zabudol dorobiť ;-) či hmlou ako sa v nej v pozadí krsajina stráca :-) A nielen sa kochať, ale bezpracne a bez ničenia si očí za monitorom tak získať množstvo rôznych záberov z tej chvíle, nielen včelu :-) Ale tým nehorlím proti PP, naopak, pekná ukážka, len reagujem na tvoju štylizáciu v popise ... žiaľ, sám sa neraz ráno zabúdam zaprdnutý za PC :-) A aby som bol úplný, ani zo zlatej polhodinky nemávam zábery ktoré by nepotrebovali ošetriť čo to ešte v editore, ale už to gro toho dbréhpo svetla tam je a netreba ho vyrábať v PP. Ide viac menej len o ďalšie kozmetické úpravy. ... ... ... V každom príade súhlas s nedopovedaným, že majstrovská fotografia sa nerodí na automatike a len púhym cvaknutím ... ale začína aj končí pracnejšie ... spravidla sa u nej vždy stretávajú a podávajú si ruku skvelé svetlo v realite, schopnosti majstra fotografa správnym nastavením patrametrov a kompozície vyžmýkať z motívu čo najvyšší potenciál až po možné maximum a nakoniec jeho schopnosť grafika, nakoniec v editore doladiť fotografiu k maximálnemiu impactu, vysokej tonálnej škále a kompozične najlahodnejšiemu riešeniu. Bez toho všetkého ide stále iba o náhodné úspechy ... s tým všetkým dokopy zas o cieľavedomú a stabilnú kvalitu portfólia. ... ... ... K foto - že dobré svetlo si tomu dal, na lúče asi nemám dostatok trpezlivosti s hraním sa na prelínaní okrajov, tu si ich krásne vyrobil a aj jednotlivé okraje do prostredia rozpustil. Ved by aj bolo na počudovanie keby nie u špecialistu na montáž a grafiku. Ej, prijal by som tvoje zručnosti a vedomosti v grafike ;-) Tejto fotke už len zaujímavejší motív chýba, verím že by si vedel dokresliť aj krtkov čumák ako vykúka z tej hrudy zeme... totiž dlho som tú včelu nevedel analyzovať, že o čo tu vlastne ide a dumal že krtko na rypáku predsa nemá takéto antény :- ))) ... ... ... Prečo si ako nezamestnaný nehladáš prácu niekde v nejakom vätšom reklamnom grafickom štúdiu vo väčšom meste? BA, BB, KE?
Dik za rozsiahli komentar steve
Ani nemam co napisat, len tak v skratke na nieco odpoviem. Mne sa rano velmi nechce stavat na zlatu hodinku ale s tym uplne suhlasim, je to paradny pocit ked citis rosu, prve slnko, spev vtakov... Fotil som si veci na montaz ktore potrebovali prave taketo slnko tak som musel vstat tymto som chcel len vlastne ukazat ze co sa da...Po ostatnych strankach ako fotka to nie je najlepsie ale myslim, ze ani uplne najhorsie
...Ani nespominaj ze si nehladam, vies kolko emailov som uz poslal? A nikdy neodpisuju. Prikladam na ukazku moje fotografie, linky na moje portfolio, no maximalne napisu, dakujeme za zaujem ale Bohuzial... Vsade potrebuju somariny ako vektorovu grafiku, ovladat ilustrator, indesign, no ja ovladam len photoshop. A ako vidim, s ty msi asi tazko najdem pracu. Ale snazim sa a budem sa snazit aj nadalej... Velmi rad by som robil co ma bavi, aspon nieco podobne...
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-07-23 06:28:37
Nuž, ja zas naopak nechcem nikoho uraziť zaprdnutého tabletom ;-) ale mne pripadá zdravšie, zaujímavejšie, ba až úžasnejšie tráviť svieže ráno v tej zarosenej tráve, počúvať vtákov ako skoro ráno súťažia vzájomne v speve, kochať sa zlatou minútkou či hodinkou nielen na včele, ale na celej krajine :- )))) a všetkým, čo s tým súvisí ... svetlom i bokehom z rosy, ktprý si tu pre úplnosť zabudol dorobiť ;-) či hmlou ako sa v nej v pozadí krsajina stráca :-) A nielen sa kochať, ale bezpracne a bez ničenia si očí za monitorom tak získať množstvo rôznych záberov z tej chvíle, nielen včelu :-) Ale tým nehorlím proti PP, naopak, pekná ukážka, len reagujem na tvoju štylizáciu v popise ... žiaľ, sám sa neraz ráno zabúdam zaprdnutý za PC :-) A aby som bol úplný, ani zo zlatej polhodinky nemávam zábery ktoré by nepotrebovali ošetriť čo to ešte v editore, ale už to gro toho dbréhpo svetla tam je a netreba ho vyrábať v PP. Ide viac menej len o ďalšie kozmetické úpravy. ... ... ... V každom príade súhlas s nedopovedaným, že majstrovská fotografia sa nerodí na automatike a len púhym cvaknutím ... ale začína aj končí pracnejšie ... spravidla sa u nej vždy stretávajú a podávajú si ruku skvelé svetlo v realite, schopnosti majstra fotografa správnym nastavením patrametrov a kompozície vyžmýkať z motívu čo najvyšší potenciál až po možné maximum a nakoniec jeho schopnosť grafika, nakoniec v editore doladiť fotografiu k maximálnemiu impactu, vysokej tonálnej škále a kompozične najlahodnejšiemu riešeniu. Bez toho všetkého ide stále iba o náhodné úspechy ... s tým všetkým dokopy zas o cieľavedomú a stabilnú kvalitu portfólia. ... ... ... K foto - že dobré svetlo si tomu dal, na lúče asi nemám dostatok trpezlivosti s hraním sa na prelínaní okrajov, tu si ich krásne vyrobil a aj jednotlivé okraje do prostredia rozpustil. Ved by aj bolo na počudovanie keby nie u špecialistu na montáž a grafiku. Ej, prijal by som tvoje zručnosti a vedomosti v grafike ;-) Tejto fotke už len zaujímavejší motív chýba, verím že by si vedel dokresliť aj krtkov čumák ako vykúka z tej hrudy zeme... totiž dlho som tú včelu nevedel analyzovať, že o čo tu vlastne ide a dumal že krtko na rypáku predsa nemá takéto antény :- ))) ... ... ... Prečo si ako nezamestnaný nehladáš prácu niekde v nejakom vätšom reklamnom grafickom štúdiu vo väčšom meste? BA, BB, KE?
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.67
 
Nico 1
2011-07-22 23:58:19
Hm v tomto fachu patríš medzi mojich favoritov a si v tom fakt zručný špecialista.Ja by som moc rád takéto niečo využil v krajinkárstve,no nemám také nadanie:-( Zatial fotky len machlám:-))Túto foto si nádherne spravil a smekám klobúk!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Jerry C.
2011-07-22 23:58:09
príjemne sa na to pozerá ,dobrá práca !
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
jurajkol
2011-07-22 20:02:18
Vyborny PP. dobra fotka,,,
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Špagetka
2011-07-22 17:17:59
vyborny PP a vyborna foto
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Cako
ocenenie redakciou 2011-07-22 13:50:18
príspevok od: sankiakis
heh mam ako mam predstavu priblizne, len ci si rucne maskoval tie sebla a travu, plus ci napr protisvetlo na tom hmyzaku je rucne kreslene tiez ale tutorial by om uvital teda
ja masky nepouzivam uz som to niekde aj pisal... normalne stetcom cez soft light prekrytie vznikali tie stebla. Nejake video hadam spravim
Na tej vcele takisto a vela spravi v color efex low key efekt
 
sankiakis
ocenenie redakciou 2011-07-22 12:35:41
príspevok od: Cako
no mozno ho spravim, ale potrebujes mat color efex pro plugin
heh mam ako mam predstavu priblizne, len ci si rucne maskoval tie sebla a travu, plus ci napr protisvetlo na tom hmyzaku je rucne kreslene tiez ale tutorial by om uvital teda
 
pedro81
2011-07-22 12:31:20
kedy mas workshop na photoshop? :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Cako
ocenenie redakciou 2011-07-22 11:47:24
príspevok od: sankiakis
tak tu by ma ozajzaujimal postup
no mozno ho spravim, ale potrebujes mat color efex pro plugin
 
sankiakis
ocenenie redakciou 2011-07-22 11:32:02
tak tu by ma ozajzaujimal postup
 
Cako
ocenenie redakciou 2011-07-22 11:24:56
príspevok od: uomo
No hej.len mi to trosku potrva,ked ani neviem co hladat, a stale cosi studujem...no ved ja sa na to pozriem. Inak taketo podobne upravy su teraz dost casto vyuzivane hlane pri portretoch...a niekde som videl k tej uprave aj nazov...mnyslel som,ze toto je to iste len trosku inak. Kazdopadne vdaka za slovo a za paradne foto. Asi stravis za PC dost casu
Ano, photoshop a fotografovanie je moja zaluba a kedze som teraz bez roboty tak casu je az nechcene vela
No ta uprava pri portretoch sa vola matte painting aj pri krajinkach (vkladanie do krajinky casti z dalsich krajiniek budov atd.)
 
Dface107
2011-07-22 11:16:03
Mne sa velmi paci, fajn uprava :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
uomo
2011-07-22 11:15:41
príspevok od: Cako
vsak je kopu totorialov na youtube, staci pokukat a najst ten ktory najviac zaujme...
No hej.len mi to trosku potrva,ked ani neviem co hladat, a stale cosi studujem...no ved ja sa na to pozriem. Inak taketo podobne upravy su teraz dost casto vyuzivane hlane pri portretoch...a niekde som videl k tej uprave aj nazov...mnyslel som,ze toto je to iste len trosku inak. Kazdopadne vdaka za slovo a za paradne foto. Asi stravis za PC dost casu
 
PiXeL_
2011-07-22 11:12:43
prijemne ...
 
Cako
ocenenie redakciou 2011-07-22 11:01:36
príspevok od: uomo
Juuj,ta ale Vam sa to robi, sak vy ste fotomág Rad by som si nieco take skusil, ale nemma ponatia ako na to.
vsak je kopu totorialov na youtube, staci pokukat a najst ten ktory najviac zaujme...
 
uomo
2011-07-22 10:59:47
príspevok od: Cako
Tato uprava sa vola Cakova uprava ja neviem... nepozeral som ziadny tutorial, proste som chcel docielit nejake osvetlenie. A pokial nema sutaz v pravidlach ze nemoze byt digitalne upravovana tak ano
Juuj,ta ale Vam sa to robi, sak vy ste fotomág Rad by som si nieco take skusil, ale nemma ponatia ako na to.
 
Cako
ocenenie redakciou 2011-07-22 10:45:25
príspevok od: uomo
fajnééé...ako sa vola takota uprava? Je to potom este fotka, ktora moze byt zaradovana do sutazi a vystav? Nemate link na nejaky tutorial tohto tipu? Dakujem
Tato uprava sa vola Cakova uprava ja neviem... nepozeral som ziadny tutorial, proste som chcel docielit nejake osvetlenie. A pokial nema sutaz v pravidlach ze nemoze byt digitalne upravovana tak ano
 
uomo
2011-07-22 10:22:51
fajnééé...ako sa vola takota uprava? Je to potom este fotka, ktora moze byt zaradovana do sutazi a vystav? Nemate link na nejaky tutorial tohto tipu? Dakujem
 
Bavlnka
2011-07-22 09:40:10
moooooc pjekne! super svetlo
 
srni
2011-07-22 09:23:55
to svetlo je uplne super
 
Dante
2011-07-22 09:17:41
bravó!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
 


Technika: Sony A7 III, Canon EOS 6D,

Príslušenstvo: Stativ: Velbon Sherpa Batoh: Vanguard Up- Rise 45 Filter: Hoya pro1 DIGITAL CPL Samospust, objektivy a photoshop...

Pridané: 2011-07-22 09:10:57
Na kritiku: 2011-07-22 09:11:08
Miesto:
Témy: experiment, makro a detail
Neverte peknym fotkam ktore najdete na internete ze idu tak nafotit ako ich vidite :) A ze najdolezitejsie je svetlo... Photoshop! No ako kedy...cca pol hodinka roboty.


Pred upravou:
http://img27.imageshack.us/img27/5662/grhc.jpg

PS: tym samozrejme nechcem nikoho urazit ani nic podobne. Je jasne, ze podobne to nafotit ide, ked clovek caka od rana v trave na zlatu hodinku a spravny moment.